ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه عالیت 210 کانون فرهنگی اجتماعی در دانشگاه کردستان

عالیت 210 کانون فرهنگی اجتماعی در دانشگاه کردستان

رئیس دانشگاه کردستان، با اشاره به اینکه فضای فرهنگی با نشاط و قوی زمینه ساز تحول اقتصادی است، گفت: دانشگاه کردستان با فعالیت 210 کانون فرهنگی اجتماعی در تلاش برای تحقق این مهم است.


دکتر جهانشیر امینی درگفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کردستان، با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با سیاست و راهبرد ایجاد یک فضای با نشاط، شکل گرفته است اظهارکرد: این معاونت با هدف حفظ وحدت ملی و حفظ احترام به سیستم های مختلف، قومیت ها، عقاید و سنن برنامه های فرهنگی مختلف در دانشگاه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی دانشگاه در سطح بومی و ملی در نظر گرفته شده است، افزود: تجلیل از مفاخر و مشاهیر ملی و بومی، برگزاری همایش‌های ادبی و زبان کردی، برگزاری همایش بین المللی، همایش اردلان شناسی، هورامان شناسی، احیای بازی‌های بومی محلی، پاره فرهنگ‌ها و ... از مهمترین فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه کردستان است.

رئیس دانشگاه کردستان با اعلام اینکه بالغ بر210 کانون فرهنگی و اجتماعی فعال در دانشگاه وجود دارد، گفت: تمامی این کانون‌ها با حفظ وجهه فرهنگی و اجتماعی به فعالیت می پردازند.

امینی با بیان اینکه 58 انجمن علمی با هدف ایجاد شور و نشاط علمی در دانشگاه راه‌اندازی و ساماندهی شده است، خاطرنشان کرد: حدود 15 نشریه دانشجویی فعال در دانشگاه کردستان موجود است.

وی در پایان یادآور شد: فعالیت نشریه‌های دانشجویی با توجه به سلایق مختلف و با در نظر گرفتن بعد علمی و فرهنگی اجتماعی دانشگاه صورت می پذیرد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 231 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image