ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تغییر در نوع و شکل وام‌های دانشجویی/ سقف‌ وام‌ها بدون افزایش

تغییر در نوع و شکل وام‌های دانشجویی/ سقف‌ وام‌ها بدون افزایش

رییس سازمان دانشجویان وزارت علوم با اعلام اینکه افزایشی در میزان وام دانشجویی نخواهیم داشت، اما در عین حال اعلام کرد: به احتمال زیاد تغییراتی در نوع و شکل‌ وام‌های دانشجویی انجام خواهد شد.


دکتر مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزیر علوم، در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره احتمال افزایش وام‌های دانشجویی، گفت: صندوق رفاه دانشجویی در حال بررسی و ارائه پیشنهاد به هیئت امنای این صندوق است که احتمالاً در خردادماه برنامه سال 93 بسته شود.

وی افزود: به هیچ‌وجه وضعیت صندوق رفاه دانشجویی از لحاظ اعتبارات مناسب نیست و در طول این چند سال روند کاهشی داشته است اما تلاش می‌شود براساس منابع مصوب و درآمدها تا آنجائی که می‌توان تحولی را در میزان وام دانشجویی ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌مان این است در تخصیص وام‌های دانشجویی توجه بیشتری به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشیم که تا یک ماه دیگر نحوه توزیع آن مشخص خواهد شد.

معاون وزیر علوم همچنین خبر داد که در بحث تامین هزینه تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی با تحولات خوبی مواجه خواهیم شد و بر همین اساس منتظر تامین اعتبارات این بخش هستیم.

آمار بازدید: 295 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image