ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار روزهای پرکار فرجی دانا برای تغییر روسا/ 5 تغییر در 11 روز

روزهای پرکار فرجی دانا برای تغییر روسا/ 5 تغییر در 11 روز

وزیر علوم تحقیقات و فناوری رئیس دانشگاه محقق اردبیلی را منصوب کرد، دانشگاه محقق اردبیلی پنجمین دانشگاهی است که رئیس آن در سال جدید تغییر می کند.




به گزارش خبرنگار مهر، دکتر رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، طی حکمی دکتر گودرز صادقی هشجین را به سمت سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی منصوب کرد. گودرز صادقی در دولت هشتم ریاست دانشگاه ارومیه را بر عهده داشت.

فرجی دانا همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر مسعود گنجی رئیس سابق دانشگاه محقق اردبیلی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دکتر گودرز صادقی دانشیار رشته فارماکولوژی دامپزشکی است و از سوابق اجرایی وی می توان به ریاست دانشگاه ارومیه ریاست گرایش فارماکولوژی دامپزشکی در شورای عالی برنامه ریزی و دبیر هیئت امنای دانشگاه‌های شمال غرب کشور اشاره کرد.

دکتر مسعود گنجی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی پنجمین رئیس دانشگاهی است که طی 11 روز گذشته بعد از تعطیلات سال 93 توسط وزیر علوم تغییر کرده است.

وزیر علوم در روز آخرین روز سال 92 نیز رئیس دانشگاه مازندران را منصوب کرد درحالی که به گفته ریاست قبلی دانشگاه، هنوز حکم برکناری وی ابلاغ نشده بود که رئیس جدید منصوب شد. وزارت علوم خبر برکناری این رئیس دانشگاه را در اولین روزهای سال جدید اعلام کرد.

با آغاز سال جدید فرایند تغییر روسای دانشگاه ها شدت گرفت به طوریکه بعد از رئیس دانشگاه مازندران روسای دانشگاه های ایلام، فسا و رازی کرمانشاه نیز تغییر کردند.

آمار بازدید: 281 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image