ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی سرمایه‌گذاری استرالیا برای رقابت در بازار آموزش عالی

سرمایه‌گذاری استرالیا برای رقابت در بازار آموزش عالی

دانشگاه‌های استرالیا به منظور بهبود کیفیت و افزایش قدرت رقابت خود با سایر دانشگاه‌های جهان در بازار آموزش عالی برای سرمایه‌گذاری چند میلیارد دلاری آماده می‌شوند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ دانشگاه «سیدنی» قصد دارد با تخصیص 2.5 میلیارد دلار اعتبار در کمپ دانشگاهی تاریخی خود، تغییرات وسیعی ایجاد کند تا بتواند قدرت رقابت خود را در آموزش عالی تا حد بی‌سابقه‌ای افزایش دهد. در حال حاضر احداث ساختمان‌های این دانشگاه با صرف هزینه یک میلیارد دلاری ادامه دارد و مسئولان این دانشگاه در حال مذاکره با مقامات ایالتی «نیوساوث ولز» هستند تا 1.5 میلیارد دلار بودجه دیگر نیز برای اجرای طرح اصلی احداث کمپ دانشگاهی «دارلینگتون – کمپرداون» دریافت کنند. به دنبال توسعه این دانشگاه جمعیت کارکنان و دانشجویان آن از رقم کنونی 49 هزار و 500 نفر به بیش از 60 هزار نفر افزایش خواهد یافت. این دانشگاه همچنین به ظرفیت خوابگاهی خود 4000 تخت می‌افزاید.


به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد، معاون دانشگاه سیدنی می‌گوید: با وجود امکانات قدیمی، شاهد انجام تحقیقات و آموزش سطح بالا و با کیفیت جهانی در این دانشگاه نخواهیم بود و در نتیجه به نوسازی تجهیزات نیاز داریم.


وی افزود: سایر بخش‌های آموزش عالی در سیدنی در حال حاضر شاهد انفجار در ساخت و ساز و نوسازی هستند اما دانشگاه سیدنی کمی دیر قدم به میدان گذاشته است.


افزایش شمار دانشجویان داخلی و بین المللی در استرالیا و رویکرد استفاده از چند استاد در انجام تحقیقات، عامل اصلی و محرک در توسعه دانشگاه‌های این کشور محسوب می‌شود. دانشگاه «نیوساوث ولز» طی چهار سال ظرفیت خوابگاه‌های خود را به دو برابر یعنی 4600 تخت افزایش داده است.


«فرد هیلمر»، معاون دانشگاه نیوساوث ولز می‌گوید: از سال 2006 میلادی تاکنون بیش از یک میلیارد دلار در این دانشگاه هزینه شده است.



آمار بازدید: 327 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image