ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی صعود آسیایی‌ها در رتبه‌بندی مشهورترین دانشگاه‌های جهان

صعود آسیایی‌ها در رتبه‌بندی مشهورترین دانشگاه‌های جهان

در رتبه‌بندی 2014 «مشهورترین دانشگاه‌های جهان»، موسسات آموزشی و دانشگاه‌های مهم آسیایی به سرعت در این رقابت بین‌المللی پیشرفت‌ کرده و رتبه‌های بالاتر را به عنوان دانشگاه‌هایی که برند شده‌اند کسب کردند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در رتبه‌بندی سال جاری میلادی (2014) شش دانشگاه آمریکایی و انگلیس همچنان در جایگاه‌های نخست به عنوان مشهورترین برندهای دانشگاهی جهان قرار دارند که به ترتیب شامل دانشگاه هاروارد، موسسه فنی ماساچوست، دانشگاه استنفورد، دانشگاه کمبریج، آکسفورد و کالیفرنیا هستند.


با این حال در این گزارش دانشگاه‌های مهم آسیایی امسال توانسته‌اند جایگاه دانشگاه‌های مطرح در آمریکا و انگلیس را متزلزل کنند. ژاپن همچنان در میان دانشگاه‌های آسیا بهترین وضعیت را به لحاظ شهرت در جهان داراست و در فهرست مشهورترین برندهای دانشگاهی جهان دیده می‌شود.


همچنین دانشگاه شینهوا در چین با یک رتبه سقوط به جایگاه 36 رسید در حالی که دانشگاه پکینگ در این کشور با چهار پله صعود به رتبه 41 دست یافته است.


علاوه بر این دو دانشگاه در هنگ‌کنگ نیز در میان 100 دانشگاه مشهور جهان قرار گرفته‌اند و دانشگاه‌های کره جنوبی و سنگاپور نیز همچنان مسیر پیشرفت را سال به سال طی می‌کنند.


بنابر گزارش خبرگزاری شینهوا، به طور کلی دانشگاه‌ها اهمیت بسیاری برای شهرت خود قائل هستند زیرا این ویژگی به آنها اجازه می‌دهد تا بهتر بتوانند کارکنان، دانشجویان، سرمایه‌گذاران اقتصادی و تحقیقاتی را جذب کنند.


به گزارش ایسنا، «رتبه‌بندی مشهورترین دانشگاه‌های جهان» بر اساس یک نظرسنجی جهانی به دعوت موسسه توماس رویترز و با استفاده از داده‌های گردآوری شده از موسسه آموزشی «تایمز هایر اجوکیشن» انجام می‌شود.

آمار بازدید: 338 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image