ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار آموزش مجازی آموزش مجازی به دانشگاهیان عمره‌گزار

آموزش مجازی به دانشگاهیان عمره‌گزار

معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: آموزش مجازی به دانشگاهیان عمره گزار با همکاری آموزش مجازی بعثه مقام معظم رهبری از 6 اسفندماه آغاز می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از لبیک، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی اخویان معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: آموزش مجازی به دانشگاهیان عمره‌گزار با همکاری آموزش مجازی بعثه مقام معظم رهبری از 6 اسفندماه آغاز می‌شود.

وی افزود: آموزش مجازی در دو قالب آنلاین و آفلاین و با موضوعات اسرار حج و عمره، معارف، تاریخ اسلام، احکام عمومی، احکام مختص به عمره، آشنایی با عقاید و مسائل وهابیت، مهدویت، آشنایی با قرآن، عفاف و حجاب برگزار می‌شود و بسته‌های آموزشی نیز قابل دریافت خواهد بود.

اخویان گفت: متقاضیان دانشجو می‌توانند از روز سه‌شنبه با مراجعه به لینک آموزش مجازی و ثبت نام در دوره‌های ویژه عمره دانشجویی از برنامه های آموزشی این سایت بهره مند شوند.

وی ادامه داد: برنامه‌های دوره اول آموزش مجازی روز سه‌شنبه 6 اسفندماه از ساعت 19:00 تا 20:30 با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی رئیس ستاد در خصوص آشنایی با قرآن و پاسخ به سوالات دانشجویان برگزار خواهد شد و مراحل بعدی از طریق سایت لبیک اعلام می شود.

گفتنی است زائرین دانشجو باید نرم افزار کلاس آنلاین را از سایت مربوطه دریافت و در سیستم خود نصب کنند. همچنین قبل از شرکت در کلاس ها باید حتما در سایت zaer.hajj.ir ثبت نام کنند.

آمار بازدید: 1010 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image