ارتباط مستقیم با 30599 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی دانشکده پرستاری در شازند راه‌اندازی می‌شود

دانشکده پرستاری در شازند راه‌اندازی می‌شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک از راه‌اندازی دانشکده پرستاری در شهر شازند در صورت واگذاری زمین مورد نیاز خبر داد.



به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حسن طاهراحمدی ظهر امروز در حاشیه بازدید سرزده از بیمارستان تامین اجتماعی شازند اظهار داشت: احداث دانشکده پرستاری در شازند از ضروریات این منطقه است که امیدواریم با مساعدت مسئولان شهرداری و شورای شهر در زمینه واگذاری زمین مورد نیاز شاهد تحقق این مهم باشیم.

وی تصریح کرد: از نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی نیز انتظار داریم پیگیری‌های مربوطه به منظور تخصیص ردیف اعتباری برای اجرای این پروژه را در مجلس شورای اسلامی انجام دهد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل ستاد راهبردی بهداشت و درمان برای ایام نوروز خبر داد و گفت: این ستاد به منظور فراهم سازی بسترهای لازم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی به بهترین شکل ممکن به مسافران تدارک دیده شده است.

به گفته طاهر‌احمدی این ستاد با چهار کمیته آموزش، تبلیغات و اطلاع رسانی، بهداشت، پشتیبانی و تدارکات و درمان، دارو و امور بیمارستان‌ها برنامه‌ریزی‌های خود را از امروز آغاز کرده است.

قاسم عزیزی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: کمبود امکانات این بیمارستان موجب شده برخی از بیماران برای پیگیری امور درمانی خود به مراکز درمانی سایر شهرها مراجعه کنند که توجه به تجهیز این بیمارستان نقش موثری در کاستن از مراجعات مردم شهرستان به اراک دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: میزان بیماران معالجه شده در این بیمارستان طی سال گذشته از 32 درصد به 89 درصد افزایش یافته است.

بابک عدلی کمبود پزشک رادیولوژی را از مهم‌ترین مشکلات این بیمارستان عنوان کرد و افزود: از مسئولان دانشگاه درخواست داریم پیگیری‌های خود را برای رفع این مشکل به صورت جدی انجام دهند.

در این دیدار مشکلاتی از قبیل کمبود پزشک رادیولوژی و کمبود آمبولانس و مشکلات خانه‌های بهداشت مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد واگذاری زمین برای احداث دانشکده پرستاری توسط شورای شهر و پیگیری توسط نماینده مجلس انجام شود.

آمار بازدید: 603 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image