ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تولید علم و تبدیل ایده به خلاقیت از مهمترین اهداف کلان در دانشگاه آزاد است

تولید علم و تبدیل ایده به خلاقیت از مهمترین اهداف کلان در دانشگاه آزاد است

نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد در استانهای فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدایت و تربیت استعدادهای بالقوه در دانشگاه، تولید علم و تبدیل ایده به خلاقیت از مهمترین اهداف کلان در دانشگاه آزاد خواهد بود.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کهگیلویه و بویراحمد، دکتر کریم زارع افزود: دانشگاه آزاد اسلامی که اکنون32 سال از عمر این دانشگاه می گذرد توانسته به یکی از بهترین دانشگاههای حضوری جهان تبدیل شود و موفق شده سه بار ریاست شورای اجرائی دانشگاه جهان اسلام و دو بار به عنوان هیات اجرایی دانشگاههای جهان انتخاب شود.

وی با بیان این مطلب که دانشگاه آزاد یادگار امام است چراکه از طریق تربیون نماز جمعه تشکیل این دانشگاه اعلام شد، خاطر نشان کرد: هم اکنون بیش از یک میلیون و 620 هزار نفر در دانشگاههای آزاد در سراسر کشور مشغول به تحصیل هستند و یک میلیون و 300 هزار نفر داوطلب کارشناسی و دکترا داریم که از این تعداد 300 هزار نفر در دانشگاههای آزاد ما مشغول به تحصیل خواهند شد.

نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد در استانهای فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دانشگاههای کشور باید بازوی نیرومند کشور و وحدت و تعامل سازنده حوزه و دانشگاه که آرزوی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده باید بیش از پیش شود.

زارع اظهار کرد: پیشرفت دانشجویان و نخبگان دانشگاه آزاد در سال های اخیر بسیارچشم گیر بوده تا جایی که که مقاله ای از مجله نانو ساختار شیمی که مدیریت آن بر عهده یک استعداد درخشان از باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد بوده بیشترین بازدید کننده را در سال 2013 به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه باید در بعد کیفی و علمی دانشگاه، بیشتر کار شود یادآور شد: دانشگاه آزاد باید وابستگی خود را به شهریه دانشجویان کاهش دهد و تلاش کند از راه تجاری سازی و نتایج تحقیقات و پژوهش های کاربردی در جهت درآمد زایی دانشگاه استفاده کند.

نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد در استانهای فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هدایت و تربیت استعدادهای بالقوه در دانشگاه، تولید علم و تبدیل ایده به خلاقیت از مهمترین اهداف کلان در دانشگاه آزاد خواهد بود.

زارع در پایان عنوان کرد: برای تحقق برنامه راهبردی تمدن اسلامی در توسعه سه استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به کمک ها و پیشنهادهای نخبگان داخل و خارج استان نیازمند هستیم و برای توسعه دانشگاهها در این استانها خصوصا کهگیلویه و بویراحمد اتاق فکری از همه بزرگان و نخبگان این استان استفاده خواهیم کرد.

آمار بازدید: 340 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image