ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد شعبات علوم تحقیقات و واحدهای سما دانشگاه آزاد ادغام شود

شعبات علوم تحقیقات و واحدهای سما دانشگاه آزاد ادغام شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی گفت: شعبات علوم تحقیقات و واحدهای سما دانشگاه آزاد در شهرها ادغام شود و در یک مجموعه قرار گیرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی آمل؛ فاضل لاریجانی با حضور در نشست روسای شعبات علوم و تحقیقات که به ریاست علی عباس‌پور در واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد، اظهار داشت: تجاری شدن پژوهش منشا پیشرفت واحد‌های دانشگاهی است.

لاریجانی با اشاره به اینکه تجاری شدن پژوهش و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد جزو سیاست‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است، تصریح کرد: این می‌تواند برای واحدها منشا پیشرفت و برکات زیادی باشد.

وی بیان داشت: خود این اقدام نیز محک و معیاری بر کیفیت پژوهش‌های انجام شده در واحد‌های دانشگاهی است و از این رو به ارتقا کیفیت واحد‌ها کمک می‌کند.

رئیس واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی با بیان اینکه تجاری شدن پژوهش و فعال‌سازی مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان بتواند به نحو موثری به عنوان یکی از منابع در آمدی واحدهای دانشگاه آزاد در آینده شود، تاکید کرد: این مستلزم مدل تعریف شده و مکانیزم‌های شفاف برای فعالیت‌های مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان در واحدهای دانشگاهی است.

لاریجانی با تاکید بر هم‌افزایی بیشتر شعبات واحدهای علوم و تحقیقات اظهار داشت: پیشنهاد می‌دهیم که شعبات علوم و تحقیقات در هر شهری که واحد دانشگاه آزاد در آن شهر وجود دارد با هم ادغام شوند و مانند مجموعه سما در یک ساختار واحدی قرار گیرند.

آمار بازدید: 1142 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image