ارتباط مستقیم با 30601 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار آموزش مجازی توسعه آموزش مجازی در دانشگاه آزاد (2 بهمن 92)

توسعه آموزش مجازی در دانشگاه آزاد (2 بهمن 92)

رئیس دانشگاه آزاد از برنامه‌ریزی برای آموزش 80 هزار دانشجو به شیوه مجازی در دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: آموزش به این شیوه سبب بالا رفتن سطح علمی و فرهنگی جامعه می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد از برنامه ریزی برای آموزش 80 هزار دانشجو به شیوه مجازی در دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: آموزش به این شیوه باعث بالا رفتن سطح علمی و فرهنگی جامعه می‌شود و آن دسته از دانشجویانی که به لحاظ وضعیت خاص شغلی نمی‌توانند در کلاس حضور یابند مخاطبان و متقاضیان این دانشگاه هستند.

وی در ادامه به جایگاه هیات‌های امنای استانی و میزان اختیارات آنها اشاره کرد و گفت: به دنبال اجرای سیاست حذف شیوه تمرکزگرایانه، باید حداکثر اختیاراتی که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد به استان‌ها سپرده شود.

میرزاده افزود: غیر از اختیارات قانونی هیات‌های امنای استانی، اختیاراتی که در حیطه مدیریت رئیس دانشگاه وجود دارد را می‌تواند در صورت لزوم به هیات‌های امنای استانی تفویض شود.

وی از حضور نزدیک به 500 نفر از فرهیختگان، دانشمندان و صاحب‌نظران کشور در هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی ابراز خرسندی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد کاهش تقاضا برای دوره‌های کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد را به دو دلیل عمده کاهش جمعیت و نیز تعدد حضور دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی در استان‌های مختلف کشور دانست که باعث زیان‌دهی بیش از 235 واحد در دانشگاه آزاد اسلامی شده است.

میرزاده به سرمایه گذاری واحدها برای تاسیس شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و بیان داشت: فراهم کردن زیر ساخت‌هایی مانند خرید زمین، امکانات و ... برای تاسیس شرکت‌های دانش بنیان باید در بودجه 93 ، مورد توجه واحدها قرار بگیرد.

وی با بیان این که هزینه‌های پژوهشی و فرهنگی باید افزوده شده و در جای خود هزینه شود، گفت: در استان‌ها مفاخر و فرهنگ‌های قابل توجهی وجود دارد که می‌توان با معرفی و بزرگداشت مفاخر هر استان و آشنایی و معرفی استان و شناسایی به قشر جوان از اقدامات مهم فرهنگی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، تولید علم، ارائه خدمات علمی و فنی را از مهمترین کارکردهای دانشگاه دانست و گفت: نسبت کارکنان به دانشجو و اعضای هیات علمی مناسب نیست و باید اصلاح شود.

وی همچنین از اعضای هیات امنای استانی خواست تا برای توسعه رشته های چند نظمی، مورد نیاز جامعه و پرجاذبه برای دانشجویان برنامه ریزی کنند.

میرزاده توسعه فضاهای ورزشی و علمی کردن فعالیت‌های ورزشی را از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت و معاونت ورزشی دانشگاه دانست.

میرزاده از فعال کردن واحد مجازی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: درصدد هستیم 80 هزار دانشجو را از طریق شیوه مجازی مورد آموزش قرار دهیم، معتقدیم که آموزش به این شیوه باعث بالا رفتن سطح علمی و فرهنگی جامعه می‌شود و این دانشگاه مخاطبان و متقاضیان خاص خود را دارد که نمی‌توانند در کلاس حضور یابند.

آمار بازدید: 562 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image