ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی مبحث معادلات گویا و معادلات رادیکالی

دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی مبحث معادلات گویا و معادلات رادیکالی

دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی مبحث معادلات گویا و معادلات رادیکالی در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی مبحث معادلات گویا و معادلات رادیکالی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

بخش هایی از جزوه: معادلات گویا: معادلاتی که از عبارت های گویا (کسری با صورت و مخرج چند جمله ای) ساخته شده باشند، معادلات گویا نامیده می شوند. برای حل یک معادله ی گویا، طرفین معادله را در کوچکترین مضرب مشترک مخرج کسرها ضرب کرده و با ساده کردن عبارت جبری حاصل، معادله ی به دست آمده را حل کرده و جواب های آن را می یابیم جواب هایی قابل قبول اند که مخرج هیچکدام از کسرها را صفر نکنند. برای حل یک معادله ی رادیکالی، باید آن را از حالت رادیکالی خارج کنیم. این عمل معمولا به وسیله ی توان رسانی طرفین معادله امکان پذیر است و عمل توان رسانی را تا جایی ادامه می دهیم که معادله ای بدون عبارت رادیکالی به دست آید. معادله ی بدست آمده را حل کرده و جواب هایی از آن را قبول می کنیم که هر یک از عبارت های رادیکالی قابل قبول تعریف باشند و همچنین این جواب ها در خود معادله ی اولیه صدق کنند.

برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی که می تواند در یادگیری مباحث مهم مانند معادلات گویا و معادلات رادیکالی و حل انواع معادلات دیگر به شما کمک کنند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 12087 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه آموزش ریاضی مبحث معادلات گویا و معادلات رادیکالی(حجم فایل: 656 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image