ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس دانلود بانک سوالات-دانلود نمونه سوالات دانشگاهی دانلود نمونه سوالات دانشگاهی دانلود مسائل و تمرینات تعادل دوبعدی و سه بعدی در استاتیک

دانلود مسائل و تمرینات تعادل دوبعدی و سه بعدی در استاتیک

دانلود مسائل و تمرینات تعادل دوبعدی و سه بعدی در استاتیک در این بخش ارائه شده است. تمرینات ارائه شده در این فایل تعدادی تمرینات منتخب از کتابهای معتبر استاتیک در زمینه مبحث تعادل است و دانشجویان رشته های مهندسی مکانیک، عمران و .... می توانند استفاده نمایند. تعادل یکی از مباحث بسیار مهم در درس استاتیک است. دانشجویانی که مبحث تعادل را به خوبی یاد می گیرند در بحث های بعدی مانند خرپاها و قاب ها و ماشین ها و ... هم کارشان راحت تر خواهد بود. در ضمن، در درس مقاومت مصالح هم حل بسیاری از مسائل و تمرینات تا حدود زیادی بستگی به این دارد که دانشجو مبحث تعادل را چقدر خوب یاد گرفته است. در درس مقاومت مصالح و طراحی اجزاء و .... قبل از محاسبه تنش ها و استفاده از روابط طراحی و .... باید نیروها مشخص شود و این نیروها یا در صورت سوال داده شده است و یا توسط خود دانشجو با استفاده از معادلات تعادل باید بدست آید. بنابراین واضح است که معادلات تعادل و خوب بلد بودن آن هم برای خود درس استاتیک و هم برای بدست آوردن توانایی حل مسائل دروس دیگر رشته های مهندسی لازم و ضروری است.

اگر در زمینه آموزش و یادگیری درس استاتیک اشکال دارید برای مشاهده لیست مدرسین و اساتیدی که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی استاتیک فعالیت دارند بر روی لینک تدریس خصوصی استاتیک کلیک نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 7765 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود مسائل و تمرینات تعادل دوبعدی و سه بعدی در استاتیک(حجم فایل: 416 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image