ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود پروژه و تحقیق-دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه دانشجویی دانلود مقاله بررسی اثر ساچمه زنی بر استحکام خستگی فولاد CK35

دانلود مقاله بررسی اثر ساچمه زنی بر استحکام خستگی فولاد CK35

در این بخش می توانید مقاله بررسی اثر ساچمه زنی بر استحکام خستگی فولاد CK35 را دانلود نمائید. در ادامه خلاصه ای از مقاله مزبور ارائه شده است.


اثر ساچمه زنی بر استحکام خستگی فولاد CK35 که قابلیت حرارتی داشته و کاربردهای متعددی در ساخت اجزا ماشین آلات و قطعات مختلف دوار را دارد بررسی شده است برای این منظور سه دسته نمونه آزمایش خستگی از جنس فولاد مورد نظر طراحی و ساخته می شود. دو گروه از این نمونه ها (گروه های H و S) سخت کاری می شوند تا سختی آن ها به HRC 40 برسد. سپس با استفاده از دستگاه سیستم توربینی و ساچمه های استاندارد S170 فرایند ساچمه زنی بر دسته‌ای از نمونه ها (گروه S) انجام می گیرد. پس از آن آزمایش خستگی خمش دورانی (Rotating Bending) بر روی هر سه دسته نمونه آزمایش انجام شده و نمودارهای تنش - عمر (S-N) مربوط به هر یک به دست می آید. بررسی نتایج به دست آمده نشان می دهد که ساچمه زنی بعد از عملیات حرارتی سخت کاری و برگشت، استحکام خستگی فولاد CK35 باعث افزایش 150 درصدی حد استحکام خستگی می شود.

آمار بازدید: 1810 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود مقاله بررسی اثر ساچمه زنی بر استحکام خستگی فولاد CK35(حجم فایل: 818 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image