ارتباط مستقیم با 30558 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان 10 بهترین معلم خصوصی زبان خانم در تهران برای مهاجرت

10 بهترین معلم خصوصی زبان خانم در تهران برای مهاجرت

به اشتراک گذاری


در این مقاله 10 بهترین معلم خصوصی زبان خانم در تهران برای مهاجرت معرفی می شوند. اگر قصد مهاجرت دارید و در جستجوی مدرسین برتر و بهترین اساتید زبان خانم هستید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


در این مقاله سعی کرده ایم تعدادی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی خانم حاضر در همین سایت ایران مدرس را معرفی کنیم. البته اساتید بسیار خوب دیگری هم در همین سایت www.IranModares.com حضور دارند. یکی از دلایل اصلی و انگیزه های اصلی برای یادگیری زبان انگلیسی توسط افراد مختلف مهاجرت است. اگر بخواهید به کشورهای انگلیسی زبان و یا حتی سایر کشورها که به زبان انگلیسی حرف نمی زنند مهاجرت نمائید، در این حالت تسلط بر زبان انگلیسی بسیار مفید و لازم است.
اگر مهاجرت کاری و تحصیلی را مد نظر دارید که به احتمال زیاد مدرک آیلتس با نمره بالای 6 و 7 را لازم خواهید داشت و باید از مدرسین مجرب آیلتس و کلاس های تدریس خصوصی آیلتس کمک بگیرید. چنانچه روش های دیگری را برای مهاجرت مد نظر دارید در این حالت هم تسلط بر زبان انگلیسی می تواند در زندگی روزمره برای شما بسیار مفید باشد و حتی بسیار لازم است. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که می توانند به شما برای یادگیری زبان انگلیسی کمک نمایند.
مدرسین خانم معرفی شده در این مقاله رزومه خوب و قوی دارند و حتی در قالب مقالاتی سایر مدرسین را هم معرفی نموده ایم و ذکر کرده ایم که چگونه می توانید لیست کامل مدرسین زبان در همین سایت ایران مدرس را ببینید. برای تمامی اساتید زبان و سایر دروس شماره تماس مستقیم ایشان و نرخ درخواستی هر استاد در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است.


حتما بخوانید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


قصد مهاجرت به هر کشوری را که دارید بهتر است با همین اساتید ایرانی و داخل ایران کلاس زبان داشته باشید چرا که این مدرسین بسیار مسلط هستند و در حد نیتیو زبان را بلد هستند و از طرفی نرخ کلاس های خصوصی ایشان در مقایسه با مدرسین سایر کشورها بسیار مناسب تر می باشد. کلاس های خصوصی زبان می تواند به صورت آنلاین و یا حضوری برگزار شود. هزینه کلاس های آنلاین کمتر است و این کلاس ها انعطاف بیشتری دارد. به این معنی که در هر زمان و مکانی قابل برگزاری است. کلاس های خصوصی و تدریس خصوصی زبان در منزل به صورت کلی بازدهی بیشتری دارد اما اساتید برای هر ساعت تدریس حضوری به نسبت تدریس آنلاین نرخ بیشتری درخواست می نمایند. در ادامه تعدادی از بهترین مدرسین زبان خانم که برای مهاجرت می توانند به شما کمک نمایند را معرفی نموده ایم.



1- یکی از بهترین مدرسین زبان خانم پرناز وثوقی



دارای مدارک : TTC از جهاد دانشگاهی - مدارک مرتبط از فنی حرفه ای - مدرک آموزش آنلاین از دانشگاه آمریکا- و مدرک آماده سازی برای IELTS - تدریس آنلاین زبان انگلیسی و فرانسه در سنین مختلف. آموزش فونیکس با شیوه ای کاملا جدید در ایران. آموزش به کودکان به صورت غیر مستقیم و از طریق بازی و دستورزی. برگزار کننده ی دوره های TTC


مشاهده پروفایل و شماره تماس پرناز وثوقی



2- مدرس برتر خانم نفیسه معین فر



دارای مدرک لیسانس کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، زعفرانیه، دارای دو گواهینامه مهارت و فنون کلاس داری و آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی، مترجم کتاب شادی واقعی ،مدرس کتب مختلف زبان انگلیسی، 20 سال سابقه تدریس موفق، آموزش زبان با قیمت مناسب - از جمله: Pre Ielts and , American English FILEs,Family and first friends, English Grammar in use, steps to understanding,Let's go's different Levels , MSRT,EPT


مشاهده پروفایل و شماره تماس نفیسه معین فر


برای مشاهده لیست کامل معلم های زبان انگلیسی خانم بر روی عبارت مدرس زبان خانم کلیک کنید.



3- استاد برجسته خانم الهه بوجاری



آموزش حرفه‌ای زبان انگلیسی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان از سطوح مبتدی تا پیشرفته با به کار گیری به روزترین متدهای تدریس زبان انگلیسی - مدرس مجرب و کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی با بیش از 11 سال سابقه ی تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه‌های علمی سراسر کشور - مدرس دانشگاه آزاد تهران شمال - دارای مدرک تی تی سی TTC - برگزاری کلاس های حضوری در شهر تهران - برگزار کننده کلاس های غیر حضوری و آنلاین از سرتاسر ایران و جهان با بازدهی بالا و کیفیت تضمینی - تدریس مهارت‌های اسپیکینگ، لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ writing، گرامر، وکب و ... با استفاده از بهترین کتب و جزوات به روز


مشاهده پروفایل و شماره تماس الهه بوجاری



4- معلم حرفه ای خانم دریایی



آموزش و تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی با لهجه امریکن به کودکان و نوجوانان و بزرگسالان با روش ALM و TBLT. جلسه اول برای آشنایی با روش تدریس رایگان میباشد. تدریس از پایه و با کمک کتابهای برتر آموزش زبان انگلیسی: four corners ,got it , get toghether ,project , teen2teen , top notch ,american english file , mindset ,interchange , passage , solutions , back pack میباشد. آموزش مکالمه زبان انگلیسی با لهجه امریکن و با استفاده از روشهای ALM و TBLT از پایه و مبتدی تا پیشرفته و حرفه ای هست. مخاطبین این دوره ها سنین 10 سال به بالا از مبتدی تا متوسط هستند تا با روشی علمی و با در نظر گرفتن علاقه مندی خود بتوانند به انگلیسی مثل زبان مادری مسلط شوند. میتوانید زبان رو بشکل مبتدی، پایه ای و از صفر شروع کنید و بعد از پایان دوره ها به راحتی انگلیسی صحبت کنید. تدریس غیر حضوری، آنلاین و از طریق وویس کال (تماس صوتی ) می باشد‌.


مشاهده پروفایل و شماره تماس دریایی



کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان انگلیسی



5- مدرس متعهد خانم فرحناز اژدر



فارغ‌التحصیل از آکادمی TESOL در استانبول.MARMARA & ESTEGHLAL و سابقه تدریس در کشورهای دیگر. بیش از دو دهه سال سابقه تدریس در سه کشور و مناطق برتر تهران و کرج مدارک بین المللی دارای مدارک: ایلتس IELTS با نمره هشت آکادمیک - تی تی سی TTC - تسول TESOL - عضو رسمی NLP از آکادمی هامبورگ آلمان (برنامه ریزی عصبی کلامی) آموزش TTC در آموزشگاهها برای همکاران و اساتید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرحناز اژدر



6- استاد با اخلاق خانم ساحله مرادی



۱۰ سال سابقه فعالیت تدریسی در برترین موسسات پایتخت کشور و تجربه موفقِ سالها تدریس تخصصی برای مهاجرین به ساير کشور ها - مترجمی ده ها سمینارِ بین المللی - مترجمی فعالان حوزه فن آوری و استارت آپ ها در نمایشگاه بین المللی تهران - مترجمی رسمی ماهنامه تخصصی اقتصاد و فن آوری IRANIANS - فعالیت پژوهشی و مدیریت روابط بین الملل مجموعه فرصت آفرینان ایران - فعالیت در حوزه اخذ یو اِس پَتنت مختصِ فن آوری های نخبگان کشوری - حضور به عنوان مدیر هماهنگی های بین المللی و مکاتبات شرکت ها و موسسات


مشاهده پروفایل و شماره تماس ساحله مرادی



پیشنهاد می شود مقاله شماره 20 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی برای مهاجرت را هم بخوانید.


7- معلم خوب زبان خانم ساحله خیرآبادی



آموزش مکالمه زبان انگلیسی جهت سفر؛ مصاحبه؛ مهاجرت کار و تحصیل با متد اختصاصی. آموزش زبان انگلیسی با مدرس مجرب و حرفه ای دارای دکترای آموزش زبان انگلیسی و مدرک TESOL از کشور هندوستان. نویسنده کتابهای اختصاصی آموزش زبان انگلیسی با سالها سابقه تدریس در کالجها کشور هندوستان. نویسنده بیش از ۱۷ مقاله بین المللی و شرکت در سمینارهای بین المللی. دانشجوی نخبه همایشهای بین‌المللی در بین دانشجویان ایرانی خارج از کشور در سال ۲۰۱۶.


مشاهده پروفایل و شماره تماس ساحله خیرآبادی



8- مدرس بی نظیر خانم مریم محصل



با سابقه تدریس در دانشگاه صنعتی شریف، تهران آزاد شمال و جامع علمی کاربردی - دارای کارنامه ای درخشان از آموزش مدیران هلدینگهای بزرگ و پرسنل و کارکنان سازمانها - دوره های یک ساله و فشرده - بیش از 10,000 قرارداد موفق آموزشی با ارگانها و اشخاص حقیقی و حقوقی - همراه با اعطاي تسهيلات - --- جهت کسب اطلاعات بیشتر فقط از طریق پیامک یا واتساپ پيام بدهيد - مدرس حرفه ای خصوصی مكالمه و آیلتس به مدت 21 سال - جلسه یک ساعت و نیم - از پایه تا آیلتس 100 جلسه 9 ماهه - مدیریت آموزشی به مدت 21 سال در موسسه اروین میرداماد اعطاي تسهيلات براي دوره هاي از پايه تا آيلتس جهت مهاجرت.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مریم محصل



مطالعه نمائید: معلم خصوصی زبان برای مهاجرت



9- استاد با سواد خانم فاطمه قاضی میرسعید



دکتری آموزش زبان انگلیسی و دارای مدرک تسول -  15 سال سابقه تدریس در دانشگاه (تهران شمال - علوم و تحقیقات)  دارای گواهی معتبر آموزش مهارت های آزمون آیلتس (IELTS Teacher Training Certificate) -  دارای گواهی TTC - دارای 20 سال سابقه تدریس زبان جنرال (Speaking & Listening) با جزوات و روش ابداعی خودم - 15 سال سابقه تدریس مهارت آزمون آیلتس با جزوه و بدون کتاب - دارای چهار مقاله آموزشی بین المللی در حیطه ی آموزش زبان انگلیسی


مشاهده پروفایل و شماره تماس فاطمه قاضی میرسعید



10- معلم فوق العاده زبان خانم فرزانه صفایی



تدریس به مدت 15 سال در مدارس صبح امید، سلام، فرزانگان ۷، پاسداران، فرهیختگان و مبتکر نوین مدرس برتر صدها رتبه 2 و 3 رقمی کنکور سراسری سرگروه زبان دپارتمان تخصصی کنکور ذره بین (ندوشن سابق) - برنامه ریزی، پشتیبانی در همه مقاطع تحصیلی - ارتقاء تضمینی نمرات در همه آزمون ها - 1000% تضمینی با 19 سال سابقه درخشان در تهران و ایران - تدریس مکالمه جهت مهاجرت


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرزانه صفایی



کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 292 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image