ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه انتخاب مدرس و معلم تدریس خصوصی

نحوه انتخاب مدرس و معلم تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه انتخاب مدرس و معلم خصوصی از همین سایت ایران مدرس توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در امتحان و کنکور و یا هر آزومنی موفق باشید و یا هر درس و نرم افزار و زبان خارجی ای را یاد بگیرید در همین سایت می توانید به صورت مستقیم با اساتید تدریس خصوصی در ارتباط باشید و معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.
پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی
به منظور انتخاب مدرس خصوصی در وب سایت ایران مدرس www.IranModares.com ابتدا در صفحه اصلی وب سایت روی مقطع مورد نظر کلیک نموده و رشته تحصیلی خود را انتخاب نمایید. با انتخاب رشته تحصیلی درسهای رشته مزبور نشان داده می شوند. در ادامه با کلیک روی درسی که قصد دارید خدمات تدریس خصوصی را برای آن دریافت نمایید، فهرست مدرسین همراه با خلاصه جزوات آنها نشان داده خواهند شد.


در ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 استاد و معلم خصوصی ثبت نام کرده اند و بهترین مدرسین و معلم های خصوصی زبان انگلیسی، فیزیک، شیمی، زیست و سایر دروس در این سایت حضور دارند. برای اساتید و معلم های خصوصی ثبت نامی در این وب سایت اطلاعات کاملی را می توانید مشاهده نمائید. به عنوان مثال، هر یک از اساتید ثبت کرده است که چه هزینه ای برای هر ساعت و یا هر جلسه تدریس دریافت می نماید و می توانید یک معلم خوب با نرخ مناسب انتخاب کنید. دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی هم برای تمامی مدرسین تدریس خصوصی ثبت شده است. اگر دوست دارید با استادی کلاس داشته باشید که در دانشگاه خوب و سطح بالا درس خوانده است این امکان به شما کمک زیادی خواهد کرد.


پیشنهاد می شود مقاله نیاز به معلم جهت تدریس خصوصی – شماره تماس معلم خصوصی را هم بخوانید.


سپس با کلیک روی اسم هر کدام از مدرسین مشخصات و خلاصه جزوات آن مدرس نمایش داده می شود. با دیدن مشخصات و خلاصه جزوه چند مدرس می توانید به راحتی مدرس خصوصی مناسب خود را انتخاب نمایید. در نهایت با تماس با مدرس مزبور می توانید به منظور برگزاری کلاس هماهنگی های لازم را انجام دهید. درج مشخصات در وب سایت ایران مدرس رایگان بوده و مسئوليت آن با مدرس مي‌باشد. با توجه به تعداد زياد مدرسین در ایران مدرس، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد مدرسین، دقت كافي مبذول داريد.


راهکار دیگری که وجود دارد این است که در بالای همین صفحه در بخشی که برای جستجو در نظر گرفته شده است اسم درس مورد نظر خودتان را وارد نمائید و بر روی علامت جستجو کلیک کنید تا لیست مدرسین آن درس را ببینید. برای تمامی مدرسین رزومه کاری و سوابق تدریس، شماره تماس مستقیم مدرسین و قیمت درخواستی ایشان نمایش داده شده است. به عنوان مثال اگر در جستجوی معلم خصوصی ریاضی چهارم ابتدایی هستید، در بخش جستجوی عبارت ریاضی چهارم را وارد نمائید تا لیست اساتید به شما نمایش داده شود.


پیشنهاد می کنیم خیلی در جستجوی کلاس ارزان قیمت و معلم خصوصی با قیمت پایین و ... نباشید. خوب است کلاس ها با نرخ مناسبی برگزار شود ولی این موضوع نباید آنقدر اهمیت پیدا کند که روی انتخاب درست شما تاثیر بگذارد. تلاش کنید با یک معلم خوب، حرفه ای و قوی کلاس بردارید تا در نهایت خودتان نتیجه خوبی بگیرید. به رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید دقت نمائید و با یک استاد با سواد و با سابقه کلاس هماهنگ کنید. فیلم نمونه تدریس هم برای بسیاری از مدرسین در همین سایت ثبت شده است و بنابراین انتخاب یک معلم خصوصی برجسته برای شما کار راحتی خواهد بود.



مطالعه این مقاله هم می تواند مفید باشد: بهترین استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی


آمار بازدید: 2809 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image