ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی شیمی یازدهم

تدریس خصوصی شیمی یازدهم

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه تدریس خصوصی شیمی یازدهم به ارائه خدمات نیاز دارید این مقاله را مطالعه نمائید. در همین سایت ایران مدرس هزاران مدرس و استاد ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی شیمی یازدهم و سایر دروس فعالیت دارند.

برای مشاهده لیست مدرسین و اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی شیمی یازدهم فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی یازدهم کلیک نمائید.

همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین شیمی و اساتید تدریس خصوصی شیمی پایه 11 و سایر دروس را می توانید مشاهده نمائید. در وب سایت حاضر مدرسین مجرب و با سابقه که خودشان از دانشگاههای خوب مانند دانشکده شیمی دانشگاه تهران، دانشگاه شریف، دانشکده شیمی دانشگاه امیرکبیر و .... فارغ التحصیل شده اند ثبت نام کرده اند و در زمینه آموزش شیمی یازدهم و سایر مقاطع فعالیت دارند. اگر می خواهید برای یادگیری بهتر شیمی یازدهم یک معلم و استاد خوب داشته باشید بر روی لینکی که در بالا معرفی شد کلیک نمائید.

پیشنهاد می شود فیلم کوتاه بهترین معلم های تدریس خصوصی شیمی را هم مشاهده کنید.

سرفصل های شیمی یازدهم به صورت بخش ا - واکنش های شیمیایی و استوکیومتری بخش 2- ترمودینامیک شیمیایی و بخش 3 محلول ها است. در هر کدام از بخش هایی از شیمی یازدهم که ذکر شد مشکل دارید می توانید با مراجعه به بخش تدریس خصوصی این وب سایت یک معلم خوب را انتخاب نمائید و با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی اشکالات را برطرف نمائید. اگر در درس شیمی یازدهم اشکالات زیادی دارید بهتر است از همان اوایل ترم شرکت در کلاس های تدریس خصوصی را شروع کنید. در این حالت هفته ای یکی دو جلسه برگزار کنید و همزمان با برگزاری کلاس ها خودتان هم درس بخوانید و مرور نمائید. اگر به هر دلیل در کلاس های اصلی خودتان حاضر نبوده اید هم شرکت در کلاس های خصوصی می تواند برای جبران غیبت ها بسیار مفید باشد. اگر در درس شیمی یازدهم اشکالات جزئی ای دارید می توانید در طول ترم خودتان درس را مطالعه نمائید و در ایام امتحانات برای رفع اشکال با یک معلم خوب کلاس داشته باشید.

مطالعه مقاله
چگونه شیمی بخوانیم هم مفید است.


قیمت کلاس های تدریس خصوصی شیمی یازدهم: در رابطه با قیمت کلاس های خصوصی شیمی و سایر دروس به صورت کلی در همین سایت ایران مدرس مقالات زیادی ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی شیمی ساعتی بسیار مفید است. اما اگر می خواهید به صورت به روز و آپدیت شده از قیمت کلاس های خصوصی شیمی پایه 11 اطلاع حاصل کنید بر روی لینکی که در ابتدای همین مقاله معرفی شد کلیک کنید تا لیست مدرسین شیمی یازدهم را ببینید. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس هزینه ای که برای کلاس ها در نظر دارند را ثبت نموده اند و می توانید از قیمت کلاس ها اطلاع حاصل نمائید. بعضی از اساتید قیمت کلاس ها را جلسه ای و بعضی دیگر ساعتی تعیین کرده اند. می توانید با خود اساتید تماس بگیرید و برای کلاس درخواست تخفیف کنید. تعدادی از اساتید شیمی یازدهم و سایر دروس در صورت عدم رضایت شما جلسه اول را رایگان برگزار می کنند. برخی دیگر هزینه کلاس ها را توافقی در نظر گرفته اند و برای اطلاع از قیمت کلاس ها باید با ایشان تماس بگیرید.

نحوه استفاده بهینه از کلاس های تدریس خصوصی شیمی یازدهم: همانطور که گفته شد، بسیار مهم است که کلاس ها را به تناسب نیازی که دارید و به تناسب وضعیت تحصیلی خودتان در زمان مناسب شروع نمائید. اگر اشکالات پایه ای و زیاد است زودتر شروع کنید. نکته دیگر اینکه درس خواندن خودتان همزمان با شرکت در کلاس های خصوصی شیمی یازدهم لازم است و حتما باید تمرین حل کنید و درس را مرور نمائید. با مطالعه خودتان در بازه زمانی بین کلاس ها، بازدهی خود کلاس ها هم بیشتر می شود.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین شیمی بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید و برای دانلود رایگان جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور و ... برای شیمی یازدهم و شیمی سایر مقاطع بر روی عبارت دانلود رایگان جزوه و سوال شیمی کلیک کنید.

در این مقاله در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با مدرسین شیمی پایه یازدهم و مزایای این کلاس ها و همچنین قیمت کلاس های خصوصی شیمی پایه 11 و .... به صورت کامل توضیح داده شد. در همین سایت ایران مدرس لیست کامل مدرسین و اساتید خصوصی شیمی یازدهم را می توانید مشاهده کنید و شماره تماس مدرسین هم نمایش داده شده است. در نتیجه، به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید با مدرسین در ارتباط باشید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 815 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image