ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی درخواست معلم خصوصی، بهترین اساتید با قیمت مناسب

درخواست معلم خصوصی، بهترین اساتید با قیمت مناسب

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با درخواست معلم خصوصی و چگونگی هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با معلم ها و اساتید خوب و مجرب توضیح داده می شود. اگر درخواست کلاس خصوصی و معلم خصوصی دارید این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه یک معلم و استاد خصوصی خوب داشته باشیم؟


درخواست معلم خصوصی


در وب سایت حاضر (ایران مدرس) درخواست معلم خصوصی در واقع به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد. در این وب سایت لازم نیست شما به آموزشگاه و یا موسسه تدریس خصوصی معلم مورد نظر خودتان را درخواست بدهید و در واقع بدون هیچ واسطه ای می توانید با خود مدرسین تماس بگیرید و برای کلاس خصوصی درخواست خودتان را با ایشان در میان بگذارید. برای تمامی مدرسین تدریس خصوصی اطلاعات کاملی در این سایت ارائه شده است و می توانید فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی اساتید تدریس خصوصی را مشاهده نمائید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.



سوابق تدریس بهترین مدرسین تدریس خصوصی


با کلیک بر روی عبارت ذکر شده می توانید رزومه کاری اساتید، سوابق تدریس ایشان، دانشگاه و مدرک تحصیلی استاد و .... را ببینید و با توجه به معیارهایی که در نظر دارید از استاد مورد نظر خودتان درخواست کنید کلاس ها را برای شما برگزار نماید. این روش برای هماهنگی کلاس ها بسیار مناسب تر از گرفتن معلم از آموزشگاه و موسسات به صورت واسطه ای است. در این روش شما خودتان مشخصات کامل مدرسین را می بینید و انتخاب می کنید که با کدام استاد کلاس داشته باشید. در واقع در این روش درخواست معلم خصوصی خودتان را به صورت مستقیم مطرح می نمائید و مستقیما با خود مدرسین حرف می زنید. در نتیجه انتخاب شما آگاهانه و بهتر خواهد بود. اگر در جستجوی معلم خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست و یا هر درس دیگری هستید، در همین سایت ایران مدرس بهترین مدرسین حضور دارند.


مطالعه مقاله چگونه از کلاس های تدریس خصوصی بهترین استفاده را داشته باشیم؟ مفید است.



چرا انتخاب مستقیم و بدون واسطه معلم خصوصی؟


وقتی از موسسات و آموزشگاههای تدریس خصوصی درخواست معلم می کنید در واقع آموزشگاه خودش به تناسب شناختی که از مدرسین دارد استادی را برای شما هماهنگ می کند. در این روش شما اطلاع زیادی از سوابق تدریس و رزومه کاری استاد ندارید و چاره ای ندارید که به آموزشگاه اعتماد نمائید. در زمان هایی مانند ایام امتحانات که وقت از اهمیت بالایی برخوردار است چنین روشی برای هماهنگی کلاس حالت سعی و خطا پیدا می کند و ممکن است یکی دو جلسه با معلم کلاس داشته باشید و اگر از نحوه تدریس ایشان راضی نباشید و درس را متوجه نشوید وقت شما تلف شده است و در ایام امتحانات جبران کردن آن کار راحتی نیست. اما با مراجعه به بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس، چون رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید را خودتان می توانید مشاهده نمائید، در نهایت خیالتان راحت تر بوده و با احتمال بیشتری می توانید بدون سعی و خطا استاد خوبی را هماهنگ نمائید.


مطالعه مقاله درخواست معلم، کلاس، تدریس خصوصی هم مفید است.



مدرس خصوصی خوب با قیمت مناسب


نکته دیگری که وجود دارد این است که معلم های تدریس خصوصی ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس قیمت و هزینه درخواستی خودشان برای کلاس های تدریس خصوصی را هم ذکر نموده اند و در نتیجه در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری اساتید می توانید قیمت کلاس ها را هم ببینید و جلسات تدریس خصوصی را با یک معلم خوب و با قیمت مناسب هماهنگ نمائید. در ایران مدرس شماره تماس اساتید هم نمایش داده شده و بدون واسطه می توانید با خود معلم ها در ارتباط باشید.


مشاهده فیلم آموزش نحوه انتخاب بدون واسطه معلم تدریس خصوصی از ایران مدرس هم پیشنهاد می شود.



انتخاب استاد با توجه به فیلم نمونه تدریس


همانطور که گفته شد، برای بسیاری از اساتید خصوصی فیلم نمونه تدریس هم در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است و در نتیجه درخواست و انتخاب معلم خصوصی شما باز هم می تواند دقیق تر و بهتر باشد. در بسیاری از موارد یک فیلم کوتاه می تواند شما را بسیار بهتر در مقایسه با 10 صفحه نوشته در انتخاب معلم خصوصی راهنمایی کند.


کلام آخر


در این مقاله در رابطه با نحوه درخواست معلم خصوصی و انتخاب مدرس خصوصی خوب و عالی با نرخ مناسب توضیح داده شد. برای موفقیت در درس و تحصیل و یادگیری هر نرم افزار یا مهارتی استفاده از کلاس های خصوصی بسیار مفید است.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 4233 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image