ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی دانشجویی

تدریس خصوصی دانشجویی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با تدریس خصوصی دانشجویی و تدریس توسط دانشجو و یا فعالیت دانشجویان در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل توضیحاتی ارائه می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تدریس خصوصی دانشجویی ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهنمای انتخاب معلم خصوصی خوب از ایران مدرس

نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با دانشجو

در سایت ایران مدرس (همین سایت) لیست کاملی از مدرسین و اساتید تدریس خصوصی را می توانید مشاهده نمائید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی در این سایت بر روی عبارت مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. در ایران مدرس وقتی که لیست اساتید را نگاه می کنید، خواهید دید که در این سایت هم دبیران و معلم های رسمی، هم اساتید دانشگاهی و مدرسین با سابقه و هم دانشجویان در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند. برای یادگیری بهتر دروس دانشگاهی می توانید با دانشجویانی که در دانشگاههای معتبر مانند دانشگاه تهران، صنعتی شریف، علم و صنعت، خواجه نصیر، تربیت مدرس، دانشگاه تبریز، امیرکبیر و .... در همان رشته مشغول به تحصیل هستند و ترم های بالا هستند و یا دانشجوی ارشد و دکتری می باشند کلاس ها را هماهنگ نمائید. در همین سایت ایران مدرس وقتی به بخش تدریس خصوصی مراجعه می کنید و بر روی لینک معرفی شده در بالا کلیک می نمائید لیست مدرسین که در بین آنها دانشجویان قوی هم حضور دارند را می توانید مشاهده کنید. در حالت دیگر برای یادگیری بهتر دروس متوسطه و حتی ابتدایی هم می توانید با مدرسین و یا دانشجویان فعال در زمینه تدریس خصوصی کلاس ها را هماهنگ نمائید. به عنوان مثال برای موفقیت در زیست کنکور یک راهکار خوب این است که با یک دانشجوی پزشکی که خودش در زیست کنکور درصد بالایی کسب کرده است کلاس تدریس خصوصی زیست را برگزار نمائید. این دانشجویان هم نشان داده اند که توانایی بالایی دارند و هم چون اخیرا کنکور داده اند حضور ذهن خوبی دارند و می توانید روی آنها حساب کنید. البته همانطور که گفته شد، علاوه بر دانشجویان خوب و موفق، اساتید با تجربه و با سابقه هم در همین سایت ایران مدرس حضور داند.

مطالعه مقاله
تدريس خصوصی و مزايای آن برای دانش آموزان و دانشجویان هم مفید است.

مزایای استفاده از کلاس های تدریس خصوصی دانشجویی


در هر صورت ممکن است بعضی از افراد علاقه مند باشند از کلاس های تدریس خصوصی دانشجویی استفاده نمایند و بعضی دیگر هم ترجیح بدهند با مدرسین رسمی و اساتید دانشگاه و .... کلاس داشته باشند. کلاس های تدریس خصوصی دانشجویی مزایایی دارد که از آن جمله می توان به قیمت مناسب این کلاس ها اشاره نمود. دانشجویان معمولا قیمت مناسب تری را برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند و بعضی از آنها خیلی قوی هم تدریس را انجام می دهند. نکته دیگر اینکه، همانطور که در بالا گفته شد، مثلا اگر برای آموزش دروس دانشگاهی بخواهید کلاس خصوصی داشته باشید یک دانشجوی ارشد و یا دکتری که در دانشگاه معتبری مشغول به تحصیل است می تواند گزینه خوبی باشد. یا برای یادگیری دروس کنکوری دانشجویی که خودش در کنکور موفق بوده است به نسبت مدرس و استادی که شاید خودش 20 سال قبل در کنکور شرکت کرده باشد ممکن است بتواند راهنمایی های بهتری انجام دهد. در هر صورت، انتخاب با خود شما است و می توانید با مراجعه به بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین را ببینید و با یک مدرس و استاد خوب و یا یک دانشجوی قوی ترم بالا و یا مشغول به تحصیل در مقطع ارشد و دکتری کلاس ها را هماهنگ نمائید.

پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: بهترین و پردرآمدترین کارهای دانشجویی و شغل دانشجویی تدریس خصوصی

نحوه فعالیت دانشجویان در زمینه تدریس خصوصی

در این بخش توضیحاتی که ارائه می شود کمی با بخش های قبلی همین مقاله متفاوت است. این بخش خطاب به دانشجویانی است که قصد دارند در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشد. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد می توانید تبلیغ خودتان را در همین سایت ایران مدرس که تا سال 98 نزدیک به 20000 مدرس ثبت نامی دارد درج نمائید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج نمائید. می توانید به صورت رایگان و یا ویژه آگهی تدریس خصوصی خودتان را در همین سایت درج نمائید. تدریس خصوصی به عنوان یک کار دانشجویی می تواند درآمد خوبی داشته باشد. اگر بر دروس رشته خودتان مسلط هستید و یا می توانید به عنوان مثال ریاضی، فیزیک، زبان، زیست، کامپیوتر و یا هر درس دیگری را خوب درس بدهید، در هر صورت با درج تبلیغ در همین سایت ایران مدرس می توانید به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید و شاگرد جذب نمائید. در ایام دانشجویی کار تدریس خصوصی چون انعطاف زمانی دارد و می تواند با کلاس های خودتان تداخل نداشته باشد بسیار گزینه مناسبی است.

مطالعه مقاله
کار و شغل پردرآمد دانشجویی پاره وقت و نیمه وقت هم پیشنهاد می گردد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1344 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image