ارتباط مستقیم با 30595 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله کنکور برترین اساتید کنکور 1402 و 1403

برترین اساتید کنکور 1402 و 1403

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با برترین اساتید کنکور 1402 و 1403 توضیحاتی ارائه می گردد و در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس های خصوصی با مدرسین خوب و مجرب کنکور 1402 و 991403 توضیحاتی داده خواهد شد.
برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید: تدریس خصوصی کنکور
ابتدا در رابطه با اینکه برترین اساتید کنکور 1402 و 1403 چه ویژگی هایی دارند و چه ملاک هایی را باید در نظر داشته باشید توضیحاتی ارائه خواهیم کرد. در مرحله اول باید رزومه کامل اساتید را مورد بررسی قرار دهید. با کلیک بر روی لینکی که در بالا معرفی شده است می توانید لیست مدرسین کنکور و رزومه کامل و سوابق تدریس اساتید را ببینید و با توجه به این موارد استاد برتر مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. نکاتی که باید در نظر بگیرید این است که استاد مورد نظر شما چند سال سابقه کار دارد و آیا خودشان از دانشگاه معتبری فارغ التحصیل شده اند یا نه. در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که خودشان در کنکور برای درس مورد نظر موفق عمل کرده اند و یا شاگردهایی داشته اند که در کنکور موفق شده اند.
مطالعه مقاله
مدرسین تدریس خصوصی دروس کنکوری هم مفید است.
به عنوان مثال اگر برای درس ریاضی قصد دارید از کلاس های خصوصی کنکور استفاده کنید بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان در ریاضی کنکور درصد بالایی را کسب کرده باشند. بعضی از اساتید برای جلب اعتماد حتی کارنامه خودشان را هم به شما نشان خواهند داد. برای موفقیت در یک زمینه و طی کردن یک مسیر بهتر است به راهنمایی های شخصی اعتماد کنید که خودش مسیر را با موفقیت طی کرده باشد. مثلا اگر شما قصد دارید در کنکور 1402 یا 1403 ریاضی را بالای 80 درصد بزنید شخصی که خودش در ریاضی 50 درصد کسب کرده است بعید است بتواند به شما کمک زیادی بکند. به هر حال، با کلیک بر روی لینکی که در بالا معرفی شد می توانید لیست کاملی از برترین اساتید کنکور 1402 و 1403 را مشاهده کنید و با توجه به توضیحات ارائه شده و همچنین با توجه به معیارهایی که خودتان در نظر دارید می توانید استاد خوبی را انتخاب نمائید.
پیشنهاد می شود مقاله
مهمترین عوامل موفقیت در کنکور رتبه های برتر کنکور 97 از زبان خودشان را هم بخوانید.
البته در نظر داشته باشید که باید از کلاس های خصوصی کنکور به درستی استفاده کنید. در غیر اینصورت حتی با در کنار داشتن بهترین استاد کنکور هم نتیجه خوبی نخواهید گرفت. منظور این است که با یک برنامه ریزی خوب پیش بروید و تعداد جلسات را به گونه ای هماهنگ کنید که وقت شما هم زیاد گرفته نشود و در عین حال بتوانید اشکالات اساسی و پایه ای را در کلاس ها برطرف نمائید. به عنوان مثال، می توانید یک جلسه در هفته برای درس فیزیک کلاس داشته باشید و اشکالات و سوالاتی که حین مطالعه و تست زنی برای شما پیش می آید را یادداشت نموده و در آن یک جلسه کلاس تدریس خصوصی فیزیک کنکور از استاد خودتان بپرسید. بنابراین لزوما تعداد جلسات بالا لازم نیست و باید به صورت بهینه از این کلاس ها استفاده نمود.
مطالعه نمائید:
بهترین معلم ریاضی، فیزیک و زیست کنکور
در این مقاله در رابطه با برترین و بهترین اساتید کنکور 1402 و 1403 و نحوه هماهنگی کلاس ها با این اساتید توضیحاتی ارائه شد. معیارهایی که باید برای انتخاب یک مدرس کنکور خوب در نظر داشته باشید و نحوه مشاهده لیست مدرسین برتر کنکور و .... هم توضیح داده شد.
منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 4212 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
نازنین سعیدی پنج شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

به نطر من یکی از فوق العاده ترین اساتید در درس زیست شناسی خانم دکتر حلاجیان هستند .فن بیان عالی کاملا تکنیکی درس می دهند. بسیار پر انرژی و شاد هستند. ذهن زیست بهت می ده .استاد اخلاق هستند. من از همصحبتی با ایشون خیلی انگیزه می گرفتم بسیار موفق هستند مربی و مشاور موفقی هستند . زیست رو به دو زبان فارسی و انگلیسی درس می دهند . بسیار متواضع و با سواد و مسولیت پذیرند. من به همه عزیزانی که هدفمند هستند در سراسر دنیا ایشون رو معرفی می کنم من موفقیت ام را چه در دانشگاه و چه در زندگیم مدیون ایشونم .کاش ایران ما پر بشه از این انسان های دلسوز و متعهد.

مریم قاسمی شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

به نظر من یکی از بهترین مدرسای درس ریاضی کرج مهندس فراهانی در اموزشگاه فرزانه بیست هستش که با سبک داستانی مباحث رو تدریس میکنن