ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله کنکور چگونه در زیست کنکور موفق باشیم؟

چگونه در زیست کنکور موفق باشیم؟

به اشتراک گذاری

در این مقاله در پاسخ به سوال (چگونه در زیست کنکور موفق باشیم؟) توضیحاتی ارائه شده است. اگر می خواهید در زیست کنکور موفق باشید و درصد بالایی کسب کنید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه زیست کنکور را 100 بزنیم

1- زیست شناسی را به صورت مفهومی و کامل و با تمام جزئیات مطالعه نمائید. وقتی درس را به صورت سطحی مطالعه می کنید به نکات مهم توجه نمی نمائید و در نتیجه بسیاری از نکات از دید شما دور می ماند. نکته دیگر اینکه وقتی مطلبی را چند بار مطالعه می کنید در دفعات دوم و سوم و .... نکات بیشتری را متوجه خواهید شد. بنابراین در مرحله اول سعی کنید با دقت متن کتاب درسی را بخوانید و در مرحله بعد اگر زمان داشتید سعی نمائید دفعات و بارهای دیگری هم متن کتاب درسی را بخوانید.

2- حین مطالعه متن کتاب درسی نکته برداری کنید و نکات مهم را بنویسید. به هر حال لازم است که درس را مرور نمائید و وقتی نکات مهم را یادداشت می نمائید در دفعات بعد برای مرور کار شما راحت تر خواهد بود. این نکات مهم را می توانید در دفترچه کوچکی یادداشت کنید تا در هر زمانی که وقت داشتید آن را مرور نمائید.

3- برنامه مرور منظم داشته باشید و نکات مهم را مرتبا مرور نمائید. برای درس زیست شناسی فهم درس و خوب درک کردن آن بسیار مهم است ولی نکته دیگری که آن هم اهمیت بالایی دارد داشتن حضور ذهن در جلسه کنکور است. باید مطالب خوب یادتان بماند و با مرور این ممکن می شود.

مطالعه مقاله
راهکارهایی برای کسب درصد بالا در زیست شناسی کنکور هم مفید است.


4- تست های استاندارد زیست کنکور را کار کنید و نکات مربوط به تست ها را هم یادداشت نمائید. به هر حال در ایام کنکور تمام دانش اموزان زمان محدودی را در اختیار دارند و شما نباید هر مطلبی را بخوانید و یا هر تستی را مطالعه نمائید. سعی کنید تست های استاندارد بزنید و مهمترین نکات آنها را یادداشت کنید.

5- از جزوات آموزشی موجود در همین سایت ایران مدرس استفاده نمائید. در همین سایت ایران مدرس جزوات آموزشی زیادی برای زیست شناسی ارائه شده است. به عنوان مثال موارد زیر مفید است.

 





6- مقالات خوبی که در همین سایت ارائه شده است را مطالعه کنید. علاوه بر نکاتی که در این بخش توضیح داده شد در همین سایت ایران مدرس مقالتات بسیار خوبی دیگری هم ارائه شده است که می تواند به شما در موفقیت در زیست کنکور کمک کند. موارد زیر نمونه هایی از این مقالات است.

نحوه مطالعه زیست و ریاضی برای کنکور تجربی



روش مطالعه درس زیست شناسی ۱ و ۲ ـ گروه تجربی برای کنکور



روش های یادگیری زیست به منظور آمادگی در کنکور

7- از کلاس های تدریس خصوصی زیست استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین زیست متوسطه و کنکور در همین سایت ایران مدرس بر روی لینک تدریس خصوصی زیست شناسی کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1149 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image