ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه انتخاب معلم خصوصی از مرجع تدریس خصوصی ایران

نحوه انتخاب معلم خصوصی از مرجع تدریس خصوصی ایران

به اشتراک گذاری

نحوه انتخاب معلم خصوصی از مرجع تدریس خصوصی ایران (همین سایت ایران مدرس) در این بخش توضیح داده شده است. اگر می خواهید برای موفقیت در درس و تحصیل از کلاس های تدریس خصوصی استفاده کنید مطالعه ادامه این مطلب می تواند مفید باشد.

برای اطلاع از قیمت کلاس های خصوصی مطالعه مقاله چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟ مفید است.

برای انتخاب معلم و استاد خصوصی مد نظر خودتان از همین سایت ایران مدرس به صورت زیر عمل کنید:

1- بر روی عبارت مرجع تدریس خصوصی کلیک نمائید تا به بخش مدرسین و اساتید در همین سایت ایران مدرس هدایت شوید. در ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان و .... فعالیت دارند.

2- بعد از کلیک بر روی عبارتی که در بالا معرفی شد و بعد از مشاهده لیست مدرسین می توانید رزومه اساتید و قیمتی که هر مدرس برای کلاس های خودش در نظر دارد را بررسی نموده و بعد از مشاهده رزومه اساتید مورد نظر خودتان، استادی که فکر می کنید می تواند به شما در موفقیت در تحصیل و یا موفقیت در کنکور بیشتر و بهتر کمک کند را انتخاب نمائید.

به منظور استفاده بهتر از کلاس های تدریس خصوصی مطالعه مقاله
راهکارهای عالی برای گرفتن بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی را از دست ندهید.


برای اینکه بتوانید نتیجه بهتری از کلاس های تدریس خصوصی بگیرید و در نهایت راضی باشید موارد زیر را در نظر بگیرید:

- قبل از برگزاری کلاس هزینه ای را پرداخت نکنید. بهتر است جلسه به جلسه و بعد از برگزاری کلاس تسویه حساب نمائید.

- در همین سایت ایران مدرس تعدادی از مدرسین آگهی خودشان را به صورت تبلیغ ویژه ثبت نموده اند و پس زمینه تبلیغ آنها به رنگ نقره ای و یا طلایی است. این اساتید کار تدریس خصوصی را به صورت جدی تری دنبال می کنند. بنابراین توصیه می شود کلاس های تدریس خصوصی را با مدرسین ویژه برگزار نمائید. البته ممکن است برای بعضی از دروس خاص مدرس ویژه در سایت نباشد و می توانید از بین سایر اساتید مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

مطالعه مقاله چرا کلاسهای تدریس خصوصی برای آموزش سریعتر و مفهومی تر دروس مفید است؟ هم پیشنهاد می شود.



مرجع تدریس خصوصی

- مطالب و رزومه ثبت شده برای هر استاد در سایت ایران مدرس توسط خود همان استاد ثبت شده است. بنابراین مسئولیت مطالب ذکر شده در آگهی های تدریس خصوصی به عهده خود اساتید است. در صورتی که لازم می دانید برای اطمینان بیشتر می توانید از اساتید ثبت نامی در این سایت مدارک لازم برای صحت رزومه ها را بخواهید.

- هر استاد و مدرس ثبت نامی در ایران مدرس، به عنوان بزرگترین مرجع تدریس خصوصی ایران، برای کلاس های خودش هزینه ای را در نظر دارد و ثبت نموده است. بعضی از اساتید در بخش هزینه تدریس از عبارت توافقی استفاده نموده اند. برای اطلاع از هزینه کلاس این اساتید بهتر است با آنها تماس بگیرید.

- خوب است که بتوانید کلاس ها را با قیمت مناسب هماهنگ کنید ولی مهمتر از آن این است که کیفیت کلاس ها بالا باشد و با یک استاد خوب کلاس داشته باشید. بنابراین قیمت درخواستی توسط هر استاد را در کنار سوابق تدریس و رزومه ایشان ببینید و اگر قیمت کلاس کمی هم بالا بود باز هم بهتر است با یک استاد خوب و با تجربه کلاس داشته باشید. بهتر است مثلا 400 هزار تومان برای کلاس ها هزینه کنید و نتیجه بگیرید تا اینکه 300 هزار تومان پرداخت نمائید و نتیجه نگیرید.

این مقاله را هم بخوانید:
بهترین استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی

- در ایران مدرس به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید با اساتید تدریس خصوصی در ارتباط باشید. در این وب سایت رزومه اساتید و تمام اطلاعات به صورت واضح نشان داده شده است و استاد را خودتان انتخاب می کنید. بنابراین با مشاهده لیست مدرسین و اساتید می توانید یک استاد خوب با هزینه مناسب داشته باشید.

- بسیاری از اساتید تدریس خصوصی جلسه اول را در صورت عدم رضایت شما رایگان برگزار می کنند. اگر از نحوه تدریس استاد در همان جلسه اول تدریس راضی نبودید می توانید با مدرس دیگری کلاس ها را هماهنگ کنید.

با انتخاب معلم و مدرس مورد نظر خودتان از سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران در درس و تحصیل موفق باشید و در کنکور هم رتبه خوبی کسب نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 662 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image