ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی اتوکد Autocad

قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی اتوکد Autocad

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی اتوکد Autocad توضیحاتی ارائه می گردد. اتوکد یکی از نرم افزارهایی است که برای مدلسازی و طراحی سه بعدی در رشته های فنی مهندسی مانند مهندسی مکلنیک و عمران و .... مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش قیمت کلاس های خصوصی اتوکد بررسی می شود.
برای مشاهده لیست کامل مدرسین، اساتید و آموزشگاههایی که در زمینه تدریس خصوصی اتوکد فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی اتوکد کلیک کنید.


توضیحات کلی در مورد قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی اتوکد


مشابه دروس دیگر قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی اتوکد به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال به هر میزان استادی که این نرم افزار را به شما آموزش می دهد سابقه کاری بالاتری داشته باشد هزینه بیشتری را هم برای کلاس های Autocad درخواست می کند. در حالت دیگر اگر تعداد جلسات بیشتری لازم داشته باشید از استاد می توانید برای هر جلسه تخفیف بگیرید. به هر حال تعداد جلسات بیشتر درامد بالاتری را برای مدرس خواهد داشت و در نتیجه ایشان حاضر می شود تخفیف هم بدهد. سطح کلاس هم در قیمت کلاس ها موثر است. معمولا کلاس های مقدماتی به نسبت کلاس های پیشرفته هزینه پایینتری دارد. به هر حال در همین سایت ایران مدرس اساتید زیادی برای اموزش اتوکد ثبت نام کرده اند و با کلیک بر روی عبارتی که در بالا معرفی شد می توانید هم لیست کامل اساتید و سوابق تدریس و رزومه آنها را ببینید و هم در کنار رزومه هر استاد قیمت درخواستی ایشان برای کلاس ها را مشاهده نمائید. هر دو عامل را مد نظر قرار دهید و سعی کنید کلاس Autocad را با استادی داشته باشید که سابقه کاری و رزومه خوبی دارد هر چند که هزینه کلاس های ایشان کمی بیشتر باشد. وقتی استاد در کار خودش حرفه ای است شما را در تعداد جلسات کمتری به نتیجه می رساند و هزینه بیشتر جبران می گردد. در ضمن مطمئن تر هستید که مطالب را درست آموزش دیده اید. در ایران مدرس (همین سایت) شماره تماس اساتید به صورت مستقیم نمایش داده شده است.


کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین اتوکد


در ادامه قیمت کلاس های خصوصی ارائه شده توسط بعضی از مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس آورده شده است. این قیمت ها برای سال 1402 می باشد.
1- آقای امیربهزاد فتح اللهی هزینه و قیمت کلاس های خصوصی اتوکد را به صورت توافقی در نظر گرفته اند. برای کسب اطلاع کامل از هزینه کلاس ها باید با ایشان تماس بگیرید.



مشاهده پروفایل امیربهزاد فتح اللهی



بخشی از توضیحات آگهی ایشان: تدریس تضمینی و پروژه محور نرم افزارهای اتوکد، سالیدورکز، کتیا، آباکوس و متلب توسط استاد دانشگاه و مدرس موسسات مجتمع فنی تهران، نوین پارسیان، پایا، فروغ دانش، آکادمی پرتو، فرایارانه، جهش رایانه و سپنتا گستر، با بیش از 18 سال سابقه کار صنعتی و آموزشی.
رایگان دانلود نمائید: لیست دستورات اتوکد و کلید خلاصه آن
2- آقای شایان جمشیدی در بخش قیمت کلاس های خصوصی اتوکد اطلاعاتی ثبت نکرده اند و برای اطلاع از قیمت کلاس ها باید با ایشان تماس بگیرید.



مشاهده پروفایل شایان جمشیدی


بخشی از توضیحات آگهی ایشان: تدریس خصوصی و نیمه خصوصی اتوکد دو بعدی و سه بعدی Autocad 2D,3D-کتیا Catia-سالیدورکز Solidworks-اینونتور Inventor-پاور میل Powermill-متلب Matlab- با بیش از 15 سال سابقه کار آموزشی در صنعت و تدریس در آموزشگاه های مختلف تهران


3- آقای فرشاد نوروزی هم قیمت مشخصی را برای کلاس های خودشان ذکر نکرده اند و برای اطلاع از هزینه کلاس ها با ایشان تماس بگیرید.



مشاهده پروفایل آقای فرشاد نوروزی


بخشی از توضیحات آگهی ایشان: آموزش اتوکد Autocad و آموزش Revit و کتیا با بیش از 25 سال سابقه تدریس در آموزشگاههای مختلف تهران، ((برای بالا بردن راندمان آموزشی و عدم نیاز به جزوه نویسی ، در هر جلسه توسط نرم افزاری خاص از روند آموزش اتوکد بر روی صفحه نمایش به همراه صدای مدرس فیلمبرداری شده و در پایان جلسه در اختیار کار آموز قرار می گیرد))


4- آقای سید علی موسوی خلخالی هزینه و نرخ کلاس های تدریس خصوصی اتوکد را به این صورت در نظر گرفته اند: 250000 تا 300000 - جلسه اول رایگان



مشاهده پروفایل سید علی موسوی خلخالی


بخشی از توضیحات آگهی ایشان: تسلط بالا بر نرم‌افزارهای Word، Excel، Powerpoint، Autocad و seismosignal - *دارای یک مقاله پذیرفته شده در مجله علمی-پژوهشی دانشگاه تبریز *دارای دو مقاله پذیرفته شده در دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران و هفتمین کنفرانس بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله


بعضی از قیمت های ذکر شده برای تدریس اتوکد که توسط سایر اساتید ذکر شده در ادامه قابل مشاهده است:
توافقی
اتوکد هر جلسه 500 تومان و 3d max 700 تومان
ساعتی 350000 تومان
توافقی
هزینه تدریس: دانشجویی
هزینه تدریس: هر ساعت 400 هزار تومان
توافقی
مشاهده نمائید: نمونه فیلم های تدریس و آموزش اتوکد
مشاهده می شود که قیمت های مختلفی برای کلاس های اتوکد ذکر شده است و بهتر است لیست مدرسین را با کلیک روی عبارت هایی که در بالا معرفی شد ببینید و در کنار رزومه هر استاد قیمت را مشاهده کرده و در نهایت استاد مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. اتوکد از نرم افزارهای مشهور و پرکاربرد است و بسیاری از دانشجویان رشته های مهندسی، مهندسین عمران، معماری و سایر رشته ها، اساتید و ... برای طراحی و رسم نقشه های مهندسی از آن استفاده می نمایند.


استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ممکن است به نسبت کتاب های خودآموز هزینه بالاتری داشته باشد اما این مزیت را دارد که کلاس می تواند به صورت پروژه محور و در راستای اهداف شما برگزار شده و در نتیجه در کمترین زمان به هدف خودتان خواهید رسید. همانطور که گفته شد، برای تمامی اساتید اتوکد در همین سایت ایران مدرس قیمتها ذکر شده است و اگر استادی قیمت را ذکر نکرده بود می توانید مستقیم با ایشان تماس گرفته و نرخ کلاس را بپرسید. برای تمامی معلم های خصوصی در این وب سایت شماره تماس مستقیم ایشان قابل مشاهده می باشد.


مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی
منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 11418 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image