ارتباط مستقیم با 30544 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله کنکور چگونه در کنکور رتبه خوبی کسب کنیم

چگونه در کنکور رتبه خوبی کسب کنیم

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با اینکه چگونه می توان در کنکور رتبه خوبی کسب کرد توضیح داده می شود. البته در همین سایت ایران مدرس مقالات متعددی در این زمینه موفق شدن در کنکور ارائه شده است که به تعدادی از آنها هم اشاره می شود.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: دانلود رایگان کتاب کوچک راهکارها و فنون تست زنی صحیح در کنکور

برای کسب رتبه خوب در کنکور موارد زیر را در نظر داشته باشید.

- اگر کلاس های مدرسه هنوز تمام نشده است در این کلاس ها کامل شرکت کنید. حضور کامل در کلاس های دروس مختلف باعث می شود دروس را بهتر و عمقی تر یاد بگیرید و در کنکور و امتحان موفق تر باشید.

- برای تست زنی عجله نداشته باشید و سعی نکنید حتما درس را از طریق تست زنی یاد بگیرید. اول در کلاس شرکت کنید، بعد متن کتاب درسی را بخوانید، بعد تمرین حل کنید و مرور کنید و در نهایت سراغ تست زنی بروید.

- برای کسب رتبه خوب در کنکور هم باید عمقی و مفهومی درس ها را یاد بگیرید و هم تکنیک های درست تست زدن را بلد باشید. افرادی که فقط درس ها را خوب بلد هستند ولی با تست زدن میانه خوبی ندارند در کنکور موفق نخواهند شد.


پیشنهاد می شود مقاله چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم را هم بخوانید.

- توجه کنید تست زنی زیاد هم بدون داشتن پایه قوی خیلی مفید نخواهد بود. هر دوی این عوامل را باید با هم در نظر بگیرید. ابتدا خوب درس را یاد بگیرید و بعد سراغ تست ها بروید.

- تست های کنکور خوب و استاندارد بزنید. بعضی از تست های تالیفی به صورت غیر استانداردی سخت و سطح بالا هستند. وقت خودتان را برای چنین تست هایی تلف نکنید. تست های کنکور سال های قبل بسیار خوب است.

- خلاصه برداری کنید و مهمترین مطالب را در جزوات کوچکی بنویسید تا در ایام جمع بندی مرور کنید. در برنامه ریزی کنکور خودتان مرور را هم در نظر داشته باشید.

مطالعه این مقاله هم مفید است:
حفظ انگيزه و قبولي در كنكور

- از افرارد موفق کمک بگیرید و مصاحبه های انجام شده با رتبه های برتر کنکور را بخوانید. از افراد موفق ایده بگیرید و برنامه درسی و نحوه مطالعه و تست زنی خودتان را اصلاح کنید. مثال: گفت‌و‌گوی خواندنی فارس با نفر سوم کنکور 93 ریاضی‌

- به خودتان باور داشته باشید و با اعتماد به نفس پیش بروید. شما می توانید در کنکور موفق شوید و توانایی های شما بسیار زیاد است.

- کتاب درسی را خیلی خوب بخوانید و برای هر درس کتاب های خیلی زیادی را دور خودتان جمع نکنید. شما زمان محدودی دارید و بسیاری از کتاب ها را وقت نمی کنید که بخوانید. بهترین منبع کتاب درسی و تست های کنکور سال های قبل است.

برای مشاهده لیست مدرسین کنکور کلیک کنید:
تدریس خصوصی کنکور

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1589 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
بهار پنج شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

سلام من میخواستم بپرسم آیا بدون کلاس رفتن همیتوان رتبه برتر شد خیلی ها میگن میشه ولی خدایی بخوایم بگیم کلاس کنکور ۹۰ درصد تاثیر داره درسته ؟روش های بهتر یا راه حل های سریع تر آموزش داده میشه آدم خیالش راحت تر از نظر من باید کلاس رفت