ارتباط مستقیم با 30602 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نکات مهم و تاثیرگذار در تبلیغات تدریس خصوصی

نکات مهم و تاثیرگذار در تبلیغات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش تعدادی از نکات مهم و تاثیرگذار در تبلیغات تدریس خصوصی ارائه می گردد. اگر می خواهید با ثبت تبلیغات در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس شاگرد جذب نموده و از کار تدریس درآمد بالایی بدست آورید ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

1- در عنوان آگهی مهمترین دروس را بنویسید و یک قول خوب بدهید.

بعضی از اساتید فقط در عنوان آگهی مثلا می نویسند "تدریس خصوصی" یا "تدریس خصوصی در اصفهان" و ... . به این شکل فایده ای ندارد. در عنوان تبلیغ مثلا اگر شیمی درس می دهید حتما تدریس خصوصی شیمی را بنویسید. در ضمن در عنوان تبلیغ خودتان یک قول خوب بدهید. چیزی که تبلیغ شما را متمایز کند. موارد زیر می تواند مثال هایی از این نوع باشد: جلسه اول رایگان، تدریس تضمینی برای قبولی 100 درصد، تدریس با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی، جلسه اول در صورت عدم رضایت رایگان، پشتیبانی تا شب امتحان و مشاوره خارج از کلاس، ارائه فایل صوتی تدریس بعد از کلاس و ....

2- به نتایج قبلی خودتان اشاره کنید.



در متن آگهی مشخصات تعدادی از شاگردهای قبلی خودتان و اینکه چه درسی را به آنها تدریس کرده اید و چه نمره ای گرفته اند را ذکر کنید. اکثر متقاضیان تدریس خصوصی و یا والدین آنها این مسکل را دارند که نمی دانند به کدام استاد و یا معلم اعتماد کنند. حتی بعضی از آنها ممکن است تجربه ناخوشایندی از کلاس های تدریس خصوصی داشته باشند و قبلا از چنین کلاس هایی نتیجه نگرفته باشند. بنابراین با یک دید بدبینانه به اساتید نگاه می کنند. اگر نظرات شاگردهای خودتان و نتیجه ای را که گرفته اند را در متن آگهی ذکر نمائید متقاضیان کلاس راحت تر به شما اعتماد می کنند. البته مهم است که به صورت واقعی نظر سنجی کرده باشید و نظرات واقعی شاگردهای خودتان را ثبت نمائید.


پیشنهاد می شود مقاله چگونه تبلیغات تدریس پربازده تری داشته باشیم و بیشتر شاگرد جذب کنیم؟ را هم بخوانید.

3- ثبت عکس برای تبلیغات تدریس خصوصی بسیار مهم است.



ممکن است بسیاری از مدرسین این نکته را نادیده بگیرند و یا یک عکس کلی را برای تبلیغ خودشان در نظر بگیرند. این مورد را در نظر داشته باشید که ثبت عکس هم یکی از مواردی است که به جلب اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی بسیار کمک می کند. البته عکس خودتان را قرار دهید و یک عکس شیک و مرتب را هم ثبت نمائید. همه ی افراد دوست دارند یک مدرس شیک و با کلاس داشته باشند. عکس شما باید نظم و شیک بودن شما را نشان دهد. برای مدرسین آقا یک عکس پرسنلی با کت و شلوار و برای مدرسین خانم هم یک عکس با مقنعه و یک عکس رسمی و شیک کاملا مناسب است. وقتی برای تبلیغ خودتان عکس قرار می دهید کاربران بیشتر با شما ارتباط برقرار می کنند و بیشتر اعتماد می کنند.

4- تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید.



البته این مورد کاملا اختیاری است. ثبت آگهی در این سایت ایران مدرس کاملا رایگان است ولی اگر تمایل داشته باشید با پرداخت هزینه مناسب می توانید تبلیغ ویژه داشته باشید و آگهی شما بالاتر از تبلیغ سایر مدرسین هم نمایش داده خواهد شد. وقتی آگهی تدریس خصوصی شما ویژه است همواره در صفحه اصلی ایران مدرس نمایش داده خواهد شد و بیشتر در معرض دید افراد متقاضی کلاس قرار می گیرد. در نتیجه احتمال جذب شاگرد شما افزایش می یابد.

مطالعه مقاله
20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده هم مفید است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 864 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image