ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نکات مهم برای داشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موثر

نکات مهم برای داشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موثر

به اشتراک گذاری

در این بخش تعدادی از نکات مهم که در داشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موفق تاثیر بالایی دارد ارائه می گردد. همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شده است، برای اینکه آگهی و تبلیغ شما در نهایت بتواند منجر به جذب شاگرد شود موارد مختلفی را باید در نظر بگیرید. از جمله این موارد می توان به ثبت تبلیغ در سایت اختصاصی و معتبر تدریس خصوصی (مانند همین سایت ایران مدرس)، نوشتن عنوان تبلیغ جذاب و خوب، انتخاب عکس مناسب و شیک برای تبلیغ خودتان، ثبت کلمات کلیدی، لینک دادن به تبلیغ خودتان از سایت یا وبلاگ خودتان و از شبکه های اجتماعی و فروم ها و انجمن ها، نوشتن متن تبلیغ مناسب و عالی برای تبلیغات تدریس خصوصی خودتان، خوب حرف زدن وقتی با شما تماس گرفته می شود، عالی برگزار کردن جلسه اول، ویژه کردن آگهی تدریس خصوصی (مشاهده هزینه آگهی تدریس ویژه) و .... اشاره کرد. اگر توجه کرده باشید، موارد متعددی باید در نظر گرفته شود. همه ی موارد گفته شده مهم هستند و باید به آنها توجه شود. در این بخش روی متن آگهی تدریس خصوصی متمرکز خواهیم شد هر چند در مقالات متعدد دیگری در همین سایت ایران مدرس و از جمله در مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد در این زمینه توضیحات بسیار خوبی ارائه شده است. نکته دیگر اینکه، با مراجعه به بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس (مشاهده بخش تدریس خصوصی ایران مدرس) و مشاهده آگهی های تدریس خصوصی اساتید ثبت نامی در این سایت که تا اردیبهشت 97 به بیش از 18000 مدرس می رسد، می توانید نمونه آگهی تدریس خصوصی های زیادی را مشاهده کرده و از آنها برای تبلیغ خودتان هم ایده بگیرید. البته متن تبلیغات تدریس خصوصی سایر مدرسین را کپی نکنید تا از نظر گوگل صفحه شما با ارزش تلقی گردد. چون همانطور که می دانید گوگل متن های کپی شده را تشخیص می دهد و برای آن زیاد ارزش قائل نخواهد شد. برای اینکه متن تبلیغات تدریس خصوصی شما موفق باشد و آگهی تدریس موثری داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید:

1- متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را کامل بنویسید. در یک جمله می توان گفت هر چه کاملتر بنویسید بهتر است و بازدهی بالاتری دارد. سوابق تدریس خودتان را ذکر کنید. اگر مثلا در تهران در مدارس مختلفی درس داده اید و یا در دانشگاه آزاد یا دولتی تدریس کرده اید اسم مدارس یا دانشگاه را هم ذکر کنید. برای خیلی از افراد مهم است که شما قبلا در بعضی از مدارس یا دانشگاهها درس داده باشید. اگر در مدرسه یا دانشگاه هنوز هم مشغول به تحصیل هستید، برگه هایی را بین دانش آموزان یا دانشجویان توزیع کنید و از آنها بخواهید نظر خودشان را در مورد نحوه تدریس شما بنویسند. اگر مدرس خوبی هستید اکثر نظرات مثبت خواهد بود. همه ی این موارد را به شخصی بدهید تا تایپ کند و در متن تبلیغ خودتان قرار دهید. نظرات مثبت شاگردهای قبلی اگر واقعی باشد (افراد این راتشخیص خواهند داد پس صادقانه همه ی نظرات را قرار دهید) در جذب شاگردهای جدید بسیار موثر خواهد بود. به عنوان مثال این آگهی تدریس که مربوط به یکی از اساتید ثبت نامی در ایران مدرس را مشاهده کنید تا منظور را متوجه شوید. در هر کار و شغلی اگر مشتریان قبلی نظر مثبت بدهند در جذب مشتری جدید موثر است. در کار تدریس خصوصی هم نظرات مثبت شاگردهای قبلی به جذب شاگرد جدید کمک می کند. - حتما بخوانید: متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی

2- برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت نمائید. در ایران مدرس از طریق کنترل پنل می توانید برای دروسی که درس می دهید به اسم خودتان جزوه درج کنید. به این ترتیب هم جزوات شما در اینترنت پخش شده و شناخته شده خواهید گردید و هم بازدید صفحه آگهی شما در ایران مدرس افزایش پیدا کرده و در نتیجه احتمال جذب شاگرد شما بیشتر می شود. اگر جزوات خوبی بنویسید که قابلیت بازنشر داشته باشد از وبلاگ ها و سایت های مختلف به صفحه شما لینک داده شده و اعتبار آن پیش گوگل هم افزایش خواهد یافت. در واقع مدرسین تدریس خصوصی به هر میزان بیشتر شناخته شده و معروف باشند هزینه بیشتری برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند و درآمد بالاتری هم دارند. با ثبت جزوه و درج مشخصات خودتان در آن، اگر جزوات خوبی داشته باشید، اعتبار بالاتری کسب کرده و به مرور زمان معروف و مشهور می گردید و درآمد شما هم به همان نسبت بیشتر می گردد.

3- خوشبختانه تبلیغات در اینترنت در بخش متن آگهی محدودیت تعداد کاراکتر ندارد و می توانید به هر میزان که بخواهید بنویسید. در پاراگراف اول بهترین رزومه خودتان را ارائه کنید و در پاراگراف های بعدی موارد دیگری را ذکر کنید و یا همان موارد پاراگراف اول را به صورت مفصل تری توضیح دهید. به یاد داشته باشید که هر چه بیشتر بنویسید بهتر است. اگر ثبت اختراع دارید همان را با ذکر شماره ثبت اختراع و تاریخ آن بنویسید. اگر در مجلات معتبر علمی پژوهشی داخلی مقاله دارید و یا مقاله ISI دارید ذکر کنید، چنانچه مدرس نمونه بوده اید و یا در دوران تحصیل معدل بالایی داشته اید و یا به عنوان دانشجوی نمونه شناخته شده اید ذکر نمائید. اگر در کنکور کارشناسی، ارشد، دکتری و یا هر آزمون دیگری رتبه خوبی بدست آورده اید حتما ذکر نمائید. همه ی این موارد باعث می شود در نهایت شخصی که به عنوان متقاضی تدریس خصوصی تبلیغ شما را می خواند بیشتر متقاعد گردد که با یک شخص با سواد طرف است و در نتیجه احتمال تماس با شما افزایش می یابد.  توجه کنید که کار عنوان تبلیغات تدریس این است که شخص را به متن آگهی بکشاند و کار متن تبلیغ این است که بازدید کنده را تبدیل به مشتری کند. در بهترین سایت ایران هم اگر آگهی ثبت کنید در صورتی که متن تبلیغات تدریس خودتان را خوب ننویسید در نهایت شاگرد جذب نخواهید کرد. در همین سایت ایران مدرس اساتیدی حضور دارند که بازدید صفحه آنها خیلی بالا و در حد 9000 و 10000 بازدید است. یعنی صفحه آنها دیده شده است. ولی چون متن تبلیغ خودشان را خوب ننوشته اند تماس های کمی با آنها گرفته می شود. - این مقاله عالی را بخوانید:
10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر

4- در متن آگهی تدریس خصوصی مستندات کافی ارائه کنید و ذکر نمائید که در صورت لزوم می توانید مدارک بیشتری هم برای تایید گفته های خودتان ارائه نمائید. نکته بسیار مهم در تبلیغات اینترنتی و شاید مهمترین کلمه کلیدی موثر (جلب اعتماد) است. تمامی مواردی که گفته شد برای این است که بتوانید اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی و یا والدین آنها را بیشتر و بهتر جلب نمائید. مثلا اگر ادعا می کنید در کنکور ارشد رتبه خوبی کسب کرده اید می توانید لینک عکس کارنامه خودتان را در متن آگهی قرار دهید. یا اگر در دانشگاه درس می دهید هم می توانید به گونه ای نشان دهید که جزو اساتید دانشگاه هستید. خلاصه اینکه به هر میزان در این زمینه بهتر کار کنید و بتوانید اعتماد متقاضیان کلاس خصوصی را بهتر جلب کنید تماس های بیشتری با شما گرفته می شود. بسیار مهم است که مستند حرف بزنید و متن آگهی شما بسیار کامل نوشته شده باشد.

منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 888 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سودابه هداوند چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

متن بسیار مفید فایده و عالی بود کاملا درست و به جا به موضوعات پرداخته شده است. داشتن رزومه خوب و متن خوب بسیار مفید و تاثیرگذار خواهد بود.