ارتباط مستقیم با 30562 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تبریک روز معلم – برنامه ویژه برای جذب شاگرد به مناسبت روز معلم

تبریک روز معلم – برنامه ویژه برای جذب شاگرد به مناسبت روز معلم

به اشتراک گذاری

به مناسبت روز معلم و در آستانه امتحانات میان ترم با این تخفیف شاگرد جذب کنید - کاربر گرامی - با سلام و احترام -  با عرض تبریک روز معلم و آرزوی توفیق روز افزون برای شما، به اطلاع می رساند در سایت ایران مدرس (همین سایت) به این مناسبت تخفیف 10 درصدی برای ثبت آگهی تدریس ویژه در نظر گرفته شده است. این تخفیف هم اکنون به قیمتها اعمال شده است. مهلت استفاده از برنامه تخفیفی ارائه شده ساعت 12 شب چهارشنبه 12 اردیبهشت 97 است و پس از آن قیمتها به حالت عادی خودش باز می گردد. آگهی های تدریس ویژه هم در صفحه اصلی سایت و هم در صفحات داخلی آن بالاتر از آگهی های رایگان قرار گرفته و بیشتر در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرد. در ضمن، همانطور که می دانید، در حال حاضر چون امتحانات میان ترم نزدیک است فعالیت در زمینه تدریس خصوصی بازدهی خوبی خواهد داشت. تخفیف ارائه شده علاوه بر سایر تخفیف های ارائه شده در سایت ایران مدرس است.

مدرسین و اساتیدی که در حال حاضر در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه دارند با افزایش اعتبار خودشان در بازه زمانی ذکر شده (از امروز تا 12 اردیبهشت 97)، به نسبت مبلغ واریزی خودشان 10 درصد بیشتر به اعتبار آنها اضافه خواهد شد. به عنوان مثال با افزایش اعتبار به اندازه 100 هزار تومان توسط این اساتید، حساب ایشان 110 هزار تومان شارژ خواهد شد.

آگهی های تدریس خصوصی ویژه در تمامی صفحات ایران مدرس در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهند شد. به عنوان مثال، وقتی کاربر با جستجوی عبارتی مانند تدریس خصوصی ریاضی از طریق گوگل وارد سایت ایران مدرس می شود، ابتدا آگهی های ویژه را خواهد دید. بنابراین احتمال جذب شاگرد مدرسین ویژه همواره بالاتر خواهد بود. در ایران مدرس در کنار جزوات آموزشی، سوالات امتحانی، تست های کنکور، مقالات مرتبط با موفقیت در تحصیل و ... هم مدرسین ویژه به تناسب دروسی که تدریس می کنند نمایش داده خواهد شد. به عنوان مثال اگر درس فیزیک را تدریس می کنید و در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعال هستید، و تبلیغات ویژه ثبت نموده اید، در کنار جزوات و نمونه سوالات امتحانی فیزیک هم تبلیغ شما نمایش داده خواهد شد.

به منظور به روز رسانی و ویرایش آگهی تدریس خودتان و یا قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه با استفاده از تخفیف ارائه شده به سایت ایران مدرس مراجعه کنید.

www.IranModares.com

با تشکر و احترام

مدیریت سایت ایران مدرس



آمار بازدید: 667 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image