ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی هزینه تدریس خصوصی ریاضی سال 97

هزینه تدریس خصوصی ریاضی سال 97

به اشتراک گذاری

در این بخش توضیحاتی در رابطه با هزینه تدریس خصوصی ریاضی سال 97 ارائه می گردد. اگر می خواهید در سال 97 از خدمات تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید و قیمت و هزینه کلاسها برای شما مهم است، با مطالعه این مقاله می توانید در این زمینه اطلاعاتی کسب نمائید.

هزینه تدریس خصوصی ریاضی در سال 97 به عوامل مختلفی بستگی دارد. البته در سال 97 ، 98 و یا هر زمان دیگری تقریبا می توان گفت با هر قیمت و هزینه ای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را هماهنگ کنید. مدرسین و اساتید مختلف ریاضی به نسبت مدرک تحصیلی، سابقه کار و تجربه ای که دارند، شهر محل تدریس، تعداد جلسات مورد نیاز شما و .... قیمتهای مختلفی را برای کلاسهای تدریس خصوصی در نظر دارند. برای کلاسهای ریاضی در سال 97 از 15 هزار تومان برای یک جلسه تا 100 هزار تومان و حتی بیشتر هم می توانید مدرس هماهنگ نمائید. حتی بعضی از مدرسین ریاضی کنکور ممکن است قیمتهای بالاتری را برای یک جلسه درخواست کنند. به هر حال باید قیمتی که هر مدرس و استاد برای کلاسهای خودش در نظر دارد را در کنار رزومه و سوابق تدریس ایشان ببینید و با هم مقایسه کنید. در نهایت اگر دیدید که قیمت درخواستی استاد متناسب با رزومه ایشان است و اگر کلاسها را با ایشان بردارید به احتمال زیاد می توانید نتیجه خوبی بگیرید، می توانید با معلم ریاضی مورد نظرتان تماس گرفته و کلاسها را هماهنگ نمائید. شاید بتوان گفت هزینه متوسط یک جلسه کلاس خصوصی ریاضی در سال 97 حدود 70 هزار تومان برای یک جلسه یک ساعت و نیمه است ولی باز هم این مبلغ قطعی نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

هزینه تدریس ریاضی در ایران مدرس: در وب سایت حاضر (ایران مدرس) در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی در سال 97 و سالهای دیگر هم توضیحات مفصلی ارائه شده است. در مقالات ارائه شده در این وب سایت از جمله مقاله قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی تا دانشگاه سال 96 و 97 به خوبی توضیح داده شده است که قیمت کلاسهای ریاضی به چه عواملی بستگی دارد. به هر حال در این سایت می توانید به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای با مدرسین ریاضی و اساتید و دبیران رسمی خانم و آقای ریاضی در تهران و کرج و یا هر جای دیگر ایران در ارتباط باشید. برای مشاهده لیست مدرسین و معلمان و دبیران ریاضی در ایران مدرس به عنوان بزرگترین سایت تدریس ایران بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک نمائید. مدرسین ثبت نامی در این وب سایت شماره تماس خودشان را هم ارائه نموده اند و می توانید با مطالعه رزومه و سوابق کاری مدرسین در زمینه تدرریس خصوصی بهترین استاد و معلمی که بیشتر با شرایط شما سازگار است را پیدا کنید و با ایشان تماس بگیرید. نکته دیگر اینکه مدرسین ثبت نامی در این وب سایت در جزئیات آگهی تدریس خودشان قیمتی که برای کلاسهای ریاضی در نظر دارند را هم اعلام نموده اند و می توانید با مشاهده آگهی مدرسین مختلف به صورت حدودی اطلاعاتی در زمینه قیمت به روز کلاسهای خصوصی ریاضی در سال 97 کسب نمائید.

هماهنگ کردن کلاسهای ریاضی با هزینه مناسب در سال 97: اگر می خواهید کلاسهای خصوصی ریاضی را با قیمت و هزینه مناسبتری هماهنگ کنید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- برگزاری کلاسهای خصوصی ریاضی را به ایام امتحانات که پیدا کردن مدرس خوب با وقت خالی سخت است و هزینه کلاسها هم معمولا بالاتر می باشد موکول نکنید. در طول ترم درس بخوانید و در کلاسهای خصوصی شرکت کنید تا هم با اطمینان بیشتری قبول شوید هم بتوانید مدرس خوب پیدا کنید و هم هزینه کلاسهای شما کمتر باشد.

2- اگر به عنوان مثال ساکن شرق تهران هستید با مدرسینی که ساکن غرب تهران هستند کلاس هماهنگ نکنید. مدرسینی که به لحاظ مکانی به خود شما نزدیکتر هستند چون در مسیر وقت کمتری را از دست می دهند کلاسها را با هزینه کمتری برگزار می کنند.


3- می توانید به مدرس و معلم ریاضی خودتان شاگردهای جدیدی معرفی کنید و یا کارت ایشان را در کلاس خودتان توزیع نمائید و برای ایشان تبلیغ کنید و در عوض برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید.

4- اگر با یکی دو نفر از دوستانتان در وضعیت تحصیلی مشابهی قرار دارید می توانید کلاسهای نیمه خصوصی برگزار کنید. هزینه کلاسهای نیمه خصوصی برای هر کدام از شما به نسبت کلاس خصوصی مناسبتر خواهد بود.

5- در کنار شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی خودتان هم خوب درس بخوانید تا تعداد جلسات کمتری لازم باشد و در نهایت هزینه کلی کلاسها کمتر شود. شرکت مرتب و منظم در کلاسهای مدرسه و یا دانشگاه هم به یادگیری بهتر درس و کم شدن تعداد جلسات تدریس خصوصی کمک می کند.

با توجه به مطالب ارائه شده، هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در سال 97 به عوامل مختلفی بستگی دارد و در این سایت (ایران مدرس) می توانید مدرس و معلم مورد نظر خودتان را با قیمت مناسب هماهنگ نمائید (کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین ریاضی). در طول ترم درس بخوانید و کلاسهای خصوصی را هم در طول ترم برگزار کنید تا نتیجه بسیار خوبی از این کلاسها بگیرید. مطالعه مقالات زیر هم در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در سال 97 و 98 و یا هر زمان دیگری می تواند مفید باشد.

قیمت کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی ریاضیات



هزینه جلسات تدریس خصوصی ریاضی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 622 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image