ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه میتوان معلم خصوصی شد و از کار تدریس درآمد خوبی کسب کرد

چگونه میتوان معلم خصوصی شد و از کار تدریس درآمد خوبی کسب کرد

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید معلم خصوصی شوید و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست شناسی، حسابان، هندسه و یا هر درس دیگری فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی بدست آورید ....  اگر به کار تدریس و تدریس خصوصی علاقه دارید و می خواهید با فعالیت در این زمینه و جذب تعداد شاگردهای زیاد به درآمد های بالا برسید .... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه معلم خصوصی خوبی باشیم

ممکن است در ذهن بسیاری از افراد این ذهنیت وجود داشته باشد که نمی توان از کار تدریس درآمد خوبی بدست آورد و در کل درآمد معلمان و مدرسین خیلی بالا نیست. اگر بخواهید فقط در مدارس تدریس کنید و یا به صورت حق التدریس در دانشگاهها کار تدریس را انجام دهید این حرف درست است و درآمد شما در این حالت خیلی بالا نخواهد بود. اما اگر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید خصوصا در حالتی که به صورت مستقل و بدون واسطه شاگرد جذب نمائید می توانید به کسب درآمدهای بالا به عنوان یک معلم خصوصی موفق امیدوار باشید. در حالتی که خودتان بدون اینکه با سایتهای واسطه و یا آموزشگاهها در ارتباط باشید برای جذب شاگرد اقدام می کنید پارامترهای مختلفی که بر درآمد شما از کار تدریس خصوصی تاثیر گذار هستند را در کنترل دارید و با بهبود عملکرد خودتان در هر زمینه می توانید به تدریج به درآمد های بالا و بالاتر برسید. اما اگر به آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی وابسته باشید تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که منتظر تماس آنها باشید. البته در ارتباط بودن با آموزشگاههای تدریس خصوصی و جذب شاگرد از طریق آنها را هم به صورت کلی کنار نگذارید و موارد خوب و مناسبی که معرفی شد را قبول کنید ولی به هر حال در کنار آن سعی کنید خودتان هم به صورت مستقل شاگرد جذب کنید.



مطالعه این مقاله عالی را از دست ندهید: 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی



چگونه میتوان معلم خصوصی شد

اکثر مدرسینی که درآمد های خوب و بالا دارند با تبلیغ برای خودشان در سایتهای مختلف اینترنتی و روزنامه و شبکه های اجتماعی و با ایجاد سایت و وبلاگ برای خودشان شناخته شده اند. شما اگر فقط بخواهید از طریق آموزشگاهها شاگرد جذب کنید هیچ وقت شناخته شده و معروف نخواهید شد و درآمدهای بالا هم بدست نخواهید آورد. یک راهکار بسیار عالی این است که در یک زمینه مشخص کار کنید و آنقدر خوب کار کنید که کاملا معروف شوید. به عنوان مثال می توانید در زمینه تدریس خصوصی زیست کنکور فعالیت داشته باشید که کاملا پرمتقاضی و برای کنکور تجربی مهم است. در این زمینه برای خودتان در سایتهای مختلف (مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com) تبلیغ کنید و در شبکه های اجتماعی هم فعالیت داشته باشید. سایت و وبلاگی بزنید و تولید محتوا کنید. در همین سایت ایران مدرس بعد از ثبت نام می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه ثبت نمائید. مثلا در همان مثال تدریس زیست می توانید در زمینه آموزش زیست کنکور جزوات خلاصه ای تهیه کنید و در این وب سایت قرار دهید و شماره تماس خودتان را هم در آن ثبت کنید. در این وب سایت به محض ثبت نام می توانید وبلاگی هم داشته باشید و در زمینه نحوه مطالعه دروس مختلف و چگونگی موفقیت در تحصیل و .... مطلب ثبت کنید و برای خدمات تدریس خصوصی خودتان تبلیغ کنید.





حتما بخوانید: بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی



درآمد کار تدریس خصوصی

ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس (همین سایت) کاملا رایگان است. کافی است بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید و بعد از ثبت نام آگهی خودتان را درج کنید. البته در صورت تمایل با پرداخت هزینه مناسب می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های تدریس ویژه همواره در صفحه اصلی سایت و بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شوند. در ضمن، به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید، در صورتیکه تبلیغات تدریس شما ویژه باشد، آگهی شما علاوه بر صفحه اصلی و بخش تدریس خصوصی در کنار مقالات آموزشی مرتبط با یادگیری و موفقیت در امتحان ریاضی، جزوات آموزشی و سوالات امتحانی ریاضی، تست های کنکور ریاضی و .... هم نمایش داده خواهد شد. بنابراین آگهی های تدریس ویژه بیشتر دیده خواهند شد و در نتیجه بازدهی بیشتری هم دارند. البته مطمئنا باید متن آگهی تدریس خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید تا بازدیدهای آگهی شما تبدیل به تماس شود. در ایران مدرس تبلیغ شما دیده خواهد شد اینکه این بازدیدها تبدیل به تماس و جذب شاگرد شود به خودتان بستگی دارد و باید متن آگهی خودتان را خوب بنویسید.



مطالعه کنید: 20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا



درآمد خوب تدریس خصوصی

با توجه به مطالب ارائه شده، برای اینکه یک معلم خصوصی خوب و موفق باشید و درآمد بالایی کسب کنید درس یا دروسی را که برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به آن علاقه دارید انتخاب کنید. بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط شوید و به گونه ای درس بدهید که جزو 10 درصد مدرسین برتر در آن زمینه باشید. برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی تبلیغ کنید و روشهای مختلف که در مقاله .... توضیح داده شده است را استفاده کنید. در کلاسهای خودتان عالی عمل کنید، دلسوزانه و متعهدانه تدریس کنید و هوشمندانه برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه ای را در نظر بگیرید و راهکارهایی ارائه دهید که به موفقیت آنها کمک کنید. اگر بتوانید در زمینه تدریس یکی دو درس (مثلا تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان و ....) عالی عمل کنید به گونه ای که شناخته شده و معروف شوید بسیار عالی خواهد بود. جزوات خوبی برای دروس تدریسی خودتان تهیه کنید و به اسم خودتان در همین سایت (ایران مدرس: بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران) و یا سایتهای دیگر منتشر نمائید. برای دروس تدریسی خودتان تولید محتوا کنید و از تلگرام و اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی استفاده نمائید. به خودتان باور داشته باشید و روز به روز بهتر و بهتر شوید و تسلط خودتان را بر درسهایی که تدریس می کنید افزایش دهید. سعی کنید 100 درصد شاگردهایی که دارید موفق شوند و نتیجه گرفتن شاگردهایتان مهمترین دغدغه شما باشد. به این ترتیب ترمهای بعد علاوه بر جذب شاگرد جدید همین شاگردها هم دوباره با شما تماس می گیرند و شاگردهای بیشتری خواهید داشت و در نهایت درامد بالایی کسب خواهید کرد. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس به عنوان بزرگترین سایت تدریس ایران و اگر ریاضی درس می دهید در سایت www.Tadris-Riazi.com به عنوان تخصصی ترین سایت تبلیغات تدریس ایران را هم از دست ندهید.



برگزاری موفقیت آمیز کلاس های تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2714 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image