ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه با تبلیغات اینترنتی شاگرد جذب کنیم و در تدریس خصوصی موفق باشیم؟

چگونه با تبلیغات اینترنتی شاگرد جذب کنیم و در تدریس خصوصی موفق باشیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با تبلیغات اینترنتی و چگونگی استفاده از آن برای جذب شاگرد توضیحاتی ارائه می گردد. تبلیغات اینترنتی و درج آگهی در اینترنت پتانسیل بسیار بالایی برای جذب شاگرد و گسترش و یا شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دارد. تبلیغات اینترنتی قابلیت های بسیار خوبی دارد که آن را از سایر انواع تبلیغات دیگر برای جذب شاگرد متمایز می کند. در ادامه این مقاله در رابطه با مزایای تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد.

شاید چند سال قبل اکثر مردم وقتی در جستجوی خدمات مورد نظر خودشان (خصوصا در شهرهای بزرگ مانند تهران) بودند به روزنامه ها و بخش نیازمندی روزنامه مراجعه می نمودند. اما در حال حاضر با گسترده شدن استفاده از اینترنت و سایتهای اینترنتی و با استفاده روز افزون از گوشی های هوشمند و در ضمن به دلیل اینکه در حال حاضر اکثر افراد بر روی گوشی های خودشان امکان استفاده از اینترنت پرسرعت را دارند، جستجوی اکثر انواع خدمات و از جمله خدمات تدریس خصوصی از طریق اینترنت انجام می گیرد. به عنوان مثال، وقتی از روزنامه برای جستجوی خدمات خودتان استفاده می کنید باید هزینه ای را پرداخت کنید و به تعداد محدودی از آگهی ها دسترسی دارید. در حالیکه وقتی در اینترنت جستجو می کنید صدها برابر آگهی و تبلیغ را می توانید مشاهده کنید. در تبلیغات روزنامه برای معرفی خدمات تدریس خصوصی مدرسین تعداد کاراکتر کمی در اختیار دارند و حتی در بخش نیازمندیها عکسی از مدرس درج نمی گردد. در نتیجه انتخاب مدرس و معلم مناسب سخت و دشوار خواهد بود و اکثر اساتید فقط در متن آگهی خودشان می توانند ثبت کنند که چه دروسی را می توانند درس بدهند. در تبلیغات اینترنتی عکس و حتی ویدیوی تدریس مدرس را می توانید مشاهده کنید و هیچ محدودیتی برای تعداد کاراکتر وجود ندارد و در نتیجه مدرسین می توانند به صورت کامل رزومه خودشان را ارائه کنند و حتی نظرات شاگردهای قبلی آنها قابل ارائه است. در این حالت انتخاب مدرس خوب برای متقاضیان تدریس راحت تر است. نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس



جذب شاگرد خصوصی

اگر قصد دارید برای جذب شاگرد از بهترین نوع تبلیغات استفاده کنید مسلما تبلیغات اینترنتی روش بسیار خوبی است. خصوصا در سایتهایی که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند (مانند همین سایت www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و ....) آگهی خودتان را ثبت نمائید و بازدهی بالای آن را مشاهده کنید. البته مانند هر ابزار و یا روش دیگری، ثبت تبلیغ در اینترنت برای جذب شاگرد هم باید درست و اصولی انجام پذیرد تا برای شما بازدهی کافی داشته باشد. به عنوان مثال بعضی از مدرسین یک بار در حد یکی دو جمله تبلیغات تدریس خودشان را درج می کنند و بعد از آنکه هیچ تماسی با آنها گرفته نمی شود به این نتیجه می رسند که تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد اصلا مفید نیست. رمز موفقیت در هر کاری این است که آن را جدی بگیرید و به صورت اصولی و درست آن کار را انجام دهید. برای اینکه تبلیغات خودتان را خوب و موفق ثبت کنید مطالعه مقاله 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر و 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را از دست ندهید. وقتی در اینترنت و خصوصا در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس مانند ایران مدرس (همین سایت) آگهی ثبت می کنید، تبلیغ شما توسط متقاضیان واقعی تدریس خصوصی دیده خواهد شد. درج آگهی در سایتهای کم بازدید و نامعتبر فایده ای ندارد. ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول گوگل قرار دارد. در نتیجه، به عنوان مثال وقتی شخصی عبارت تدریس خصوصی ریاضی یا تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ... را جستجو می کند یکی از سایتهایی که در صفحه اول گوگل مشاهده می کند ایران مدرس است و با کلیک بر روی آن به سمت تبلیغ شما هدایت خواهد شد.

برای موفقیت در جذب شاگرد و کسب درآمد بالا ثبت تبلیغ در اینترنت و در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی را از دست ندهید. البته بعضی از سایتها به صورت واسطه در این زمینه فعالیت دارند و شماره تماس شما به صورت مستقیم به متقاضیان تدریس نمایش داده نمی شود. در ایران مدرس وقتی تبلیغات تدریس خودتان را ثبت می کنید مشخصات شما مستقیما توسط متقاضیان تدریس دیده خواهد شد. استفاده از این امکان را برای جذب شاگرد از دست ندهید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج نمائید. درج آگهی در این سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید.

منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 575 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image