ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی افزایش بازدهی کلاسهای خصوصی و کسب درآمد بالاتر در سال 97

افزایش بازدهی کلاسهای خصوصی و کسب درآمد بالاتر در سال 97

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در ارتباط با افزایش بازدهی کلاسهای خصوصی و کسب درآمد بالاتر در سال 97 ارائه می گردد. همانطور که می دانید برای موفقیت در زمینه تدریس خصوصی باید در زمینه های مختلفی خوب عمل کنید. بسیاری از مدرسین خوب درس می دهند و در کلاسهای خصوصی و گروهی خودشان دانش آموزان و دانشجویان به نحوه تدریس انها خیلی علاقه دارند ولی در پایان ماه درامد قابل توجهی نصیب آنها نمی شود. برخی از مدرسین در جذب تعداد شاگرد کافی خیلی موفق نیستند و برخی دیگر با وجود اینکه شاگردهای زیادی دارند و به صورت مداوم تلاش می کنند ولی باز هم درامد خوبی ندارند. برای کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی باید در جنبه های مختلفی خوب عمل کرد. اگر می خواهید در سال 97 تغییر اساسی مثبت در میزان درآمد شما اتفاق بیافتد مطالعه این متن می تواند برای شما مفید و موثر باشد.

برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی در سال 97 باید سعی کنید بازدهی کار خودتان را افزایش دهید. در زمینه جذب شاگرد خوب عمل کنید. روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید (مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را بخوانید) و تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. ولی به هر حال نکته بسیار مهم دیگری را هم که باید در نظر بگیرید این است که شما زمان و وقت محدودی دارید. اگر بخواهید درآمد قابل توجهی از کار تدریس کسب کنید باید از این زمان محدود خودتان بهترین استفاده را داشته باشید. شاید برای خود شما هم پیش آمده باشد بعضا پیش می اید برای یک کلاس یک و نیم ساعته دو ساعت در راه باشید. برای موفقیت بیشتر در این کار باید چنین کلاسهایی را قبول نکنید. البته اگر در زمینه جذب شاگرد و تبلیغات برای تدریس خصوصی خوب عمل کنید و زنگ خورهای زیادی داشته باشید نگران این بحث که شاید شاگردهای کافی نداشته باشید نخواهید بود و در نتیجه هر شاگردی را قبول نمی کنید. ممکن است اوایل کار هر شاگردی را قبول کنید ولی به هر حال برای کسب موفقیت های بیشتر باید به صورت انتخابی عمل کنید.

شاگردهایی که به صرفه نیست را قبول نکنید. فقط مواردی را بپذیرید که مسیر رسیدن به کلاس خیلی طولانی نباشد. به شکل دیگری هم میتوانید عمل کنید. اگر کلاسهایی که برگزار می کنید مسیر خیلی طولانی ای دارد به شاگرد خودتان پیشنهاد بدهید که در هر بار رفت و برگشت دو جلسه کلاس برگزار نمائید. البته بین دو جلسه کلاس به اندازه کافی به ایشان استراحت بدهید تا بازدهی کلاس کاهش پیدا نکند. به هر حال برای اینکه بتوانید از زمان محدودی که در اختیار دارید بهترین استفاده را داشته باشید و در نهایت درآمد خوبی بدست آورید باید چنین مواردی را در نظر بگیرید.



درآمد تدریس خصوصی

راهکار دیگری که برای افزایش بازدهی کلاسهای خصوصی خودتان می توانید در نظر بگیرید این است که کلاسهای نیمه خصوصی تشکیل دهید. کلاسهای نیمه خصوصی به لحاظ هزینه به نفع شاگردهای شما هم می باشد. در ضمن درآمد بالاتری هم برای شما دارد. به عنوان مثال اگر شما برای یک جلسه کلاس خصوصی مبلغ  50 هزار تومان دریافت می کنید برای کلاس نیمه خصوصی می تواند 70 تومان بگیرید و شاگردهای شما هم هر نفر 35 هزار تومان پرداخت خواهند کرد. به این ترتیب به نفع طرفین خواهد بود. - کاملترین مقاله در زمینه موفقیت در تدریس را از دست ندهید: 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی

در سال 97 برای کلاسهای خصوصی خودتان قیمت مناسبتری در نظر بگیرید. می توانید به نسبت تورم قیمت کلاسهای خودتان را به نسبت قبل کمی افزایش دهید. اگر نرخ کلاسهای شما خیلی پایین باشد با وجود برگزاری تعداد جلسات زیاد درآمد شما خیلی بالا نخواهد شد. بنابراین این نکته را هم در نظر داشته باشید. اگر بتوانید کلاسها را در آموزشگاه برگزار کنید (ممکن است بعضی از شاگردهای شما چنین حالتی را هم بپذیرند) باز هم در کمتر تلف شدن وقت شما در مسیر موثر خواهد بود و در نتیجه در یک روز می توانید تعداد کلاس بیشتری داشته باشید و درآمد بالاتری را هم بدست آورید. - مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی


همانطور که گفته شد، موارد ذکر شده در بالا وقتی عملی خواهد شد که تقاضا برای کلاسهای شما زیاد باشد. برای اینکه این اتفاق بیافتد باید روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت کنید (در بالای این صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج نمائید). اگر قبلا این کار را انجام داده اید متن آگهی تدریس خودتان را بهتر بنویسید و یا آن را ویژه کنید. آگهی های ویژه بالاتر نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهند شد. روشهای دیگری را هم برای جذب شاگرد امتحان کنید. با آموزشگاههای مختلف تماس بگیرید. بسیاری از مدرسین از تلگرام و ایستاگرام برای جذب شاگرد استفاده می کنند. شما هم از این روش استفاده کنید. استفاده از شبکه های اجتماعی امروزه بسیار متداول است. در سایتهای دیگری تبلیغات تدریس خصوصی مانند www.Tadris-Riazi.com و یا www.IranKonkur.com آگهی خودتان را ثبت کنید. بهتر است آگهی ای که در این سایتها ثبت می کنید متفاوت از ایران مدرس باشد. آگهی های کپی شده و تکراری فایده ندارد. خلاصه اینکه برای شروع اتفاقات خوب در مرحله اول برای کلاسهای خصوصی باید تماسهای خودتان را افزایش دهید و روشهای مختلفی را برای جذب شاگرد امتحان کنید.

با بهبود عملکرد خودتان در زمینه های مختلف بازدهی کار خودتان در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، زیست، عربی و ... را افزایش دهید و در سال 97 درآمد بالاتری بدست آورید. کلاسهایی را قبول کنید که بازدهی بالایی برای شما داشته باشند. در نظر داشته باشید که در ایام امتحانات و فرجه ها تماسهای خوبی برای کلاس با شما گرفته خواهد شد. چرا که در این ایام وقت مدرسین اکثرا پر است و شما وقت خودتان را تا حدودی برای این ایام آزاد نگه دارید. برای موفقیت در کار تدریس خصوصی و کسب درامد بالا فقط خوب تدریس کردن کافی نیست بلکه در زمینه های مختلف باید عملکرد خوبی داشته باشید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 430 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image