ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تخفیف آگهی تدریس خصوصی ویژه به مناسبت سال جدید 97

تخفیف آگهی تدریس خصوصی ویژه به مناسبت سال جدید 97

به اشتراک گذاری

پیشاپیش سال جدید را خدمت شما تبریک گفته و برایتان سالی پر از موفقیت و سلامتی را آرزو می کنیم. به اطلاع می رساند در سایت ایران مدرس به مناسبت سال جدید از 20 اسفند 96 تا 5 فروردین 97 تخفیف 10 درصدی برای ثبت آگهی تدریس ویژه در نظر گرفته شده است. تخفیف ارائه شده علاوه بر تمامی تخفیف های دائمی سایت (تخفیف مدرسین قدیمی و تخفیف ثبت آگهی ویژه برای بیش از یک ماه که در بخش تعرفه (مشاهده تعرفه تبلیغات تدریس) توضیح داده شده است) می باشد. با استفاده از تخفیف ارائه شده می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و در سال 97 شاگردهای بیشتری را جذب نمائید و درآمد بالاتری از تدریس خصوصی کسب کنید. تخفیف مذکور هم اکنون به قیمتهای ارائه شده در سایت اعمال شده است. مدرسینی که در حال حاضر آگهی ویژه تدریس دارند برای ثبت تبلیغات ویژه دفعه بعد می توانند از این تخفیف استفاده کنند. مزایای ثبت آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس به صورت زیر است.

1- آگهی های تدریس ویژه همواره در صفحه اصلی سایت ایران مدرس نمایش داده می شوند و بیشتر در معرض دید کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی قرار خواهند گرفت.

2- در بخش تدریس خصوصی نیز تبلیغات تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شوند.

3- وقتی کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی به عنوان مثال با جستجوی عبارت تدریس خصوصی ریاضی از طریق گوگل وارد ایران مدرس می شوند در بالای صفحه ابتدا مدرسین ویژه را خواهند دید. در تمامی صفحات آرشیوی بخش تدریس خصوصی مدرسین ویژه بالاتر نمایش داده خواهند شد.



آگهی تدریس خصوصی ویژه

4- در ایران مدرس هزاران جزوه آموزشی، سوال امتحانی، تست کنکور و ... ثبت شده است. به عنوان مثال در صورتیکه شما در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت داشته باشید و آگهی شما ویژه باشد، علاوه بر صفحه اصلی و بخش تدریس خصوصی در کنار جزوات و سوالات مرتبط با فیزیک هم مشخصات شما نمایش داده خواهد شد.


5- مدرسین ویژه از نظر کاربران هم اعتبار بالاتری دارند. وقتی شما برای ثبت تبلیغ ویژه حاضر شده اید هزینه پرداخت کنید مشخص است که در کار تدریس جدی تر هستید.

6- با درج تبلیغات تدریس ویژه در ایران مدرس می توانید به سایت یا وبلاگ خودتان هم لینک بدهید و اعتبار آن را نزد گوگل افزایش دهید.

7- کد نویسی ایران مدرس به گونه ای انجام شده است که مدرسین ویژه برای تعداد دروس بیشتری به کاربران نمایش داده خواهند شد. در این حالت بهتر است اسم تمام دروس تدریسی خودتان را با جزئیات ثبت کنید. - این مقاله کامل و جامع را از دست ندهید: 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی

با ثبت آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس بدون واسطه و به صورت مستقیم می توانید با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. در این حالت کل مبلغ حق التدریس را برای خودتان برخواهید داشت و لازم نخواهد بود هر جلسه 30 یا 40 درصد مبلغ حق التدریس را به آموزشگاه و یا سایتهایی که به صورت واسطه برای شما شاگرد جذب می کنند پرداخت کنید. با قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه ایران مدرس در سال 97 درآمد بیشتری از کار تدریس خصوصی کسب نمائید. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد و تعداد مدرسین ثبت نامی در آن تا سال 97 حدود 18000 مدرس خواهد بود. برای ویرایش یا به روز رسانی آگهی تدریس خودتان در ایران مدرس و یا ثبت تبلیغ ویژه با استفاده از برنامه تخفیفی ارائه شده بر روی لینک زیر کلیک کنید. - مطالعه کنید: 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر

www.IranModares.com

با تشکر و احترام

مدیریت سایت ایران مدرس


آمار بازدید: 559 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image