ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی در سال 1403 و 1404

کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی در سال 1403 و 1404

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالبی در رابطه با کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی در سال 1403 و 1404 و خوب پول درآوردن از تدریس ریاضی مطالبی ارائه می گردد. ریاضی یکی از دروس کاملا پرمتقاضی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی است و اگر در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشید می توانید درآمد بالایی کسب کنید.


درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی


نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی


برای کسب درامد بالاتر از تدریس ریاضی در سال 1404 و 1403 نسبت به سالهای گذشته باید در خودتان تغییرات اساسی و پایه ای ایجاد کنید. تعداد مدرسینی که درس ریاضی را تدریس می کنند روز به روز در حال افزایش است. دروس تخصصی را شاید مدرسین کمتری بتوانند درس بدهند ولی به هر حال تقریبا اکثر مدرسین چه آنها که رشته تحصیلی خودشان ریاضی بوده است و چه مدرسینی که سایر رشته های علوم پایه و رشته های فنی مهندسی را خوانده اند، ریاضی را تدریس می کنند. اگر می خواهید در زمینه تدریس ریاضی موفق باشید باید در خودتان ویژگیهای مثبتی را ایجاد کنید که شما را از سایر مدرسین متمایز کند. اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ششم، هفتم، هشتم، نهم و یا هر مقطه دیگری فعالیت داشته باشید و به درآمد عالی برسید نکات ذکر شده در این مقاله را مد نظر قرار دهید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: موفقیت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای اساتید ریاضی


درآمد معلم ریاضی



روی خودتان خوب کار کنید


در مرحله اول سعی کنید روی خودتان خیلی خوب کار کنید. بهتر است ابتدا روی عوامل درونی (میزان تسلط شما بر درس ریاضی و نحوه تدریس خودتان) کار کنید و بعد از آن سراغ عوامل بیرونی (راهکارهای جذب شاگرد و افزایش تعداد شاگردها و ....) بروید. اگر روی خودتان به اندازه کافی کار کرده باشید و در ادامه در زمینه جذب و حفظ شاگردهایتان خوب عمل کرده باشید به تدریج تعداد شاگردهای بیشتری خواهید داشت.


خدمات عالی ارائه کنید


همه ی افراد حاضر هستند برای دریافت خدمات خوب پول بپردازند و اگر کلاسهای شما خوب و با کیفیت باشد مطمئنا درامد بالایی هم کسب خواهید کرد. فرض کنید یک آموزشگاه به هر میزان و هر تعداد که بخواهید به شما شاگرد معرفی کند. اگر خوب تدریس نکنید در نهایت با هر کدام از این شاگردها یکی دو جلسه بیشتر کلاس نخواهید داشت. بنابراین خوب تدریس کردن و تسلط بر درس در اولویت اول قرار دارد و باید تلاش کنید کلاسهایی با کیفیت بسیار عالی داشته باشید. تصویر زیر نشان می دهد که از نظر گوگل سایت ایران مدرس یکی از موارد و عبارتهای مرتبط با جذب شاگرد خصوصی است و این نشان دهنده اعتبار این سایت از نظر گوگل است.


درآمد مدرسین ریاضی


همواره در حال پیشرفت باشید


همین که خوب تدریس کنید و شاگردهای راضی داشته باشید نباید شما را قانع کند. دنبال روشهای بهتری برای ارائه درس باشید. همیشه در حال پیشرقت باشید. اگر می خواهید در سال 1403 و 1404 به نسبت سال 1402 و سالهای قبل از آن درامد بهتری داشته باشید باید بهتر تدریس کنید و کلاسهای شما ویژگیهای متمایز و جالب توجهی داشته باشد. می توانید برای خودتان سایت و وبلاگی داشته باشید و مطالب آموزشی را به صورت رایگان ارائه کنید و در کنار آن برای جذب شاگردهای بیشتر تلاش کنید. مشکلاتی که مدرسین معمولا با آنها دست و پنجه نرم می کنند دو نوع است. بعضی از مدرسین در جذب شاگرد مشکل دارند و تعداد شاگردهای زیادی ندارند و بعضی دیگر نمی توانند شاگردهای خودشان را حفظ کنند و خوب به نتیجه برسانند.


شاگرد خودتان را به نتیجه برسانید


اگر شاگرد شما این ترم نتیجه نگیرد ترم بعد دوباره با شما تماس نخواهد گرفت. در هر کاری وقتی درآمد شما خوب خواهد بود که مشتریان قدیمی دوباره پیش شما برگردند. مشتریان شما در کار تدریس خصوصی همان شاگردهای شما هستند. البته ممکن است بعضی از شاگردهایتان در ایام امتحانات یکی دو جلسه کلاس با شما داشته اند و در این حالت نتیجه گرفتن آنها خیلی به عهده شما نیست. ولی باید تلاش کنید شاگردهایی که در طول ترم با شما کلاس داشته اند را حتما به نتیجه برسانید.


مطالعه کنید: کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی ریاضی


کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی


تدریس ریاضی را با تعهد انجام دهید


مهمترین عامل برای موفقیت در کار تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس این است که به کار خودتان تعهد داشته باشید. خوب تدریس کنید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان برای شما مهم باشد. از شاگردهایتان سوال بپرسید و میزان پیشرفت آنها را ارزیابی کنید. شاگرد شما اگر این تعهد را ببیند حتی اگر نتیجه هم نگیرد باز ممکن است پیش شما برگردد. باید ماموریت خودتان را به نتیجه رساندن شاگردهایتان تعریغ کنید. سیستم کلاسهای تدریس خصوصی با کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه متفاوت است. در کلاسهای گروهی استاد و معلم سرفصلهای مشخصی را ارائه می کند  واقعا روی همه ی افراد حاضر در کلاس کنترل ندارد و نمی تواند کاری کند که حتما همه درس بخوانند. در کلاسهای تدریس خصوصی قضیه کمی متفاوت است. شما در ملاس با یک نفر شاگرد سر و کار دارید و با پرسیدن سوالاتی از ایشان حین تدریس می توانید متوجه شوید که آیا درس را یاد گرفته است یا نه. می توانید بفهمید که کجای کار اشکال دارد و باید با ارائه برنامه ریزی و مشاوره درست کاری کنید که شاگردهای شما نتیجه بگیرند. شاگرد شما اگر در زمینه درس خواندن و برنامه ریزی و ... خودش خوب عمل می کرد به کلاسهای خصوصی نیازی نداشت. بنابراین باید کمک کنید تا درست درس خواندن و برنامه ریزی و ... را یاد بگیرد.


این مقاله عالی است: درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی


تدریس خصوصی ریاضی در سال 97


جذب و حفظ شاگرد را خوب انجام دهید


برای کسب درآمد بالاتر از تدریس ریاضی در سال 1403 و 1404 سعی کنید در هر دو زمینه جذب شاگرد و حفظ شاگرد خوب عمل کنید. برای مطالعه در رابطه با روشهای مخنلف جذب شاگرد مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین سایت تدریس ایران است و برای عبارتهایی مانند تدریس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی و ... در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار دارد تبلیغ خودتان را ثبت کنید. با آموزشگاههای مختلف تماس بگیرید و با دیگر مدرسین در ارتباط باشید. ثبت تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس چون باعث می شود آگهی شما نه تنها در شهر محل سکونت شما بلکه در کل ایران دیده شود برای جذب شاگرد به صورت حضوری و یا آنلاین روش بسیار مفیدی است. اگر ساکن شهرهای بزرگ هستید و در شهر شما دانشگاه آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و ... وجود دارد می توانید در زمینه تدریس ریاضی دانشگاه هم فعالیت داشته باشید.


کلام آخر


با ثبت تبلیغات اینترنتی در ایران مدرس www.IranModares.com یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com می توانید از شهرهای دیگر هم شاگرد جذب کنید. برای فعالیت در زمینه تدریس ریاضی کنکور هم سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com گزینه بسیار خوبی است.  برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید. در زمینه حفظ شاگردهایتان هم با توجه به مطالبی که ارائه شده تلاش کنید در جلسات تدریس خصوصی بسیار عالی عمل کنید و سعی کنید با ارائه تدریس با کیفیت و برنامه ریزی و مشاوره درست شاگردهای خودتان را حتما به نتیجه مورد نظرشان برسانید. در این بخش در رابطه با کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی در سال 1403 و 1404 مطالبی ارائه شد.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1077 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image