ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی در سال 97 و 98 و پارامترهای موثر بر آن

قیمت تدریس خصوصی در سال 97 و 98 و پارامترهای موثر بر آن

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با قیمت تدریس خصوصی در سال 97 و 98 و پارامترهای موثر بر آن توضیحاتی ارائه می گردد. در همین سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی ارائه شده است و می توانید برای اطلاع در زمینه نرخ کلاسهای خصوصی در تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران این مقالات را مطالعه نمائید. به هرحال، در این بخش نیز در رابطه با قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در سال 97 و 98 توضیحاتی ارائه می گردد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: قیمت های جدید کلاس های تدریس خصوصی سال تحصیلی 97 – 98

در همین سایت (ایران مدرس) کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را می توانید مشاهده کنید. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (حدود 19000 مدرس تا سال 98) در متن آگهی خودشان علاوه بر ارائه توضیحات کامل در رابطه با سوابق تدریسی که دارند، دروسی که تدریس می کنند، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل خودشان و .... قیمت و هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارند را هم ارائه نموده اند. با مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی خانم و آقای ثبت نامی در این سایت می توانید هم مدرس مورد نظر خودتان را با آگاهی کامل انتخاب نمائید و هم از قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی در سال 98 و 97 و یا هر زمان دیگری اطلاع حاصل کنید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید. به عنوان مثال، در تصویر زیر اطلاعاتی که یکی از مدرسین در آگهی تدریس خودش ثبت نموده است را می توانید مشاهده کنید (البته این اطلاعات موارد کلی را بیان می کند که همه ی مدرسین ثبت نموده اند و علاوه بر این اساتید تدریس خصوصی در متن آگهی خودشان مطالب دیگری را هم ذکر نموده اند و در رابطه با نحوه تدریس، سوابق کاری، تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاسها، مدت زمان هر جلسه و ...). همانطور که مشاهده می کنید مدرس در بخش هزینه تدریس قیمتی که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارد را بیان نموده است. البته این مدرس عبارت توافقی را ذکر کرده است. به این معنی که باید با ایشان تماس بگیرید تا سر نرخ کلاسها به توافق برسید. معمولا مدرسینی که در کار تدریس جدی تر هستند از عبارت توافقی استفاده می کنند و سر قیمت کلاسها با شما راه خواهند آمد.

قیمت تدریس خصوصی در سال 97

قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در سال 97 و 98 و یا در هر زمان دیگری هم به عوامل مختلفی بستگی دارد و هم در طول زمان متغییر است. خوبی این روش که لیست آگهی مدرسین را ببینید و با توجه به قیمتهایی که مدرسین ارائه کرده اند از نرخ کلاسها اطلاع پیدا کنید این است که اساتید تدریس خصوصی به صورت مداوم اطلاعات خودشان و از جمله قیمتهایی که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارند را به روز می کنند و در نتیجه با مشاهده اطلاعات آنها می توانید از قیمت به روز شده کلاسهای خصوصی اطلاع پیدا کنید. همانطور که در تصویر بالا می توانید مشاهده کنید، مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس علاوه بر قیمت کلاسهای خصوصی رشته تحصیلی، مدرک تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل؛ وضعیت تاهل، شهر محل تدریس و سابقه کاری خودشان را هم بیان کرده اند و می توانید با اگاهی کامل مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. قیمتی که هر مدرس برای کلاسهای تدریس خصوصی اعلام کرده است را باید در کنار رزومه مدرس دید و اگر احساس کردید یکی از مدرسین خیلی رزومه خوب و مناسبی دارد و می تواند شما را خوب به نتیجه برساند کلاسها را با ایشان هماهنگ کنید هر چند قیمت کلاسهای ایشان کمی بالاتر هم باشد.



پیشنهاد می شود مقاله هزینه و قیمت تدریس خصوصی سال 98 و 97 را هم بخوانید.


در ایران مدرس، مدرسین آگهی تدریس خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت کرده اند (مشاهده کنید: لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی). آگهی های ویژه با پس زمینه نقره ای و یا طلایی رنگ مشخص شده اند. این مدرسین ویژه معمولا در کار تدریس جدی تر هستند و توصیه می شود کلاسهای خصوصی را با ایشان هماهنگ کنید. در کنار استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی سعی کنید خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. عوامل مختلفی بر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در سال 97 و 98 و یا در هر زمان دیگری موثر است که در ادامه بعضی از آنها مورد بررسی قرار می گیرد. ممکن است در شهرهای کوچک مدرسین با قیمتهای خیلی پایین هم این کلاسها را برگزار نمایند. بعضی از مدرسین تازه کار شاید کلاسهای تدریس خصوصی را با قیمت جلسه ای 10 هزار تومان هم برگزار کنند. البته از این کلاسها به همان اندازه قیمت آن باید انتظار داشت. به هر حال، بعضی از مدرسین تازه کار هم خوب تدریس می کنند و می توانید از کلاسهای آن استفاده کنید. بازه قیمت کلاسهای خصوصی خیلی زیاد است و از همان 10 هزار تومان به ازای یک جلسه که گفته شد تا 100 یا 150 هزار تومان (و حتی بیشتر) می تواند متغیر باشد. همانطور که گفته شد، قیمت کلاسهای خصوصی را باید در کنار رزومه مدرس ببینید و اگر با توجه به سابقه کار و رزومه کلی مدرس و استاد قیمت کلاسها به نظرتان مناسب رسید می توانید کلاسها را با ایشان هماهنگ نمائید.



هزینه تدریس خصوصی سال 97



مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: نکاتی در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی

قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر تعداد جلسات بالایی برای یادگیری درس لازم داشته باشید مدرسین قیمت و نرخ کمتری را به شما پیشنهاد خواهند داد. به عنوان مثال اگر یک معلم خصوصی برای دو جلسه کلاس هر جلسه قیمت 70 هزار تومان را در نظر داشته باشد، اگر 10 جلسه کلاس لازم داشته باشید احتمالا هر جلسه را با قیمت 60 یا 50 هزار تومان با شما کنار خواهد آمد. قیمت کلاسهای خصوصی در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج و ... که مسیرها طولانی تر است و مدرس خصوصی باید زمان بیشتری را در مسیر رسیدن به کلاس باشد به نسبت شهرهای کوچک بیشتر است. البته می توانید به عنوان مثال اگر خود شما ساکن شرق تهران هستید با مدرسی کلاسها را هماهنگ کنید که ایشان هم ساکن شرق تهران باشند تا وقت زیادی را در مسیر از دست ندهند و در نهایت نرخ کلاسها را هم برای شما پایین تر در نظر بگیرند. به این موارد اگر دقت کنید می توانید کلاسها را با قیمت ارزانتری هماهنگ نمائید. اگر با یکی از دوستانتان در سطح تحصیلی تقریبا مشابهی هستید می توانید دو نفره در کلاس شرکت کنید (کلاس نیمه خصوصی) و در عوض به صورت مشارکتی هزینه کلاس را پرداخت نمائید. درسی که قرار است به شما تدریس شود، زمان برگزاری کلاسها (در ایام امتحانات به نسبت طول ترم قیمت کلاسهای خصوصی بالاتر است)، تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاسها و ... هم بر قیمت کلاسهای خصوصی موثر است. همانطور که گفته شد، با در نظر گرفتن توضیحاتی که در این بخش ارائه گردید، بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، عربی و یا هر درس دیگری در سال 97 و 98 این است که لیست مدرسین را مشاهده کنید و با دیدن قیمت و هزینه ای که مدرسین اعلام کرده اند از نرخ کلاسها اطلاع حاصل کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 744 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image