ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی راهکارها و ابزارهای موجود برای یادگیری بهتر درس ریاضی

راهکارها و ابزارهای موجود برای یادگیری بهتر درس ریاضی

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با ابزارها و راهکارهای موجود برای آموزش و یادگیری بهتر درس ریاضی مطالبی ارائه می گردد. اگر می خواهید درس ریاضی را خوب یاد بگیرید مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید و موثر باشد.

برای یادگیری درس ریاضی ابزارهای زیادی به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد. همین کلاسهای مدرسه و دانشگاه را در نظر بگیرید. در اکثر مواقع یک مدرس خوب و با تجربه در این کلاسها حاضر است و اکثر مدرسین هم با اشتیاق تدریس می کنند و تلاش می کنند تمام مطالبی را که بلد هستند به شما انتقال دهند. البته متاسفانه اکثر دانش آموزان و دانشجویان چون به صورت رایگان می توانند در این کلاسها حضور یابند آن را دست کم می گیرند، بعضا غیبت می کنند و اگر حاضر هم باشند خیلی توجه نمی کنند. برای یادگیری بهتر درس ریاضی در قدم اول باید قدر این کلاسها را بدانید و سعی کنید بهترین و بیشترین استفاده را از آن داشته باشید. کلاسهای آموزش و تدریس ریاضی که در مدارس و دانشگاهها برگزار می گردد برای یادگیری بهتر ان می تواند بسیار مفید و موثر باشد اگر خودتان با این هدف در کلاس حاضر شوید که درس را یاد بگیرید. در ردیف جلوی کلاس بنشینید، سوال بپرسید و در کلاس فعال باشید و جزوه بنویسید. افرادی که در درس ریاضی نمره خوب می گیرند و ریاضی را خوب بلد هستند قبل از هر کار دیگری سعی می کنند درس را در همان کلاس درس یاد بگیرند.



مطالعه مقاله نکات کلیدی و طلایی برای یادگیری خوب و مفهومی درس ریاضی هم مفید است.



یادگیری بهتر درس ریاضی

از ابزارهای دیگری که به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد و می تواند توجه به آن از هر عامل دیگری برای یادگیری بهتر موثر تر باشد همان کتاب درسی است. کتاب درسی را خوب بخوانید و خواندن آن را در اولویت اول قرار دهید. سراغ کتابهای کمک آموزشی عجیب غریب و گران قیمت نروید. همان کتاب درسی خودتان بهترین منبع برای یادگیری بهتر درس و حل تمرین و مسئله است. البته اگر در کلاس درس حاضر شده باشید و جزوه یادداشت کرده باشید می توانید از ترکیبی از این دو استفاده کنید. جزوه خودتان را داشته باشید و جزوه کپی نکنید. در کلاس جزوه بنویسید و مهمترین نکات را یادداشت نمائید. می توانید مباحث را از روی جزوه کلاسی مطالعه کنید و مطالب تکمیلی را از کتاب درسی بخوانید و تمرینات و مثالهای آن را حل کنید. کتاب درسی را به صورت کامل بخوانید و اگر سوال یا اشکالی داشتید از معلم و استاد ریاضی و یا مدرس خصوصی ریاضی خودتان بپرسید. در طول ترم می توانید از معلم ریاضی خودتان سوال بپرسید و در ایام امتحانات که به مدرس و معلم اصلی خودتان دسترسی ندارید از یک مدرس تدریس خصوصی خوب کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.



پیشنهاد می شود مقاله زمان مناسب و با بازدهی بالا برای کلاس های تدریس خصوصی ریاضی را هم بخوانید.





ریاضی

راهکار دیگری که برای یادگیری بهتر درس ریاضی در اختیار شما است همان کلاسهای تدریس خصوصی می باشد. کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم برای یادگیری عمقی و مفهومی درس ریاضی و در ایام امتحانات برای حل نمونه سوالات امتحانی و رفع اشکال بسیار مفید و موثر است. التبه در این زمینه باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. اولا کلاسهای خصوصی جایگزین کلاسهای مدرسه و دانشگاه نیست. باید در کنار کلاسهای اصلی خودتان برای یادگیری بهتر درس از این کلاسها استفاده کنید. اگر به هر دلیل نتوانستید در کلاسهای اصلی خودتان شرکت کنید شرکت در کلاسهای خصوصی برای جبران غیبت می تواند بسیار موثر باشد ولی عمدا غیبت نکنید. دوما در کنار شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه و کلاسهای خصوصی باید خودتان هم درس بخوانید. تمرین و مسئله و درس خواندن خودتان حتما لازم است. نکته دیگر اینکه اگر در درس ریاضی اشکالات زیادی دارید کلاسهای خصوصی را به اندازه کافی زود شروع کنید. کلاسهای تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر درس ریاضی وقتی مفید و موثر است که به اندازه کافی زود شروع شده باشد و در کنار آن تمرین حل کنید و درس بخوانید.



مشاهده کنید: لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی



آموزش بهتر ریاضی

از جمله ابزارها و راهکارهای دیگری که برای یادگیری بهتر درس ریاضی وجود دارد می توان به کتابهای کمک آموزشی و فیلم های آموزشی اشاره کرد. البته این موارد در طول ترم برای یادگیری درس می تواند مفید باشد ولی در ایام امتحانات استفاده از کلاسهای خصوصی برای رفع اشکال مناسبتر است. از نمونه سوالات امتحانی و جزوات موجود در اینترنت هم می توانید برای تسلط بیشتر بر درس ریاضی استفاده کنید. برای مشاهده این موارد در ایران مدرس (همین سایت) بر روی عبارت دانلود رایگان ریاضی کلیک کنید. حل تمرین و مسئله در طول ترم برای یادگیری بهتر درس ریاضی بسیار مفید و کاملا لازم است. در طول ترم درس ریاضی را بخوانید و مطالعه این درس را به ایام امتحانات موکول نکنید.



برای مطالعه بیشتر در زمینه یادگیری بهتر درس ریاضی مقاله چگونه ریاضی را بفهمیم، بهترین شیوه آموزش ریاضی و راه های یادگیری ریاضی را مطالعه کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1966 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image