ارتباط مستقیم با 30555 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی جذب شاگرد بیشتر با تبلیغات تدریس خصوصی در سال 1403 و 1404

جذب شاگرد بیشتر با تبلیغات تدریس خصوصی در سال 1403 و 1404

به اشتراک گذاری

با ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در سایتهای تخصصی آگهی تدریس مانند همین سایت (ایران مدرس) در سال 1403 و 1404 می توانید تعداد شاگردهای بیشتری جذب کنید و از کار تدریس و تدریس خصوصی درآمد بالاتری بدست آورید. یکی از بهترین راهکارهایی که برای جذب شاگرد وجود دارد استفاده از آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی است و تعداد بسیار زیادی از مدرسین از همین روش برای جذب شاگرد استفاده می کنند.


پیشنههاد ویژه ایران مدرس: روش ها و راهکارهای خوب برای جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی


برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی در سال 1403 و 1404 می توانید از روشهای مختلفی استفاده کنید. معمول ترین روشی که مدرسین در ابتدا و شروع کار سراغ آن می روند ارتباط گرفتن با آموزشگاهها است. تعدادی از آموزشگاهها در این زمینه منصفانه عمل کرده و هزینه مناسبی را به مدرسین تازه کار پرداخت می کنند ولی برخی دیگر کلاسهای با قیمت پایین را برای این مدرسین هماهنگ می کنند و درصد زیادی از مبلغ حق التدریس را هم برای خودشان بر می دارند. البته آموزشگاه هم خودش برای جذب شاگرد باید تبلیغ کند و هزینه های جنبی دیگری هم دارد. همکاری با آموزشگاههای تدریس خصوصی برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی خوب است و در مواردی ادامه همکاری با آموزشگاههایی که قیمت های مناسب برای کلاسها ارائه می کنند و منصفانه با مدرسین هزینه ها را محاسبه می نمایند هم می تواند مناسب باشد. ولی در حالت کلی این بهترین راهکار برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی نیست. اگر تا به حال همه ی شاگردهای خودتان را از طریق آموزشگاهها جذب کرده اید، در سال 1403 می توانید روشهای جدید و متفاوتی را امتحان کنید و در نهایت تعداد شاگردها و درآمد خودتان را افزایش دهید.


اگر می خواهید در سال 1403 در زمینه تدریس خصوصی موفق تر باشید، علاوه بر ارائه تبلیغات بهتر برای جذب شاگرد باید در زمینه های دیگری هم خوب عمل کنید. قبل از ارائه توضیح در زمینه نحوه ثبت تبلیغات موفق تر در این زمینه هم توضیحاتی ارائه می گردد. برای بهتر نتیجه گرفتن در سال 1403 از کار تدریس خصوصی ممکن است لازم باشد در دروسی که تدریس می کنید تجدید نظر نمائید. به هر حال ممکن است شما سالهای سال در زمینه تدریس بعضی از دروس فعالیت داشته اید که در حال حاضر برای برخی از این دروس متقاضی زیادی برای کلاسهای تدریس خصوصی وجود نداشته باشد. شاید در زمینه آموزش دروس تخصصی بعضی از دروس دانشگاهی فعالیت کرده اید و در حال حاضر چون بازارکار آن رشته ها در ایران خیلی خوب نیست دانشجویان هم تمایل زیادی برای استفاده از کلاسهای خصوصی ندارند. اگر چنین مواردی وجود دارد تدریس این دروس را کنار بگذارید و برای جذب شاگرد در زمینه تدریس چنین دروسی خیلی وقت و انرژی نگذارید. در عوض سراغ درسهایی بروید که هنوز پرمتقاضی هستند (دروسی مانند ریاضی، فیزیک، زیست، شیمی، دروس کنکوری، زبان انگلیسی و ....) و شانس بیشتری برای جذب شاگرد برای آن درسها دارید. نکته دیگر اینکه تلاش کنید تسلط خودتان را بر دروس تدریسی خودتان افزایش دهید و روشهای موثرتر و مفیدتر برای ارائه آنها یاد بگیرید. در کلاسهای خودتان مثالهای بهتری بزنید و کیفیت کلاسها را افزایش دهید.


مطالعه کنید: چگونه شاگرد جذب کنم؟


جذب شاگرد در سال 97



همانطور که گفته شد، برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی در سال 1403 و 1404 باید در زمینه های مختلفی بهتر عمل کنید. در هر کدام از این زمینه های بتوانید عملکرد خودتان را 10 درصد هم بهبود ببخشید در نهایت تاثیر بسیار زیادی بر روی میزان درآمد شما خواهد داشت. زمینه هایی که باید به آنها توجه کنید و تلاش کنید عملکرد خودتان را در آن زمینه ها بهبود ببخشید شامل تبلیغات برای جذب شاگرد و امتحان کردن روشهای مختلف و روشهای جدید پیدا کردن شاگرد خصوصی، انتخاب مناسب دروس تدریسی به گونه ای که هنوز متقاضی زیادی برای تدریس آن دروس وجود داشته باشد و در عین حال دروس مورد علاقه خودتان باشد، تسلط بر دروس تدریسی، ارائه تدریس با کیفیت در کلاسهای خصوصی، هوشمندانه عمل کردن در کلاسها و ارائه راهکار مناسب به هر کدام از شاگردهایتان به گونه ای که نتیجه بگیرند، انجام کارهای متمایز و مثبت برای حفظ شاگرد و .... است. سعی کنید هوای شاگردهای خودتان را داشته باشید و در سال 1403 بیشتر از قبل حمایت و پشتیبانی خودتان را نشان دهید.


دو عامل در تدریس موفق خیلی مهم است. یکی این که در کلاسهای تدریس خصوصی خودتان بر درس مسلط باشید و در عین حال هوشمندانه عمل کنید به گونه ای که مطالبی که ارائه می کنید متناسب با سطح تحصیلی شاگرد شما باشد و برای ایشان مفید باشد (بعضی از مدرسین درس را خوب بلد هستند ولی در نهایت مطالب را به گونه ای ارائه می کنند که یا خیلی سطح بالا است و یا متناسب با اهداف کلاس نیست و در نتیجه شاگرد ایشان احساس می کند که کلاس مفید نمی باشد). عامل دوم این است که به کار تدریس کاملا متعهد باشید و تمام تلاش خودتان را برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان به کار ببندید. همین تعهد و دید را اگر داشته باشید در نتیجه گرفتن شاگردهای شما و در نهایت در موفقیت شما در کار تدریس بسیار موثر است. در سال 1403 و 1404 تلاش کنید این ویژگی ها را در خودتان تقویت نمائید.


یکی از مهمترین زمینه هایی که در جذب شاگرد بیشتر و موفقیت در تدریس خصوصی بسیار موثر است نحوه تبلیغ برای معرفی توانایی های خودتان و در نهایت تعداد شاگردهایی است که جذب می کنید. باید تلاش کنید در این زمینه هم عملکرد خوبی داشته باشید و به نسبت قبل بهتر عمل کنید. روشهای مختلفی برای تبلیغات تدریس خصوصی و جذب شاگرد وجود دارد. اینکه با آموزشگاه ها تماس می گیرید و رزومه خودتان را ارائه می نمائید خودش یک نوع تبلیغ است. البته جذب شاگرد از طریق آموزشگاهها حالت واسطه ای دارد و اگر بتوانید خودتان به صورت مستقیم شاگرد جذب نمائید بهتر است. برای تبلیغات تدریس خصوصی و جذب شاگرد بیشتر در سال 1403 می توانید از روشهای مختلفی استفاده نمائید. در همین سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس خودتان را درج کنید. (در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کرده و پس از ثبت نام آگهی خودتان را درج کنید). اگر قبلا این کار را انجام داده اید می توانید عکس و تصویر بهتری برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. متن آگهی تدریس و عنوان آن را بهتر بنویسید. در متن تبلیغات تدریس خودتان نظرات شاگردهایتان را درج کنید. افرادی که متن آگهی شما را می بینند، با مشاهده نظرات مثبت شاگردهای قبلی (اگر به صورت واقعی و صادقانه ثبت شده باشد) بیشتر و بهتر متقاعد می شوند با شما تماس بگیرند.


پس این کار را حتما انجام دهید. در کلاسهای گروهی از شاگردهای خودتان نظر سنجی کنید و در متن آگهی قرار دهید. انتقادها را هم ثبت کنید تا طبیعی تر به نظر برسد. اگر فقط نظرات مثبت را ثبت کنید مشخص است که نتایج فیلتر شده است. به هر حال برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی روش بسیار خوبی است. راهکار دیگری که وجود دارد این است که تبلیغ خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه هم در صفحه اصلی سایت و هم در صفحات داخلی بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شوند.


مطالعه کنید: چگونه تبلیغات تدریس پربازده تری داشته باشیم و بیشتر شاگرد جذب کنیم؟


آگهی تدریس خصوصی


برای داشتن تبلیغات موفق و آگهی موثر تدریس خصوصی در سال 1403 و 1404 می توانید از روشهای مختلفی استفاده کنید. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید ثبت آگهی در سایت تدریس ریاضی www.tadris-riazi.com هم گزینه بسیار خوبی است. این سایت به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس ریاضی فعالیت دارد و برای درج تبلیغ در این زمینه کاملا موثر است. در سایتهای www.IranKonkur.com (تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری، مشاوره کنکور، انتخاب رشته و ....) و سودایران www.soodiran.com (تبلیغات رایگان اینترنتی) هم می توانید به صورت رایگان (ویا در صورت تمایل به صورت ویژه) آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید. در سایتهای مختلف تبلیغ بدهید ولی برای هر سایت تبلیغ خودش را بنویسید. برای نوشتن متن آگهی های خودتان وقت بگذارید و تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرید تا نتیجه بسیار خوبی از آن برای شما حاصل شود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام برای جذب شاگرد می تواند مفید باشد. کافی است فالورهای زیادی داشته باشید و برای خدمات خودتان تبلیغ کنید. خلاصه اینکه در اینترنت، سایتهای اینترنتی تبلیغات تدریس خصوصی، شبکه های اجتماعی و .... حضور داشته باشید. به هر میزان حضور پر رنگتری داشته باشید شاگردهای بیشتری را می توانید جذب کنید.


تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد به نسبت ارتباط گرفتن با آموزشگاههای تدریس خصوصی مزیتهای فراوانی دارد. اولا وقتی به صورت مستقیم شاگرد جذب می کنید هر جلسه کل مبلغی که به شما پرداخت می شود را برای خودتان بر می دارید و لازم نیست 30 یا 40 درصد آن را به آموزشگاه پرداخت نمائید. ثانیا قیمت کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین می کنید و لازم نیست با هزینه پایین تدریس کنید. می توانید روی آگهی خودتان و روشهای مختلف جذب شاگرد به صورت مداوم کار کنید و کیفیت کلاسهای خودتان را افزایش دهید و به این ترتیب به مرور بهتر و بهتر شوید. در حالتی که خودتان به صورت متسقل کار می کنید پارامترهایی که بر درامد شما تاثیرگذار است در کنترل خودتان می باشد و اینطور نیست که فقط منتظر تماس آموزشگاه باشید. در حالت جذب شاگرد به صورت مستقیم، به عنوان مثال اگر شاگردهای کمی دارید بیشتر تبلیغ می کنید، سایت و وبلاگی برای خودتان می زنید، آگهی خودتان را ویژه می کنید، در سایتهای مختلف تبلیغ می دهید و خلاصه راهکارهای مختلفی را امتحان می کنید. در حالتی که با آموزشگاهها برای جذب شاگرد ارتباط دارید و خودتان روشهای دیگری را امتحان نمی کنید فقط باید منتظر تماس آموزشگاه باشید.


حتما بخوانید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی


جذب شاگرد بیشتر در سال 97


با ثبت اگهی تدریس در ایران مدرس (همین سایت) به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی کاملا پربازده و موثر می باشد. در این وب سایت آگهی شما توسط متقاضیان واقعی تدریس خصوصی دیده خواهد شد. البته اینکه این بازدیدها تبدیل به تماس بشود و در سال 1403 و 1404 بتوانید درآمد خوبی کسب کنید به عهده خودتان است. باید متن آگهی تدریس را عالی بنویسید تا افرادی که آگهی شما را می بینند با شما تماس بگیرند. عنوان آگهی هم خیلی مهم است. مهمترین ویژگی و یا برترین افتخار خودتان را در عنوان آگهی بنویسید تا از بین آگهی های مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک شود.


برای مطالعه بیشتر در زمینه متن آگهی تدریس موفق مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد را مطالعه کنید.


در سال 1403 و 1404 روشهای مختلف تبلیغات برای جذب شاگرد (تبلیغات در اینترنت و سایتهای تخصصی آگهی تدریس مانند ایران مدرس، تبلیغات روزنامه و تراکتی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، ایجاد سایت و وبلاگ برای خودتان، برگزاری سمینار رایگان در مدارس و دانشگاهها و ...) را امتحان کنید و درآمد بیشتری از کار تدریس خصوصی بدست آورید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 665 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image