ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه در سال 1403 و 1404 درآمد خودمان را از کار تدریس خصوصی افزایش دهیم؟

چگونه در سال 1403 و 1404 درآمد خودمان را از کار تدریس خصوصی افزایش دهیم؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با افزایش درامد مدرسین و اساتید تدریس خصوصی در سال 1404 و 1403 مطالبی ارائه می گردد. اگر می خواهید در سال 1403 ، 1404 و یا سالهای بعد از آن هم درآمد خوبی از کار تدریس داشته باشید مطالعه ادامه این مطلب می تواند مفید و موثر باشد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی


کسب درآمد عالی از تدریس خصوصی سال 1403 و 1404


در این مقاله راهکارهایی برای کسب درآمد عالی از تدریس خصوصی در سال 1403 و 1404 ارائه می شود. اگر معلم خصوصی زبان انگلیسی، شیمی، فیزیک، زیست و یا هر درس دیگری گه هستید این راهکارها می تواند برای شما مفید باشد.


- آمادگی بیشتری در خودتان ایجاد کنید


برای کسب موفقیت های بیشتر در کار تدریس خصوصی بهتر است در بالاترین سطح امادگی قرار داشته باشید. به هر میزان تسلط شما بر دروسی که تدریس می کنید بیشتر باشد در نهایت در کار خودتان موفق تر خواهید بود. وقتی بر درس مسلط هستید حتی بدون نگاه کردن به جزوه مطالب زیادی برای گفتن دارید و هر سوالی را می توانید پاسخ دهید. شاگردهای شما این تسلط شما را تشخیص می دهند و برای حضور در کلاسهای شما مشتاق خواهند بود و در عین حال شما را به دوستان و آشنایانشان هم معرفی خواهند کرد. معمولا کلاسهای تدریس خصوصی در زمانهایی مورد استفاده قرار می گیرد که دانشجویان و دانش آموزان زمان کمی برای آمادگی در امتحان دارند و در نتیجه اگر شما کاملا بر درس مسلط نباشید و وقت آنها تلف شود در زمانهای دیگر و مقاطع بالاتر با شما برای درسهای دیگر تماس نخواهند گرفت. برای کسب موفقیت های بیشتر در کار تدریس خصوصی در سال 1403 و 1404 یک راهکار بسیار خوب این است که بر دروسی که تدریس می کنید مسلط تر باشید و روشهای بهتری برای حل تمرینات و مسائل پیدا کنید و به شاگردهایتان انتقال دهید.



مطالعه کنید: تسلط بر دروس تدریسی و موفقیت در تدریس خصوصی


- دروس تدریسی خودتان را مورد بازبینی قرار دهید


ممکن است دروسی که در ترمها و سالهای قبل تدریس می کردید در حال حاضر به هر دلیل متقاضیان زیادی برای تدریس خصوصی نداشته باشد. به عنوان مثال شاید قبلا در زمینه تدریس نرم افزار خاصی فعالیت داشته اید و در حال حاضر این نرم افزار کاربرد چندانی ندارد و در نتیجه متقاضیان زیادی برای کلاسهای تدریس خصوصی ندارد. اگر چنین مواردی وجود دارد تبلیغات بیشتر برای جذب شاگرد در زمینه تدریس این دروس و نرم افزارها دیگر فایده ای ندارد. بیشتر روی دروسی متمرکز شوید که متقاضیان بالاتری برای تدریس دارد و خود شما هم در آن زمینه می توانید موثر تدریس کنید.


درآمد تدریس در سال 97


- به تمایزهای مثبت بیشتری فکر کنید


در کار تدریس خصوصی وقتی خیلی موفق خواهید شد و به درآمد های بالایی خواهید رسید که کلاسهای شما متمایز و منحصر به فرد باشد. همین که به صورت معمول تدریس کنید کافی نیست. در حال حاضر در کار تدریس خصوصی هم مانند بسیاری از کارهای دیگر رقابت زیاد است و اگر می خواهید در این زمینه موفق باشید و شاگردهای بسیاری جذب نمائید، باید کارهای متفاوتی انجام دهید. مثلا می توانید برای دروس تدریسی خودتان خلاصه جزواتی را تهیه کرده و جلسه به جلسه به شاگردهایتان بدهید. در همین سایت (ایران مدرس) هم می توانید این جزوات خلاصه را به اسم خودتان ثبت کنید تا شاگردهای بیشتری جذب نمائید. البته روی جزوات اسم و شماره تماس خودتان را هم ثبت نمائید. در سال 1403 و 1404 برای اینکه بتوانید در کار تدریس خصوصی موفق تر باشید سعی کنید تمایزهای مثبت بیشتری را ایجاد کنید.


- اولویت اول را نتیجه گرفتن شاگردهایتان در نظر بگیرید


ممکن است تا به حال هم همین روند را در نظر داشته اید ولی به هر حال سعی کنید برای کسب موفقیت های بیشتر در کار تدریس شاگردهای خودتان را به موفقیت برسانید. نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت اول قرار دهید و برای قبولی آنها در امتحان و یا کنکور تمام تلاش خودتان را به کار ببندید. اگر شاگردهای شما راضی باشند و خوب نتیجه بگیرند موفقیت شما در کار تدریس تضمین شده است. خودشان دوباره در ترمهای بعد پیش شما برای کلاس برخواهند گشت و حتی هر از چند گاهی تماسهایی با شما گرفته خواهد شد و متوجه خواهید شد که این افراد جدید را همان شاگردهای قبلی شما معرفی کرده اند.


درآمد مدرسین 97


- روشهای جذب شاگرد خودتان را گسترش دهید


برای کسب موفقیت های بیشتر در کار تدریس خصوصی در سال 1403 باید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. اگر همین ترم گذشته و یا در حال حاضر تعداد شاگردهایی که داشته اید کافی نبوده است و مثلا در روز دو شاگرد بیشتر نداشته اید یک راهکار خوب برای کسب درآمد بیشتر در ترم بعد این است که شاگردهای بیشتری داشته باشید. روشهایی که قبلا برای جذب شاگرد استفاده می کرده اید را بهتر انجام دهید (مثلا اگر در همین سایت (ایران مدرس) برای جذب شاگرد تبلیغات تدریس درج نموده اید آگهی و متن تبلیغ خودتان را بهتر بنویسید و یا آن را ویژه کنید. یا اگر سایت و وبلاگی دارید بیشتر روی آن کار کنید و مطالب مفیدتری بذارید و یا اگر از طریق آموزشگاههای شاگرد جذب می کنید با آموزشگاههای بیشتری در ارتباط باشید و یا رزومه بهتری را به آموزشگاهها ارائه دهید و ....) و یا روشهای جدیدی را برای جذب شاگرد امتحان نمائید. در سایت www.Tadris-Riazi.com و سایتهای دیگر تبلیغ خودتان را برای جذب شاگرد ثبت نمائید. با سایر مدرسین در ارتباط باشید.


کارت چاپ کنید و به شاگردهایتان بدهید. خلاصه درس را در برگه هایی برای شاگردهایتان بنویسید که اسم و مشخصات خودتان روی آن تایپ شده باشد و خلاصه اینکه به روشهای جدید جذب شاگرد فکر کنید. فعالیت در شبکه های اجتماعی هم برای جذب شاگردهای بیشتر می تواند موثر باشد. مثلا در اینستاگرام فعالیت داشته باشید و یا در تلگرام برای خودتان کانالی بزنید. اگر در زمینه تدریس ریاضی (به عنوان مثال) فعالیت دارید، در کانال تلگرام خودتان مطالب آموزشی ارائه کنید و در عین حال برای تدریس خصوصی تبلیغ کنید. هر روش جدید که به نظرتان می رسد را امتحان نمائید.


حتما بخوانید: 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی


- قیمت ها را به نسبت تورم کمی افزایش دهید


البته این مورد به قیمت های فعلی کلاسهای خصوصی شما هم بستگی دارد. اگر احساس می کنید که نرخ کلاسهای شما خیلی بالا نیست و می تواند کمی افزایش داده شود این کار را انجام دهید. می توانید قیمتهایی که مدرسین در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نموده اند را مشاهده کنید و اگر هزینه کلاسهای شما از متوسط قیمتها پایین تر است هزینه ها را کمی افزایش دهید (برای مشاهده لیست مدرسین در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید). اگر نرخ کلاسهای خصوصی شما خیلی پایین باشد ممکن است بتوانید شاگردهای زیادی جذب کنید ولی در نهایت خواهید دید که درامد شما خیلی زیاد نخواهد شد. پس قیمت گذاری باید خوب انجام شود. نه خیلی قیمتها پایین باشد که درآمد شما قابل ملاحظه نشود و نه خیلی بالا باشد که نتوانید شاگردهای زیادی جذب کنید. البته اگر دروس خاصی را تدریس کنید، در زمینه کنکور بتوانید شاگرد جذب کنید و یا رزومه شما عالی باشد با قیمتهای بالا هم جذب شاگرد ممکن است.


درآمد تدریس خصوصی


- شاگردهایی را بپذیرید که به لحاظ زمانی و هزینه به صرفه باشد


در صورتیکه موارد گفته شده را انجام دهید و روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید، در نهایت تعداد شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد و از جایی به بعد می توانید شاگردهایی را قبول کنید که به لحاظ مکانی به شما نزدیکتر هستند، به لحاظ دروس تدریسی متقاضی دروسی هستند که مورد علاقه شما است و به لحاظ هزینه هم قیمت مناسبی را در نظر دارند. اگر تماسهایی که با شما گرفته می شود محدود باشد مجبور خواهید شد هر شاگردی را بپذیرید. ولی وقتی از روشهای مختلف شاگرد جذب می کنید و در این زمینه خوب عمل می کنید، می توانید شاگردهایی را قبول کنید که به لحاظ زمانی و هزینه به صرفه تر باشد.


- کلاسهای نیمه خصوصی و گروهی تشکیل دهید


در نهایت اگر بتوانید از روشهای مختلف برای تشکیل کلاسهای نیمه خصوصی و گروهی اقدام کنید بسیار عالی خواهد بود. برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی در سال 1403 و 1404 نیم نگاهی هم به این قضیه داشته باشید. در کلاسهای نیمه خصوصی و گروهی می توانید از هر کدام از شاگردهایتان به نسبت کلاسهای خصوصی مبلغ کمتری را دریافت کنید و برای آنها هم به صرفه تر خواهد بود و در ضمن در نهایت درآمد شما از هر جلسه تدریس افزایش می یابد.


سخن آخر


با توجه به مطالب گفته شده، برای کسب درآمد بالاتر و بدست آوردن موفقیت های بیشتر از کار تدریس خصوصی در سال 1404 و 1403 باید سعی کنید به نسبت خودتان 10 یا 20 درصد در زمینه های مختلف از جمله تسلط بر درس، امتحان کردن روشهای مختلف جذب شاگرد، جلب رضایت شاگردهایتان و ... بهتر عمل کنید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 798 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image