ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تخفیف ویژه شروع ترم جدید در ایران مدرس برای کسب درآمد از تدریس خصوصی

تخفیف ویژه شروع ترم جدید در ایران مدرس برای کسب درآمد از تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

تخفیف ویژه شروع ترم جدید در ایران مدرس برای کسب درآمد از تدریس خصوصی - به اطلاع می رساند به مناسبت شروع ترم جدید، در سایت ایران مدرس تخفیف 15 درصدی برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ویژه در نظر گرفته شده است. تخفیف ارائه شده علاوه بر تخفیف های قبلی سایت ایران مدرس بوده و هم اکنون به قیمتهای ارائه شده در سایت اعمال شده است. مهلت استفاده از این تخفیف از شنبه 21 بهمن 96 تا ساعت 12 شب چهارشنبه 25 بهمن 96 و به مدت 5 روز است. اساتیدی که هم اکنون در سایت ایران مدرس آگهی ویژه دارند می توانند با استفاده از تخفیف ارائه شده و با پرداخت هزینه آگهی در بازه زمانی ذکر شده تبلیغ ویژه دفعه بعد خودشان را رزرو نمایند.



همانطور که می دانید، در حالت عادی در سایت ایران مدرس تخفیفهای متعددی برای ثبت تبلیغات تدریس ویژه ارائه شده است. به عنوان مثال در صورتیکه یک مدرس برای بار دوم و سوم و ... آگهی خودش را ویژه کند به نسبت بار اول، 10 ، 15 و ... تخفیف به قیمتها برای ایشان به صورت اتوماتیک اعمال می گردد. در ضمن، ثبت آگهی ویژه برای بیش از یک ماه هم باعث می شود تخفیف اضافه تری به قیمت ها اعمال گردد (ثبت آگهی دو ماهه شامل 10  درصد، سه ماهه  15 درصد و شش ماهه  20 درصد تخفیف می شود(. تخفیف ارائه شده به مناسبت شروع ترم جدید که در قالب این ایمیل اطلاع رسانی شده است علاوه بر تمامی تخفیفهای قبل است و با استفاده از آن می توانید آگهی تدریس خودتان را با قیمت بسیار مناسبتری ویژه نمائید. تخفیف 15 درصدی ترم جدید علاوه بر تخفیف های قبلی است و هم اکنون به قیمتهای سایت اعمال شده است.



مهلت استفاده از تخفیف ارائه شده ساعت 12 شب چهارشنبه 25 بهمن 96 است و بعد از آن قیمتها به حالت عادی خودش بر خواهد گشت. تخفیف ارائه شده آخرین تخفیف سال 96 در سایت ایران مدرس است.



آگهی ویژه تدریس خصوصی



چرا در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت کنم؟ سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وب سایت تا سال 97 نزدیک به 18000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس مختلف فعالیت دارند. ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد. ثبت آگهی تدریس خصوصی در این وب سایت، در صورتیکه متن آگهی تدریس را خوب، کامل و قانع کننده بنویسید، می تواند برای جذب شاگرد کاملا موثر باشد. تعداد زیادی از مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس آگهی تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. برای گرفتن بیشترین بازدهی از آگهی تدریس خودتان حتما مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه کنید. آگهی های تدریس ویژه هم در صفحه اصلی سایت و هم در بخش تدریس خصوصی در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید متقاضیان تدریس قرار می گیرد. در ضمن، تبلیغات تدریس ویژه شما به تناسب موضوع در کنار هزاران سوال امتحانی، تست کنکور، جزوات آموزشی و ... نیز نمایش داده خواهد شد. اگر خودتان سایت یا وبلاگی در زمینه تدریس خصوصی دارید، با ثبت تبلیغات ویژه تدریس در ایران مدرس می توانید به سایت یا وبلاگ خودتان هم لینک بدهید و جایگاه آن را در گوگل ارتقا دهید. در صورتیکه در متن آگهی تدریس شما ذکر شده باشد که در زمینه تدریس کنکور فعالیت دارید و تبلیغ شما ویژه شده باشد، در بخش کنکور سایت ایران مدرس هم آگهی شما نمایش داده خواهد شد.



درآمد تدریس خصوصی





برای ویرایش و به روز رسانی آگهی تدریس خودتان در ایران مدرس و یا ثبت آگهی ویژه با استفاده از برنامه تخفیفی ارائه شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.



www.IranModares.com



با تشکر و احترام



مدیریت سایت ایران مدرس


آمار بازدید: 439 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image