ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی بهترین راهکار و روش برای جذب شاگرد

تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی بهترین راهکار و روش برای جذب شاگرد

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید برای جذب شاگرد راهکارها و روش های بسیاری وجود دارد که در این بخش در رابطه با انواع راهکارها و در رابطه با تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی به عنوان بهترین راهکار و روش برای جذب شاگرد توضیحاتی ارائه می گردد. اگر در شروع کار هستید و می خواهید کار تدریس را شروع کنید و یا قبلا این کار را انجام داده اید و قصد دارید فعالیت خودتان در این زمینه را گسترش دهید ادامه این مطلب را بخوانید.

در رابطه با انواع روشهای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی در مقالات قبلی ارائه شده در همین سایت (ایران مدرس) توضیحات بسیار کاملی ارائه شده است.



به عنوان مثاله مطالعه مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد و یا در مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی هم به صورت عملی روش های جذب شاگرد توضیح داده شده است.



وب سایت ایران مدرس در زمینه جذب شاگرد . تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی همواره پیش رو بوده است و می توان گفت بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است که بیشترین بازدید و بیشرین تعداد مدرسین ثبت نامی را دارد. همین الان در گوگل عبارتهایی مانند جذب شاگرد خصوصی، نحوه پیدا کردن شاگرد خصوصی و .... را جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس و مقالات مرتبط با جذب شاگرد که در این وب سایت ارائه شده است در صفحه اول نتایج و در صدر نتایج جستجو قرار دارد. حتی اگر در همان صفحه اول نتایج جستجوی گوگل به پایین صفحه مراجعه نمائید خواهید دید که در بین عبارتهای مرتبط با جذب شاگرد خصوصی سایت ایران مدرس را هم به عنوان یک عبارت مرتبط با جذب شاگرد ارائه نموده است. خلاصه اینکه در زمینه جذب شاگرد این وب سایت از نظر گوگل مرتبط ترین سایت است و می توانید در این زمینه روی آن حساب کنید.





روشهای مختلفی برای جذب شاگرد خصوصی و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی وجود دارد که همانطور که گفته شد در همین سایت توضیحاتی کاملی در این زمینه ارائه شده است. در ادامه تعدادی از این روشها ذکر شده و در ادامه در رابطه با ثبت تبلیغات در اینترنت و در سایتهایی که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند (مانند همین سایت، سایت www.irankonkur.com و یا سایت www.tadris-riazi.com و .....) به عنوان بهترین روش برای پیدا کردن شاگرد خصوصی هم توضیحاتی ارائه خواهد شد. برای جذب شاگرد، اگر دانشجو هستید، ساده ترین روشی که وجود دارد این است که در کلاس خودتان اگر یکی از همکلاسی های شما در درس و تحصیل ضعیف است کلاسهایی را هماهنگ کنید و به ایشان درس بدهید. اگر دانشجو هم نیستید می توانید تراکت چاپ کنید و در دانشگاهها توزیع نمائید. در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج که تعداد دانشگاههای زیادی وجود دارد و دانشجویان زیادی در این شهرها مشغول به تحصیل می باشند این روش می تواند موثر و مفید باشد. برای شروع کار حتی اگر در بین اقوام، آشنایان و فامیل های خودتان شخصی به خدمات تدریس خصوصی نیاز داشته باشد می توانید به ایشان درس بدهید. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در شروع کار ممکن است درآمد شما از کار تدریس خصوصی خیلی بالا نباشد (چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را دو برابر کنیم؟) و همه ی مدرسینی که در حال حاضر سابقه کاری بالایی دارند در شروع کار کلاسهای خصوصی را با قیمت خیلی کمتر به نسبت کلاسهای حال حاضر خودشان برگزار کرده اند. بنابراین اگر در ابتدای کار در جذب شاگرد به مشکل برخوردید، اگر تعداد شاگردهای کمی دارید و یا اگر در نهایت درآمد شما از تدریس خیلی بالا نیست نا امید نشوید و مداومت داشته باشید. در هر کار دیگری هم تا بخواهید راه بیافتید و به اندازه کافی مشتری جذب کنید ممکن است درآمد شما خیلی بالا نباشد.





از روشهای دیگر جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی می توان به تماس با آموزشگاهها و موسسات و تقاضای جذب شاگرد (برای شروع کار این روش روش خوبی است هر چند که در ادامه می توانید روشهای بهتر و بدون واسطه ای را انتخاب کنید)، ثبت تبلیغات در روزنامه و در بخش نیازمندیهای روزنامه در زیر بخش تدریس خصوصی (هزینه این روش کمی بالا است به عنوان مثال با هزینه ثبت آگهی تدریس در روزنامه برای یک روز، در ایران مدرس برای یک ماه می توانید آگهی تدریس ویژه داشته باشید. به هر حال در ایام امتحانات می تواند بازدهی داشته باشد و شاید بعضی از مدرسین در حال حاضر از این روش استفاده کنند خصوصا مدرسین قدیمی تر که با اینترنت خیلی میانه خوبی ندارند)، چاپ و توزیع تراکت (این روش هم اگر محله یا مدرسه و یا دانشگاه خاصی مد نظرتان است می تواند مفید باشد. البته هزینه دارد و وسعت آن کم است. در تبلیغات تراکتی خوبی ای که دارد در برگه ای که بدست شخص می دهید فقط خودتان هستید و رقیبی ندارید ولی در تبلیغات روزنامه آگهی تدریس شما در کنار دهها آگهی تدریس دیگر نمایش داده خواهد شد)، ایجاد ارتباط با سایر همکاران و معرفی شاگرد توسط شما به آنها و گرفتن شاگرد از انها (مثلا اگر شما در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید و یکی از همکاران شما در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت می کند، در حالتیکه شاگرد های شما به مدرس زبان نیاز دارند ایشان را معرفی کنید و به ایشان هم بسپارید که اگر شاگردهایشان به معلم ریاضی نیاز داشتند شما را معرفی نمایند.



مطالعه کنید: چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی



برای مشاهده لیست کامل مدرسین که بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید بر روی عبارت لیست معلمان تدریس خصوصی کلیک کنید)، چاپ کارت برای خودتان و دادن آن به شاگردهای فعلی خودتان که اگر کسی به خدمات تدریس خصوصی نیاز داشت به شما معرفی نماید (البته همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شده است اگر کار تدریس را خوب انجام دهید و شاگردهایتان را به موفقیت برسانید این اتفاق به صورت خود به خودی خواهد افتاد و شاگردهای شما بدون نیاز به اینکه شما به آنها بگویید افراد دیگری را به شما معرفی خواهند کرد)، ایجاد کلاسهای رایگان یکی دو جلسه ای در مدارس و توزیع کارت خودتان در پایان جلسات رایگان، استفاده از تبلیغات اینترنتی در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس مانند ایران مدرس (این روش بهترین روش برای جذب شاگرد است و در ادامه در رابطه با آن توضیحات کاملتری ارائه می شود)، ایجاد سایت و وبلاگ برای خودتان و درج مطالب آموزشی در آن و به صورت همزمان تبلغیات برای تدریس (البته سایت و وبلاگ شما باید برای عبارتهای تدریس خصوصی در نتایج جستجوی گوگل در موقعیت خوبی قرار داشته باشد تا برای جذب شاگرد شما موثر واقع شود. با درج تبلیغات تدریس ویژه در ایران مدرس می تواند به سایت و وبلاگ خودتان هم لینک بدهید و جایگاه آن را در نتایج جستجوی گوگل ارتقا ببخشید) و .... اشاره کرد. در ادامه در رابطه با تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی (رایگان یا ویژه) به عنوان بهترین راهکار جذب شاگرد مطالبی ارائه می شود.





بهترین روش برای جذب شاگرد ثبت تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات اینترنتی مانند همین سایت (ایران مدرس) است. برای درج تبلیغات تدریس در این وب سایت در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. ثبت آگهی تدریس در این وب سایت کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را با پرداخت هزینه مناسبی ویژه کنید و بازدید و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های ویژه در تمامی صفحات سایت بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد و بیشتر هم دیده می شوند. تبلیغات اینترنتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی مزیتی که دارد این است که در کل کشور دیده می شود. حتی اگر شما خودتان ساکن شهر کوچکی هستید که تقاضای زیادی برای تدریس خصوصی وجود ندارد می توانید با ثبت آگهی در ایران مدرس از سایر شهرها هم شاگرد جذب نموده و به صورت انلاین تدریس کنید. گستردگی تبلیغات اینترنتی را هیچ نوع تبلیغات دیگری از جمله روزنامه و تراکت و .... ندارد. نکته دیگر اینکه آگهی خودتان را هر زمان که بخواهید می توانید ویرایش کنید و توضیحات بیشتری برای آن درج نمائید. می توانید به تدریج رزومه کاملتری ارائه کنید و به این ترتیب احتمال جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید. در تبلیغات روزنامه و تراکت محدودیت کاراکتر وجود دارد و اگر حتی شماره تلفن شما اشتباه درج شده باشد بعدا برای ویرایش آن کاری نمی توانید انجام دهید. تبلیغات اینترنتی به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران قرار دارد در حالیکه سایر انواع تبلیغات فقط در طول روز قابل دسترسی است. در حال حاضر، با حضور گوشی های هوشمند همه ی افراد در هر زمان و مکانی به اینترنت و سایتهای اینترنتی دسترسی دارند و در هر زمان می توانند آگهی تدریس شما را مشاهده کرده و با شما تماس بگیرند. تبلیغات روزنامه و نیازمندیها بیشتر در تهران و شهرهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد ولی در کل کشور و حتی در روستاها هم افراد به اینترنت دسترسی دارند. بنابراین، با درج اگهی تدریس خصوصی در اینترنت و در سایتهای تخصصی آگهی تدریس مانند ایران مدرس برای جذب شاگرد نه محدودیت مکانی دارید و نه محدودیت زمانی. خصوصا اینکه ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در جایگاه اول تا سوم قرار دارد. تبلیغات روزنامه و تراکت بعد از یک روز دور انداخته می شود در حالیکه تبلیغات اینترنتی تدریس تا وقتی که خودتان آن را حذف نکنید باقی می ماند و برای جذب شاگرد شما موثر خواهد بود. البته آگهی خودتان را باید خوب بنویسید تا موثر باشد.



در این زمینه مطالعه مقاله نکات مهم برای افزایش بازدهی و تاثیر گذاری تبلیغات تدریس خصوصی یا 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده بسیار موثر است. اگر در کار تدریس خصوصی جدی هستید توصیه می شود تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بازدهی آن بیشتر و بیشتر شود.





با توجه به موارد گفته شده، ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در اینترنت و در ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد به دلیل نداشتن هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی برای دیده شدن تبلیغ شما و به دلیل استفاده روز افزون از اینترنت برای دریافت خدمات مختلف و از جمله تدریس خصوصی می تواند برای جذب شاگرد شما بسیار موثر باشد و از این راه می توانید درآمد بالایی از کار تدریس بدست آورید. ثبت آگهی تدریس در اینترنت را جدی بگیرید و برای نوشتن متن آگهی خودتان وقت بگذارید (برای مطالعه در زمینه نحوه نوشتن متن آگهی تدریس این مقاله را بخوانید) تا برای شما بازدهی داشته باشد. بسیاری از افراد چون به راحتی می توانند تبلیغ ثبت کنند و رایگان است آن را جدی نمی گیرند به همین دلیل جوابی هم نخواهند گرفت. متن آگهی تدریس خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید و برای نوشتن آن وقت بگذراید و به تدریج متن آگهی را تکمیل تر کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 564 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image