ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی زبان

کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی زبان

به اشتراک گذاری

با فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی می توانید درامد بالایی داشته باشید. تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی و .... متقاضی زیادی برای یادگیری دارد و یکی از زمینه هایی است که اگر به صورت موفقیت آمیزی در آن زمینه عمل کنید می توانید پول خوبی از کار تدریس بدست آورید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و کسب درامد از آموزش زبان

زبان انگلیسی کاملا برای تدریس خصوصی پرمتقاضی است. در مقالات قبل در همین سایت (ایران مدرس) هم بارها و بارها توضیح داده شده است که چون در مقاطع مختلف تحصیلی و برای اهداف مختلف بلد بودن زبان انگلیسی مهم و لازم است در نتیجه افراد زیادی متقاضی یادگیری آن و در نتیجه استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی هستند. علاقه و اشتیاق به یادگیری زبان از دوره ابتدایی شروع می شود و حتی قبل از شروع دوران مدرسه والدین سعی می کنند کودکان خودشان را با این زبان آشنا کنند و به صورت گروهی و خصوصی آنها را در کلاسهای آموزش زبان شرکت می دهند. به هر حال زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است و همه ی افراد در حال حاضر به ارزش آن و به اهمیت یادگیری آن واقف هستند. از همان دوران ابتدایی دانش آموزان در کلاسهای آموزش زبان در آموزشگاهها شرکت می کنند و سعی می کنند زبان خودشان را تقویت نمایند. در دوران متوسطه اول و دوم (راهنمایی و دبیرستان) زبان به صورت رسمی وارد درس های دانش آموزان شده و در نتیجه یادگیری آن اهمت بیشتری هم پیدا می کند. در مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم بلد بودن و یادگیری اصولی زبان انگلیسی از دو جهت و یا حتی بیشتر اهمیت دارد. دانش اموزان زبان انگلیسی را مطالعه می کنند و در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت می کنند تا بتوانند از پس امتحان زبان بر بیایند و از طرفی می دانند که در کنکور هم خوب زدن تست های کنکور زبان در کسب رتبه خوب به آنها کمک زیادی می کند. درس زبان انگلیسی در کنکور مهمترین و یا یکی از مهمترین دروس عمومی است و اگر دانش آموزی در این زمینه خوب عمل کند می تواند امیدوار باشد که در دروس عمومی تراز بالایی را کسب نماید. در مقطع دانشگاه هم برای بدست آوردن توانایی در مطالعه کتابهای زبان اصلی، پاس کردن موفقیت آمیز دروس زبان عمومی و تخصصی، موفقیت در مصاحبه های شغلی و تحصیلی برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، توانایی مطالعه روان مقالات علمی برای انجام کارهای تحقیقاتی و ..... بلد بودن و تسلط بر زبان انگلیسی کاملا مهم است. همین موارد باعث می شود که تقاضا برای یادگیری زبان انگلیسی و شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان خیلی بالا باشد. زبان انگلیسی و یا سایر زبان های خارجی محدود به ایام تحصیل نمی شود (در حالیکه درسهایی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی فقط در ایام تحصیل خوانده می شوند) و بسیاری از افراد برای شرکت در آزمونهای بین المللی مانند آیلتس و تافل (مشاهده کنید: لیست مدرسین خصوصی آیلتس - مدرسین تدریس خصوصی تافل) و یا برای اموزش مکالمه زبان انگلیسی برای اهداف تجاری و یا بحث مهاجرت و ..... از کلاسهای تدریس خصوصی زبان استفاده می کنند.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم مطالعه کنید:
تدریس خصوصی زبان انگلیسی، بهترین زمینه برای کسب درآمد بالا از کار تدریس

با توجه به مطالب ارائه شده می توان گفت که برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی شرایط کاملا مهیا است. متقاضیان زیادی وجود دارند که می خواهند زبان انگلیسی را آموزش ببینند و اگر شما بتوانید در این زمینه خوب عمل کنید حتما می توانید درامد بالایی داشته باشید. در ایام مدرسه و دانشگاه و در فصل امتحانات تقاضای زیادی برای یادگیری زبان و شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی وجود دارد. با تمام شدن ایام امتحانات شاید تقاضا برای تدریس سایر دروس کم شود ولی متقاضیان تدریس خصوصی زبان نه تنها کم نمی شود بلکه چون می خواهند از ایام تعظیلات برای یادگیری زبان انگلیسی و مکالمه زبان و .... استفاده کنند، بعد از امتحانات حتی افراد بیشتری می خواهند که در این کلاسها شرکت کنند. در تابستان ممکن است برای سایر دروس افراد کمتری بخواهند از خدمات تدریس خصوصی استفاده کنند ولی برای یادگیری زبان تعداد متقاضیان در تابستان نه تنها کم نمی شود بلکه بیشتر هم خواهد شد. بنابراین یکی از مزیت های فعالیت در زمینه آموزش خصوصی زبان انگلیسی به نسبت سایر دروس این است که در تمام ایام سال شاگرد دارید و اینطور نیست که در یک مقطع زمانی به علت تراکم کلاسها شاگردهای بیشتری را نتوانید قبول کنید و در مقاطع زمانی دیگر اصلا شاگرد نداشته باشید. همین الان در گوگل عبارت تدریس خصوصی را جستجو کنید و بعد از تایپ عبارت تدریس خصوصی قبل از اینکه بر روی جستجو کلیک کنید یک فاصله بگذارید. در این حالت گوگل عبارتهایی که توسط کاربران بیشتر جستجو شده است را به شما نشان خواهد داد. خواهید دید که عبارتهایی مانند تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان آلمانی، تدریس خصوصی زبان فرانسه و .... را نمایش خواهد داد. این نکته نیز به خوبی نشان می دهد که متقاضی برای آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی کاملا زیاد است و افراد زیادی برای شرکت در این کلاسها در گوگل جستجو کرده اند.



مطالعه مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی، جذب شاگرد و درآمد بالا هم مفید است.








اگر به کار تدریس خصوصی زبان علاقه دارید و در این زمینه مسلط هستید و می توانید خوب تدریس کنید، با توجه به مطالب ارائه شده افراد زیادی متقاضی استفاده از کلاسهای شما هستند. حال باید به فکر این باشید که چگونه توانایی های خودتان را معرفی کنید و خودتان را به افرادی که متقاضی شرکت در کلاسهای خصوصی زبان هستند معرفی نمائید. اکثر مدرسین یا افرادی که در شروع راه هستند اولین راه حلی که به نظرشان می رسد این است که با آموزشگاههای زبان تماس بگیرند و یا به آنها سر بزنند و برای تدریس زبان انگلیسی اعلام آمادگی نمایند. برای شروع کار این روش هم روش بدی نیست ولی باید بگوئیم که از این راه نمی توانید به درامد خوبی برسید. آموزشگاهها برای جذب شاگرد تبلیغات می کنند، بعضا هزینه اجاره محل فعالیت خودشان را دارند و در نهایت باید برای خودشان هم مبلغی باقی بماند و همه ی این هزینه های از پولی پرداخت می شود که از شاگردهای شما و همکاران شما می گیرند. در بسیاری از اوقات از مبلغی که از شاگردها دریافت می کنند 50 یا 60 درصد آن را به شما خواهند داد. در ضمن برای بحث رقابت و جذب تعداد شاگردهای بیشتر سعی می کنند قیمت تدریس خصوصی زبان و هزینه کلاسها را پایین نگه دارند تا رضایت مشتریان خودشان را جلب نمایند. در نتیجه کلاسها با مبالغ پایین برگزار می شود و از همین مبلغ پایین هم شما درصدی از پول را دریافت خواهید کرد. بنابراین برای شما به عنوان یک مدرس زبان این روش خیلی به صرفه نیست. در شورع کار می توانید با آموزشگاههای زبان در ارتباط باشید و یا اگر در ادامه باز هم آموزشگاهها موارد خوبی را معرفی کردند می توانید همکاری را با آنها ادامه دهید. ولی به هر حال، همانطور که گفته شد روشهای بهتری برای جذب شاگرد وجود دارد. مطالعه مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان شاگرد جذب نمائیم؟ در این زمینه می تواند کاملا موثر و مفید باشد. برای شروع فعالیت و یا گسترش فعالیت خودتان در زمینه آموزش و تدریس زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی و کسب درآمد بالا می توانید روشهای مختلف جذب شاگرد از جمله همکاری با آموزشگاهها زبان، ایجاد ارتباط با سایر همکاران، تبلیغ در روزنامه و در بخش نیازمندیها، ایجاد سایت و وبلاگ برای خودتان، تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت (ایران مدرس)، تبلیغات در سایتهای عمومی آگهی اینترنتی مانند سایت سودایران www.soodiran.com، استفاده از تبلیغات تراکتی و توزیع آن در محله مورد نظر خودتان و یا در مدرسه ها و دانشگاههای مختلف و .... استفاده کنید. یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی زبان ثبت آگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و برای جذب شاگرد کاملا موثر است. برای ثبت تبلیغات تدریس زبان در این وب سایت که تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید.



این مقاله را هم مطالعه نمائید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین)

با توجه به مطالب ارائه شده، اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی به صورت پاره وقت یا تمام وقت فعالیت داشته باشید، فعالیت در زمینه آموزش زبان انگلیسی و یا سایر زبان های خارجی می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. در این زمینه متقاضیان زیادی برای آموزش وجود دارد و شما می توانید از این فرصت خوب استفاده کنید و با ارائه درس به صورت اصولی و مفید و موثر و با استفاده از روشهای جذب شاگرد مختلف در نهایت درامد خوبی کسب نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2731 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image