ارتباط مستقیم با 30583 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی - تدریس خصوصی ریاضی

کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی - تدریس خصوصی ریاضی

به اشتراک گذاری

یکی از زمینه هایی که می توانید در زمینه تدریس خصوصی در آن زمینه فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی بدست آورید فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، تدریس ریاضی ابتدایی و متوسطه، ریاضیات کنکور و دانشگاه و .... است. موارد زیر نشان می دهد که فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی می توانددرآمد خوبی برای شما داشته باشد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: موفقیت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای اساتید ریاضی

1- ریاضی یکی از دروسی است که اکثر دانش آموزان و دانشجویان در آن اشکال دارند. اگر به آموزش ریاضی علاقه دارد و خودتان در درس ریاضی قوی هستید با فعالیت در این زمینه می توانید درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

2- تدریس خصوصی ریاضی متقاضیان زیادی دارد. همین الان در گوگل عبارت تدریس خصوصی را جستجو کنید و به پیشنهادهایی که خود گوگل می دهد دقت نمائید. مشاهده خواهید کرد که تدریس خصوصی ریاضی یکی از این پیشنهادها است. این نشان می دهد که افراد زیادی عبارت تدریس خصوصی ریاضی را جستجو کرده اند.

3- درس ریاضی هم به خودی خود مهم است و هم بلد بودن آن برای حل تمرینات و مسائل دروس دیگری مانند شیمی و فیزیک هم لازم است. در درس فیزیک اگر لازم باشد انتگرالی را محاسبه کنید و مساحت زیر نموداری را بدست آورید لازم است ریاضی بلد باشید. بنابراین درس ریاضی برای حل درست مسائل سایر دروس هم مهم است.

4- در کنکور رشته های ریاضی و تجربی هم خوب زدن درس ریاضی بسیار مهم است. خصوصا در رشته ریاضی و فیزیک درس ریاضی مهمترین درس است و دانش آموزان برای کسب درصد بالا در این درس ممکن است بخواهند از کلاسهای ریاضی کنکور استفاده کنند.


5- بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان حتی در فصل تابستان برای تقویت پایه ریاضی خودشان از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده می کنند. بنابراین اگر در این زمینه فعالیت داشته باشید می توانید در کل طول سال درآمد خوبی بدست آورید.

6- در مقطع ابتدایی هم معمولا دانش آموزان با اکثر درسها به جز درس ریاضی ارتباط خوبی برقرار می کنند و برای یادگیری آن والدین تلاش می کنند از خدمات تدریس خصوصی استفاده کنند.

7- در مقطع دانشگاه هم دانشجویان در اکثر مواقع در یادگیری درس ریاضی عمومی 2 (خصوصا ریاضی 2 دانشگاه)، ریاضی مهندسی، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی و .... اشکال دارند. با فعالیت در زمینه تدریس ریاضی دانشگاهی هم می توانید درآمد بالایی کسب کنید.



مطالعه مقاله چرا تدریس خصوصی ریاضی بسیار پرمتقاضی است؟ هم پیشنهاد می شود.





همانطور که گفته شد ریاضی یکی از دروس مهم و پرمتقاضی است و با فعالیت در زمینه آموزش ریاضی می توانید پول خوبی بدست آورید. همه ی رشته ها حتی رشته انسانی هم ریاضی دارند. کم و بیش برای تمامی رشته ها درس ریاضی یکی از مهمترین درسها است. دانش آموزان و دانشجویان برای یادگیری درس ریاضی لازم است در طول ترم درس بخوانند و با مداومت تمرین و مسئله حل کنند. در بسیاری از موارد این کار انجام نمی شود. نکته دیگر اینکه بسیاری از این افراد در درس ریاضی اشکالات پایه ای هم دارند و اشکالات انها در درس ریاضی فقط مربوط به ترم حاضر نمی شود. برای موفقیت در آزمونهایی مانند کنکور و المپیاد ریاضی و .... هم خوب بلد بودن درس ریاضی بسیار مهم است. همانطور که می دانید در سالهای اخیر برای موفقیت در کنکور داشتن معدل بالا هم اهمیت پیدا کرده است. بنابراین اگر درس ریاضی خوب آموزش دیده شود دانش آموزان هم در امتحان ریاضی نمره خوبی گرفته و در نتیجه معدل بالایی خواهند داشت و هم در کنکور درس ریاضی را خوب خواهند زد و در نتیجه به صورت مستقیم هم بلد بودن ریاضی در موفقیت در کنکور موثر است. درسهای دیگر مانند درس ریاضی متقاضی بالایی ندارند. به عنوان مثال درس زیست شناسی فقط برای رشته علوم تجربی مهم است. در نتیجه ریاضی یکی از بهترین زمینه هایی است که می توانید در زمینه تدریس خصوصی آن فعالیت داشته باشید و درامد بدست آورید.

از تدریس خصوصی ریاضی چه درآمدی می توان کسب کرد؟ اینکه از تدریس خصوصی ریاضی بتوانید چه درآمدی کسب کنید به عوامل مختلفی از جمله شهر محل زندگی شما، نحوه فعالیت شما برای جذب شاگرد، چگونگی ارائه درس توسط شما در جهت حفظ شاگردهایتان و .... بستگی دارد. ممکن است یک مدرس ریاضی 2 میلیون تومان در ماه بتواند درامد کسب کند و مدرس دیگری 5 میلیون تومان و حتی بیشتر. بهترین راهکار این است که درآمدی که خودتان تا تا به حال از تدریس خصوصی و تدریس ریاضی داشته اید را ملاک قرار دهید و سعی کنید هر ترم 10 تا 15 درصد درآمد خودتان را افزایش دهید. کار تدریس ریاضی مزیتی که دارد این است که مثل کارهای کارمندی نیست که کنترلی روی درآمد و حقوق دریافتی خودتان نداشته باشید. به وضوح اگر در زمینه های مختلفی خوب عمل کنید در نهایت درامد شما از کار تدریس بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال اگر روی نحوه تدریس خودتان کار کنید و مسلط تر شوید و یا روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و شاگردهای بیشتری جذب کنید، در این حالت درامد شما به تدریج می تواند از کار تدریس بیشتر و بیشتر شود. بنابراین برای میزان درامدی که از کار تدریس ریاضی بدست می آورید سقفی قائل نشوید. نکته دیگر اینکه می توانید خودتان را کپی کنید و به این ترتیب بازهم بیشتر پول در بیاورید. در همین سایت (ایران مدرس) در کنترل پنل و در بخش فروشگاه می توانید جزواتی برای فروش ثبت نمائید و از این طریق هم درامد کسب کنید. یه به صورت دیگر با بعضی از موسسات که در زمینه تولید فیلم آموزشی تدریس ریاضی فعالیت دارند همکاری کنید و با تولید فیلم آموزش ریاضی به شکل دیگری هم درامد کسب کنید.

چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت خودمان را شروع کنیم؟ اگر تا به حال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی فعالیت نداشته اید و قصد دارید در این زمینه فعالیت خودتان را شروع کنید، در مرحله اول نکته مهمی را به خاطر داشته باشید. وقتی کار تدریس ریاضی را شروع کنید که این کار را دوست داشته باشید. اگر مثلا در زمینه آموزش فیزیک عملکرد بهتری دارید و یا درس شیمی را خوب تدریس می کنید در زمینه تدریس خصوصی فیزیک یا تدریس خصوصی شیمی فعالیت کنید. اگر از یادگیری و آموزش زبان انگلیسی لذت می برید و خودتان در زبان خوب هستید در زمینه تدریس زبان انگلیسی فعالیت کنید. همه ی این درسهایی که گفته شد متقاضیان زیادی برای تدریس دارد و با فعالیت در زمینه تدریس هر کدام از این دروس می توانید پول خوبی در بیاورید. به هر حال اگر به درس ریاضی علاقه دارید ریاضی تدریس کنید. در شروع کار باید به این فکر کنید که چگونه شاگرد جذب نمائید. در همین سایت (ایران مدرس) مقالات متعددی در زمینه نحوه جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله
25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را مطالعه کنید. برای شروع فعالیت در زمینه تدریس ریاضی با آموزشگاهها تماس بگیرید و رزومه خودتان را ارائه نمائید. در اینترنت و رزونامه تبلیغ کنید. برای خودتان سایت یا وبلاگ بزنید. در عین حال تسلط خودتان را بر درس ریاضی افزایش دهید. در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران هم می توانید آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. در سایت www.Tadris-Riazi.com هم می توانید تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را درج کنید.

چگونه تعداد شاگردهای خودمان را افزایش دهیم؟ برای افزایش تعداد شاگردهای خودتان همانطور که گفته شد راهکارهای مختلفی وجود دارد. باید انواع روشهای جذب شاگرد را امتحان کنید. در اوایل کار ممکن است در طول ترم 2 یا 3 شاگرد بیشتر نداشته باشید. البته در اوایل کار در هر کاری درامد خیلی بالا نخواهد بود. چون با افزایش سابقه کار و تجربه شما، هم خودتان روشهای بهتری برای جذب شاگرد پیا خواهید کرد و هم متقاضیان تدریس ریاضی و والدین آنها به مدرسین با تجربه بیشتر اعتماد خواهند کرد. البته نکته مهمی را باید مد نظر داشته باشید. وقتی تعداد شاگردهای شما افزایش می یابد که شاگردهای راضی داشته باشید. بنابراین تمرکز خودتان را روی دو مطلب بگذارید. اول اینکه انواع روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید (مطالعه این مقاله هم در این زمینه کاملا مفید است) و دوم اینکه تلاش کنید شاگردهای خودتان را به هر نحوی که شده به نتیجه مطلوب برسانید. شما باید شاگردهایتان را به سمت موفقیت هدایت کنید. در کلاسهای خصوصی، مانند کلاسهای مدرسه و دانشگاه؛ وظیفه شما فقط درس دادن نیست و تدریس بخشی از کار شما خواهد بود. در این کلاسها حداقل در ذهن خودتان مسئولیت نتیجه گرفتن شاگردهایتان را به عهده بگیرید و از هر تلاشی برای موفقیت آنها دریغ نکنید. به این ترتیب ترمهای بعد همین شاگردهایتان هم بر می گردند (برای درسهای دیگرشان) و شاگردهای جدید هم جذب خواهید کرد و تعداد شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.



پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین و پربیننده ترین سایت آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی را هم بخوانید.





برای کلاسهای خصوصی ریاضی چه قیمتی تعیین کنیم؟ یکی از مهمترین مواردی که در موفقیت شما در کار تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی نقش مهمی دارد همین تعیین قیمت کلاسها است. اگر قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی را خیلی پایین تعیین کنید، ممکن است تعداد شاگردهای زیادی جذب نمائید ولی آخر ماه ویا آخر ترم وقتی به درامدی که کسب کرده اید توجه می کنید، خواهید دید که با وجود تلاش و کوشش زیاد درامد شما خیلی بالا نبوده است. اگر قیمتها را خیلی بالا در نظر بگیرید تعداد شاگردهای کمی جذب می کنید و در نتیجه دوباره نمی توانید درامد خوبی بدست آورید. بنابراین باید قیمتهای کلاسهای ریاضی را منطقی تعیین کنید. البته خود متقاضیان تدریس هم می دانند که همه ی مدرسین قیمت های یکسانی را ارائه نمی کنند و مدرسین با سابقه نرخ کلاسهای تدریس ریاضی بالاتری دارند. ولی به هر حال متناسب با سابقه کاری و متناسب با رزومه ای که ارائه کرده اید قیمت کلاسها را تعیین کنید. اگر در همین سایت (ایران مدرس) تبلیغات تدریس ثبت می کنید یا کرده اید و قیمت متوسط به بالایی برای کلاسها در نظر گرفته اید، برای اینکه بتوانید شاگرد جذب کنید باید رزومه خودتان را خوب بنویسید و آگهی تدریس شما باید کامل و جامع باشد. به تدریج که شاگردهای بیشتری جذب کردید می توانید قیمتهای بالاتری هم برای کلاسهای خودتان در نظر بگیرید ولی به هر حال در ابتدای کار قیمتها را در حد متوسط نگه دارید. اگر به مدرسینی که در همین سایت ایران مدرس تبلیغات تدریس ویژه ثبت نموده اند و به صورت جدی در زمینه آموزش خصوصی فعالیت دارند نگاهی بیندازیذ (بر روی عبارت لیست اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید) خواهید دید که اکثر آنها در بخش هزینه تدریس عبارت "توافقی" را ذکر نمود اند. شما هم می توانید از این عبارت در آگهی خودتان استفاده کنید. بعضی از مدرسین جلسه اول را رایگان برگزار می کنند و این هم در جذب شاگرد موثر است.

چگونه در زمینه تدریس ریاضی موفق باشیم و خوب نتیجه بگیریم؟ همانطور که قبلا هم گفته شده است و خودتان هم بهتر می دانید، برای موفقیت در تدریس ریاضی و برای تبدیل شدن به یک مدرس و معلم خصوصی ریاضی موفق باید در زمینه های مختلفی خوب عمل کنید. اینکه فقط خوب تدریس کنید و شاگردهای شما از شما تعریف کنند ولی در نهایت درامد بالایی نتوانید کسب کنید به نظر نمی رسد حالت مطلوب و ایده الی باشد. درست است که نباید فقط به درامد کسب کرد و در کنار آن موارد دیگری هم مهم است و آموزش دادن به خودی خود کار ارزشمندی است. ولی به هر حال انگیزه شما از فعالیت در زمینه تدریس ریاضی در مرحله اول کسب درآمد است. پس بهتر است در کنار اینکه خوب تدریس می کنید و شاگردهای راضی ای دارید و تلاش می کنید متعهدانه در زمینه آموزش فعالیت داشته باشید، نیم نگاهی هم به میزان درامد اکتسابی خودتان داشته باشید و تلاش کنید هم درامد بالایی داشته باشید و هم شاگردهای راضی و موفق. البته این دو از هم جدا نیستند. اگر شاگردهای شما راضی باشند ترمهای بعد هم برای سایر دروس خودشان پیش شما باز خواهند گشت و این یعنی درامد بالاتر. اگر شاگردهای شما راضی باشند افراد دیگری را هم به شما معرفی خواهند کرد. بنابراین از انواع روشهای مختلف جذب شاگرد استفاده کنید و در کنار آن به صورت مداوم تسلط خودتان را بر درس ریاضی و روشهای تدریس ان افزایش دهید تا در این زمینه موفق باشید.



مطالعه مقاله تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضیات هم مفید است.

آیا در شهرهای کوچک هم می توان از تدریس ریاضی درامد کسب کرد؟ اضح است که در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز، رشت و .... تقاضا برای تدریس خصوصی به صورت کلی و تقاضا برای تدریس خصوصی درس ریاضی بالاتر است. در شهرهای بزرگتر جمعیت بیشتری زندگی می کنند و در ضمن دانشگاههای بیشتر و بزرگتری هم وجود دارند و در نتیجه تعداد دانش آموزان و دانشجویان متقاضی کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی هم بیشتر است. با توجه به مطالب گفته شده در شهرهای بزرگتر متقاضی تدریس ریاضی بیشتر است و البته در این شهرها تعداد مدرسین بیشتری هم در زمینه آموزش این درس فعالیت دارند. بنابراین نباید خیلی نگران این قضیه باشید چرا که در شهرهای کوچکتر با وجود اینکه تعداد شاگردهای کمتری حضور دارند ولی به هر حال تعداد مدرسین ریاضی هم کمتر است. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که در حال حاضر با در دسترس بودن اینترنت برای همه ی افراد جامعه شما می توانید حتی از سایر شهرهای کشور شاگرد جذب کنید و در زمینه تدریس خصوصی آنلاین ریاضی فعالیت داشته باشید. در همین سایت (ایران مدرس) تبلیغات تدریس خودتان را درج کنید (در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نمائید) و در متن آگهی تدریس خودتان بنویسید که به صورت انلاین هم خدمات تدریس خصوصی ارائه می دهید.





تدریس خصوصی ریاضی در چه مقطعی درآمد بیشتری دارد؟ اگر شما به صورت کامل و از ابتدایی تا دانشگاه بر درس ریاضی مسلط هستید بهتر است در متن اگهی تدریس خودتان بنویسید که در تمامی مقاطع ریاضی را تدریس می کنید. به صورت معمول هر چه درسی که قرار است تدریس شود سخت تر باشد و مقطع تحصیلی آن هم بالاتر باشد هزینه تدریس آن درس هم بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی مهندسی به نسبت هزینه کلاسهای خصوصی تدریس ریاضی متوسطه اول معمولا بالاتر است. یا نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی کنکور به نسبت ریاضی متوسطه بیشتر است. ولی به هر حال این قاعده همیشه صادق نیست. در بسیاری از موارد یک معلم با سابقه اموزش و پرورش و یا یک دبیر خصوصی که در مقط ابتدایی یا متوسطه اول و دوم تدریس می کند ممکن است هزینه بالاتری را به نسبت شخصی که ریاضیات دانشگاهی تدریس می کند را برای کلاسهای خصوصی در نظر داشته باشد. به صورت کلی می توان گفت اگر بتوانید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی کنکور فعالیت داشته باشید (هر چند فعالیت در این زمینه راحت نیست و والدین دانش اموزان به دلیل حساسیت بالای کنکور خیلی سخت اعتماد می کنند) به نسبت تدریس ریاضی در سایر مقاطع درآمد بیشتری خواهید داشت. بعد از ان احتمالا فعالیت در زمینه آموزش ریاضی دانشگاه می تواند درامد خوبی برای شما داشته باشد. البته توجه داشته باشید که بهتر است در هر زمینه ای که مسلط تر هستید کار کنید و اگر ریاضی متوسطه را عالی درس می دهید همان را ادامه دهید.

علاقه به تدریس ریاضی در موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی مهم است؟ ممکن است خود شما هم بعضا کتابهایی را در زمینه موفقیت شغلی و موفقیت مالی مطالعه کرده باشید. اگر اینطور است حتما تایید می کنید که بدون استثنا در تمامی آن کتابها که توسط افراد موفق نوشته شده اند هم گفته شده که برای اینکه بتوانید در هر کاری به نتایج عالی دست پیدا کنید داشتن علاقه به آن کار لازم و ضروری است. به عبارت دیگر تمامی افراد موفق در هر کاری عاشق کار خودشان بوده اند. اگر شما عاشق ریاضی هستید و از یادگیری و تدریس آن لذت می برید، در این صورت فعالیت در زمینه تدریس ریاضی برای شما بسیار عالی است. البته این عشق و علاقه را باید با فعالیت هوشمندانه ترکیب کنید تا بتوانید در نهایت درامد بالایی از تدریس ریاضی کسب کنید. اگر به درس ریاضی علاقه دارید در این زمینه فعالیت خودتان را شروع کنید و یا ادامه دهید. وقتی ریاضی را با علاقه تدریس می کنید در رزوهایی که تعداد کلاسهای زیادی دارید خودتان هم خیلی خسته نخواهید شد و شاگردهای شما هم از نحوه تدریس شما لذت خواهند برد. اگر به ریاضی علاقه داشته باشید آمادگی شما برای حضور در کلاس خیلی وقت زیادی از شما نخواهد گرفت. بنابراین علاقه به درس ریاضی و تدریس ریاضی برای موفقیت در این زمینه لازم است. از سر اجبار و یا به خاطر بیکاری به تدریس نپردازید. یا حداقل درسی را تدریس کنید که خودتان در ایام تحصیل در آن خوب بوده اید و از یادگیری آن لذت می بردید. به عنوان مثال اگر از درس عربی بیشتر از ریاضی خوشتان می آید در زمینه تدریس خصوصی عربی فعالیت کنید.

بهترین سایت برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی کدام است؟ بدون اغراق می توان گفت که سایت ایران مدرس (همین سایت) بهترین سایت برای درج تبلیغات تدریس ریاضی و جذب شاگرد در این زمینه است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. بسیاری از مدرسینی که در ایران مدرس تبلیغات تدریس ثبت نموده اند آگهی تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند (بعضی از مدرسین بیش از 20 بار آگهی تدریس خودشان را ویژه کرده اند) و این نشان دهنده موثر بودن درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس برای جذب شاگرد است. البته باید آگهی تدریس خودتان را هم خوب بنویسید. در این زمینه مقاله .... را مطالعه نمائید. ایران مدرس برای عبارت های شامل تدریس خصوصی ریاضی از نظر گوگل کاملا بهینه است. همین الان در گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی معالدلات دیفرانسیل،
تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی جبر و احتمال و .... را جستجو کنید. سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول تا سوم خواهید دید. در نتیجه با ثبت تبلیغات تدریس در این وب سایت متقاضیان تدریس ریاضی با راحتی به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد. ثبت آگهی تدریس ریاضی در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل با پرداخت هزینه مناسبی می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های تدریس ویژه علاوه بر اینکه در صفحه اصلی سایت ایران مدرس و در بخش تدریس خصوصی بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد، در کنار بیش از 10000 مقاله آموزشی، جزوه، تست کنکور و ... هم به کاربران نشان داده خواهند شد.



این مقاله خوب را هم بخوانید: تبلیغات هدفمند برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی

چه افرادی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی مناسب هستند؟ در این زمینه در بخشهای قبل هم به صورت مفصل توضیحاتی ارائه شده است. در مرحله اول افرادی که به ریاضی علاقه دارند و از تدریس و یادگیری آن لذت می برند برای فعالیت در این زمینه مناسب تر هستند. در ضمن افرادی که قصد دارند در زمینه آموزش ریاضی فعالیت کنند باید توانایی کافی در این زمینه داشته باشند. البته این دو عامل جدا از هم نیستند. معمولا وقتی شما از درسی خوشتان می آید آن درس را خوب بلد هستید. برای فعالیت در زمینه تدریس و تدریس خصوصی به صورت کلی داشتن فن بیان خوب لازم است. البته اشتیاق برای تدریس و تسلط بر درس باعث می شود فن بیان خوبی هم داشته باشید. وقتی شما مطلبی را بسیار خوب بلد هستیدو از هر جنبه ای بر ان احاطه دارید و در کنار آن از آموزش دادن آن لذت می برید، در این حالت فرد یا افراد حاضر در کلاس از نحوه تدریس شما لذت خواهند برد.

با توجه به موارد گفته شده، برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی فعالیت در زمینه آموزش ریاضی می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. البته باید در زمینه های مختلف از جمله ارائه تدریس عالی، امتحان کردن راهکارهای مختلف جذب شاگرد، جلب رضایت شاگردها، به نتیجه رساندن شاگردهایتان و .... عملکرد خوبی داشته باشید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1355 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image