ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک درآمد بیشتری کسب کنیم؟

چگونه از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک درآمد بیشتری کسب کنیم؟

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک فعالیت دارید و می خواهید فعالیت خودتان را در این زمینه گسترش دهید و درامد بالاتری کسب نمائید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.

- روشهای بیشتری را برای جذب شاگرد امتحان کنید و تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. اگر قبلا به عنوان مثال فقط از طریق آموزشگاهها شاگرد جذب می کردید از این به بعد روشهای دیگری را هم امتحان کنید. مطالعه این مقاله در این زمینه مفید است.

- از زمان خودتان به صورت بهینه تری استفاده کنید تا بتوانید در طول یک روز تعداد کلاسهای بیشتری برگزار کنید. شب زودتر بخوابید تا برای روز بعد انرژی بیشتری داشته باشید و مثلا به جای 4 کلاس در روز 5 کلاس برگزار کنید.



پیشنهاد می شود مقاله کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی فیزیک را هم بخوانید.

- اگر روشهای تبلیغاتی شما برای جذب شاگرد بیشتر باشد و از انواع روشهای مختلف برای پیدا کردن شاگرد خصوصی استفاده کنید تعداد تماسهایی که با شما گرفته می شود بیشتر شده و می توانید فقط شاگردهایی را قبول کنید که به محل سکونت خودتان نزدیکتر هستند.

- اگر روشهای محدودی برای جذب شاگرد داشته باشید هر شاگردی که با شما تماس می گیرد را مجبور هستید قبول کنید (حتی اگر مسیر دور باشد و هزینه کلاس هم مناسب نباشد) در نتیجه ممکن است کل صبح یا بعد از ظهر را فقط برای برگزاری یک جلسه از کلاس از دست بدهید.


- روی خودتان کار کنید و تسلط خودتان بر دروس تدریسی را افزایش دهید. هر چه بهتر تدریس کنید احتمال اینکه شاگردهای این ترم شما بهتر نتیجه بگیرند و ترمهای بعد برای درسهای دیگرشان پیش شما برگردند افزایش می یابد و شاگردهای شما ذخیره خواهند شد.

- قیمت های کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک را خیلی پایین در نظر نگیرید. اگر قیمت کلاسهای شما خیلی پایین باشد این حالت اتفاق می افتد که تعداد کلاسهای زیادی خواهید داشت در حالیکه در آمد شما از حد مشخصی بالاتر نخواهد رفت.

- با افزایش کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی خودتان و با افزایش سابقه کاری و تجربه ای که دارید به تدریج نرخ کلاسها را افزایش دهید. البته باید در حد معقولی باشد تا شاگردهایتان را از دست ندهید. به هر حال تورم وجود دارد و منطقی است قیمت کلاسهای شما هم افزایش یابد.

- در صورتی در زمینه تدریس ریاضی و فیزیک فعالیت کنید که به این دو درس علاقه دارید. اگر با علاقه به تدریس این درسها روی آورده باشید هم با تلاش کمتری می توانید درس را ارائه کنید و هم در نهایت شاگردهای شما راضی تر و موفق تر خواهند بود.

- کلاسهایی که از نظر مکانی به هم نزدیکتر هستند را در زمان یکسانی برگزار نمائید. مثلا اگر در تهران دو شاگرد دارید که هر دو ساکن محله دروس هستند یکی را صبح شنبه 8 تا 9 و نیم و دیگری را 10 تا 11 و نیم هماهنگ کنید. به این ترتیب وقت شما کمتر در مسیر تلف می شود.





مطالعه مقاله تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضیات هم مفید است.



- اگر شاگردهای شما موافق بودند می توانید از تدریس خصوصی آنلاین استفاده کنید. به این ترتیب اصلا وقت شما در مسیر تلف نخواهد شد. تدریس خصوی آنلاین ریاضی و فیزیک و سایر دروس برای کسب درآمد بالا بازدهی خوبی دارد و می توانید از هر جای ایران شاگرد جذب کنید.

- در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک درس را به صورت مفهومی توضیح دهید و مثالهای عملی و کاربردی استفاده نمائید. شاگردهای شما چنین حالتی را دوست خواهند داشت و از اینکه به صورت عملی می توان از این روابط استفاده کرد لذت خواهند برد.

-برای موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک و یا هر درس دیگری باید کاری کنید که غیر قابل جایگزین شوید و شاگردهای شما هیچ وقت به ذهنشان خطور نکند مدرس دیگری را جایگزین شما کنند. کار اضافه انجام دهید. پشتیبان و حمایتگر باشید و به کار تدریس متعهد.

- با همکاران دیگر خودتان در ارتباط باشید. به عنوان مثال اگر با یک مدرس تدریس خصوصی شیمی خوب ارتباط داشته باشید شما می توانید شاگردهای خودتان را به ایشان معرفی کنید و از ایشان برای دروس ریاضی و فیزیک شاگرد بگیرید. روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید.

- برای کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی و فیزیک و یا هر درس دیگری در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است تبلیغات تدریس خودتان را درج نموده و از این طریق به راحتی شاگرد جذب کنید. ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس که آگهی و تبلیغ خودشان را در این وب سایت به صورت رایگان یا ویژه ثبت نموده اند و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و یا سایر دروس فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.





این مقاله را هم بخوانید: از تدریس خصوصی ریاضی درآمد بالایی کسب کنید!



- همانطور که گفته شد، برای خوب پول دراوردن از کار تدریس مهم است تعداد شاگردهای بالایی داشته باشید. البته حفظ این شاگردها هم بسیار مهم است. با ارائه تدریس خوب و موفق و هدایت درست شاگردهایتان به سمت موفقیت در امتحان و کنکور موفقیت خودتان در کار تدریس را تضمین کنید.

- اگر در کار تدریس و تدریس خصوصی جدی هستید آگهی تدریس خودتان را در ایران مدرس (همین سایت) ویژه کنید. ثبت آگهی ویزه مستلزم پرداخت هزینه است ولی در عوض به نسبت آگهی رایگان برای جذب شاگرد بازدهی بالاتری دارد و بیشتر در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرد.

- برای حصول بیشترین بازدهی از تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی باید آگهی خودتان را خوب بنویسید. عنوان آگهی شما باید جذاب باشد. مهمترین ویژگی خودتان را در عنوان آگهی بنویسید. متن تبلیغات تدریس خودتان را کامل بنویسید.



برای مطالعه کاملتر در این زمینه مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را بخوانید.

- در یک سطح باقی نمانید. به مرور تسلط خودتان بر درسهای ریاضی و فیزیک را بیشتر و بیشتر کنید. روشهای تدریس موفق را آموزش ببینید. برای شاگردهایتان جزوه های خلاصه تهیه کنید. هر چه خودتان بهتر و مسلط تر باشید در کلاسهای تدریس موفق تر عمل خواهید کرد و درآمد بالاتری خواهید داشت.

- برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید. در وبلاگ یا سایت خودتان می تواند برای شاگردهایتان جزوات و مطالب آموزشی قرار دهید. می توانید برای خدمات تدریس خصوصی خودتان تبلیغ کنید و از ان طریق هم شاگرد جذب نمائید. با ثبت آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس می توانید به سایت یا وبلاگ خودتان هم لینک بدهید.

- در همین سایت پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل برای دروس تدریسی خودتان می توانید جزوه و خلاصه جزوه ثبت کنید. به این ترتیب بازدید صفحه آگهی شما افزایش می یابد و جزوات شما در صفحه آگهی شما هم نمایش داده خواهد شد. در نتیجه شاگرد بیشتری جذب خواهید کرد و درآمد بالاتری خواهید داشت.

- می توانید به شاگردهای خودتان بسپارید که شاگردهای جدیدی به شما معرفی کنند. اگر خوب تدریس کنید این اتفاق به صورت خود به خود می افتد. ولی به هر حال کارت برای خودتان چاپ کنید و به شاگردهایتان بدهید. حتی می توانید از انها بخواهید کارت شما را در کلاس خودشان توزیع نمایند.

- اگر بتوانید از هر روشی کلاس نیمه خصوصی و یا کلاس گروهی برگزار کنید در این حالت درامد شما خیلی بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال به شاگردهایتان پیشنهاد دهید با دوستانشان در کلاس شرکت کنند و در عوض به جای اینکه از ایشان مثلا 50 تومن بگیرید از هر نفر 30 تومن بگیرید. هم به نفع آنها است و هم به نفع شما.

- بعد از امتحانات هم پیگیر نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید. این نشان می دهد که نتیجه گرفتن آنها برایتان مهم است. شما اگر هر ترم بخواهید از صفر شروع کنید و تمامی شاگردهای شما جدید باشند مسلما موفق نخواهید شد وقت خودتان را پر کنید. در هر کاری وقتی درآمد بالا خواهید داشت که مشتری های قدیمی برگردند.



مطالعه کنید: موفقیت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای اساتید ریاضی

- به عنوان یک معلم خصوصی ریاضی و یا یک معلم خصوصی فیزیک موفق باید در تمامی جنبه ها هوای شاگردهایتان را داشته باشید. وظیفه شما تدریس ریاضی و فیزیک نیست شما باید شاگردهایتان را به نتیجه برسانید و تدریس در کلاسهای خصوصی بخش از ان است. به شاگردهایتان مشاوره بدهید و آنها را در مسیر صحیح هدایت کنید.

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت ایران مدرس مجاز است)


آمار بازدید: 492 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image