ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک و زبان انگلیسی در تهران، کرج و کل کشور

بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک و زبان انگلیسی در تهران، کرج و کل کشور

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک و زبان انگلیسی در تهران، کرج و کل کشور هستید .... اگر می خواهید با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی دروس مهمی مانند ریاضی، فیزیک و زبان در تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران پایه درسی و تحصیلی خودتان را قوی کنید و اشکالاتی را که دارید بر طرف نموده و در امتحانات و یا کنکور موفق باشید ....



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با قیمت مناسب

اگر در ترمهای قبل در این دروس نمره خوبی نگرفته اید و خیلی موفق عمل نکرده اید و این ترم قصد دارید علاوه بر آموزش مفهومی این درسها در امتحانات هم با نمره خوب قبول شده و معدل خودتان را ارتقا دهید .... در هر صورت، برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک و زبان انگلیسی در تهران، کرج و یا هر جای ایران بر روی عبارتهای تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

با کلیک بر روی عبارتهای ذکر شده لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی را مشاهده خواهید کرد که در زمینه تدریس و آموزش دروس مزبور فعالیت دارند و می توانید با بررسی رزومه مدرسین بهترین استاد و مدرسی که با شرایط شما سازگارتر است و هم رزومه خوبی ارائه نموده است و هم قیمت مناسبی را برای کلاسها در خواست کرده است، را پیدا کنید و برای کلاسها با ایشان هماهنگ نمائید. در همین سایت (ایران مدرس) کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را مشاهده خواهید کرد (بیش از 19000 مدرس ثبت نامی تا سال 98) برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است.



مطالعه مقاله راهکارهای عالی برای گرفتن بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.

مدرسین ثبت نامی در این وب سایت آگهی تدریس خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه درج نموده اند. آگهی های ویژه پس زمینه طلایی یا نقره ای رنگ دارند. توصیه می شود کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زبان و .... را با مدرسین ویژه که در کار تدریس جدی تر هستند برگزار نمائید. تعدادی از مدرسین را در پایین همین مطلب هم می توانید مشاهده کنید. چون در وب سایت حاضر (ایران مدرس) کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده است، بدون شک با مشاهده لیست مدرسین می توانید بهترین استاد و مدرس مورد نظر خودتان را با آگاهی کامل انتخاب کنید. مدرسین در جزئیات آگهی تدریس خودشان رزومه کاری، سوابق تدریس، هزینه و نرخ تدریس و .... را ارائه نموده اند و شما می توانید از بین مدرسین مختلف مدرس و معلم خصوصی مد نظر خودتان را انتخاب نمائید.

برای استفاده بهینه از کلاسهای تدریس خصوصی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

استفاده بهینه از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی: اگر می خواهید در درس ریاضی موفق باشید و از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی بهترین استفاده را داشته باشید باید زمان شروع کلاسها و تعداد جلسات را با توجه به وضعیت درسی خودتان به صورت مناسبی انتخاب نمائید. اگر در درس ریاضی زیاد قوی نیستید، ترمهای قبل نمرات خوبی در این درس نگرفته اید و اشکالات زیادی دارید، باید سعی کنید استفاده از کلاسهای خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید. درس ریاضی یکی از دروسی است که برای یادگیری و آموزش به زمان نیاز دارد. در ایام امتحانات با توجه به اینکه زمان کمی در اختیار دارید و باید درسهای دیگر را هم بخوانید نمی توانید آن طور که باید و شاید برای یادگیری درس ریاضی وقت بگذارید. اگر اشکالات جزئی در این درس داشته باشید ایرادی ندارد برگزاری کلاسها را به ایام فرجه ها موکول کنید ولی اگر در درس ریاضی عملکرد خوبی نداشته اید یک بار تصمیم بگیرید و در طول ترم با شرکت در کلاسهای خصوصی و وقت گذاشتن برای یادگیری آن اشکالات پایه ای را برطرف نمائید. اتفاقا یکی از مزایای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری این است که آزادانه و بدون هیچ محدودیتی می توانید سوالات و اشکالات خودتان حتی اگر مربوط به ترمهای قبل است را بپرسید و در کنار یادگیری مباحثی که در ترم حاضر مطرح می گردد، مباحث مرتبط با ترمهای قبل را هم به خوبی آموزش ببینید. برای استفاده بهینه از این کلاسها اگر ریاضی را خوب بلد نیستید زودتر شروع کنید. کلاسهای تدریس خصوصی را جدی بگیرید و به مطالبی که مدرس و معلم خصوصی شما ارائه می کند با دقت گوش دهید. تمریناتی که به شما داده می شود را خوب انجام دهید و هر سوالی که برایتان پیش آمد را بپرسید. کلاسهای خصوصی را مانند یک فرصت عالی برای یادگیری ببینید و در کنار شرکت در این کلاسها خودتان هم درس بخوانید. اگر در 100 جلسه کلاس هم شرکت کنید ولی خودتان درس نخوانید فایده ای ندارد. بنابراین خودتان هم باید درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. در کلاسهای ریاضی اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه حاضر باشید و غیبت نکنید. از جزوه ی کلاسی که خودتان یادداشت کرده اید در کلاسهای خصوصی ریاضی هم استفاده کنید و کتاب درسی را هم برای مطالعه به نسبت هر کتاب کمک آموزشی دیگری در اولویت اول قرار دهید.



مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور)

استفاده بهینه از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک: برای اینکه در درس فیزیک هم نتیجه خوبی بگیرید تقریبا همه ی مواردی که برای استفاده بهینه از کلاسهای خصوصی ریاضی گفته شد در مورد فیزیک هم باید رعایت کنید (شرکت در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه، زود شروع کردن کلاسهای خصوصی با توجه به اشکالاتی که دارید، مطالعه درس فیزیک و حل تمرین و مسئله توسط خودتان در کنار شرکت در کلاسهای خصوصی و ....). نکته جدیدی که در مورد درس فیزیک وجود دارد و شاید برای درس ریاضی خیلی صادق نباشد این است که فیزیک یک درس کاملا مفهومی است و روابط ارائه شده در این درس معنای و مفهوم فیزیکی دارند. در درس ریاضی شاید اگر روابط را به خاطر بسپارید و نحوه استفاده درست از آنها و چگونگی انجام عملیات ریاضی را آموزش ببینید دیگر لازم نباشد به صورت مفهومی به روابط فکر کنید و یا تلاش کنید متوجه شوید این روابط در عالم واقعیت چه معنی ای می دهند و کجا کاربرد دارند. اما در درس فیزیک هم روابط و فرمولهایی که ارائه می شود و هم مسائلی که مطرح می گردد معنی فیزیکی دارند و برای آموزش بهتر این درس نباید صرفا به حفظ کردن روابط اکتفا کنید و بلکه باید تلاش کنید خوب متوجه شوید که هر رابطه کجا می تواند کاربرد داشته باشد و معنی و مفهوم فیزیکی آن چیست. وقتی سوال یا مسئله ای را در درس فیزیک حل می کنید هم باید بتوانید خوب آن را درک کنید و با درک درستی که از فرمولها و روابط پیدا کرده اید رابطه مناسب را انتخاب نمائید. برای استفاده بهینه از کلاسهای خصوصی فیزیک سعی کنید حین تدریس مدرس خصوصی فیزیک با این دید به درس گوش دهید که می خواهید مطالب را خوب بفهمید و درک کنید و معنای فیزیکی و نحوه کاربرد هر رابطه را خوب آموزش ببینید. در این زمینه هر اشکال یا سوالی داشتید بپرسید و از مدرس و معلم خودتان توضیح بخواهید. حین خواندن و مطالعه درس فیزیک و حل تمرین و مسئله هم درس را برای خودتان تشریح کنید و آن را خوب و عمقی بخوانید.



مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟



استفاده بهینه از کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی: درس زبان انگلیسی به صورت کلی با درسهای ریاضی و فیزیک متفاوت است. البته برای خواندن و موفق شدن در هر درسی بسیاری از توصیه ها حالت مشترک دارد. به عنوان مثال برای یادگیری بهتر درس زبان انگلیسی هم شرکت در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه، مطالعه درس در طول ترم، جدی گرفتن کلاسهای تدریس خصوصی و انجام دادن تمریناتی که به شما داده می شود و .... مفید، موثر و لازم است. اگر درس زبان انگلیسی را برای امتحان مطالعه می کنید و قصد دارید با شرکت در کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی در امتحان نمره خوبی بگیرید باید سعی کنید باز هم با توجه به اینکه چقدر درس زبان را بلد هستید، تعداد جلسات کافی داشته باشید. درس زبان انگلیسی را خودتان هم در طول ترم می توانید بخوانید و شاید به نسبت ریاضی و فیزیک تعداد جلسات کمتری لازم داشته باشد. معمولا از کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری بحث های گرامری و قواعد زبان انگلیسی استفاده می شود (برای دانلود جزوات عالی در زمینه آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید). به هر حال، برای استفاده بهتر از کلاسهای خصوصی زبان هم سعی کنید این کلاسها را به اندازه کافی زود شروع کنید و در کنار شرکت در این کلاسها خودتان هم درس را بخوانید. برای آموزش بهتر زبان قاعده آهسته و پیوسته خواندن را رعایت کنید و به صورت مداوم درس را بخوانید. حتی اگر روزی نیم ساعت و یا 20 دقیقه زبان را مطالعه کنید بهتر از این است که یک هفته خیلی زیاد درس را بخوانید و بعد از ان یک ماه مطالعه را کنار بگذارید.



مطالعه کنید: هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

با توجه به مطالب ارائه شده، اگر در جستجوی بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک و زبان انگلیسی در تهران، کرج و کل کشور هستید، با توجه به تعداد زیاد مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس می توانید مدرس مورد نظر خودتان را به راحتی انتخاب نمائید. در ضمن، در کنار این که سعی می کنید کلاسها را با یک مدرس و معلم خصوصی خوب و مجرب برگزار نمائید، باید با توجه به موارد ذکر شده در بالا تلاش کنید خود شما هم بهترین استفاده را از کلاسهای تدریس خصوصی داشته باشید و با تلاش و پشتکار در امتحان و کنکور نتیجه بسیار خوبی بگیرید.



بهترین اساتید و مدرسین و معلمان تدریس خصوصی تهران

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 839 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
صدیقه موسوی مقدم پنج شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

سلام من مدرس هستم و برای اولین بار که می خوام در این سایت تبلیغ تدریس خصوصی کنم ولی متاسفانه قادر به عضویت در سایت نیستم و همش خطا می زند. لطفا راهنمایی کنید