ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی کاملا رایگان با بازدهی بالا

درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی کاملا رایگان با بازدهی بالا

به اشتراک گذاری

اگر قصد درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی کاملا رایگان با بازدهی بالا و تاثیر بسیار زیاد را دارید .... اگر از کار کردن با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی خسته شده اید و یا شاگردهایی که به شما معرفی می شود گزینه های بسیار مناسبی نیست و قیمت کلاسها را هم چون خودتان تعیین نمی کنید خیلی مناسب نمی بینید ....

اگر تصمیم گرفته اید خودتان به صورت مستقل در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، با دوستانتان گروه آموزشی تشکیل داده اید و یا آموزشگاه و موسسه تدریس خصوصی دارید و قصد دارید با درج آگهی و تبلیغ رایگان تدریس خصوصی شاگردهای بیشتری جذب نمائید ... چنانچه روشهای مختلف تبلیغات برای جذب شاگرد از جمله چاپ و توزیع تراکت، تبلیغات در نیازمندیهای روزنامه ها و .... را امتحان کرده اید و علاوه بر هزینه بالا بازخورد آنها هم خوب نبوده است و قصد دارید از تبلیغات اینترنتی به عنوان بهترین روش که هیچ محدودیت مکانی و زمانی ندارد برای جذب تعداد شاگردهای بیشتر و افزایش درآمد خودتان از کار تدریس خصوصی استفاده نمائید .... در هر صورت، آگهی و تبلیغ خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران ثبت نمائید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام کرده و تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله چرا تبلیغات تدریس خصوصی بهترین روش برای جذب شاگرد است؟ را هم بخوانید.

سایت ایران مدرس پربازدیدترین و پربیننده ترین سایت تدریس خصوصی ایران است و آگهی و تبلیغات تدریس شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی واقعی تدریس خصوصی قرار می دهد. در ایران سایتهای بسیاری وجود دارد که بازدید آنها از سایت ایران مدرس بالاتر است ولی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی، ایران مدرس پربیننده ترین سایت تدریس ایران می باشد. در سایت ایران مدرس علاوه بر لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی، سوالات امتحانی، تست های کنکوری، مقالات آموزشی در زمینه نحوه مطالعه دروس مختلف، افزایش معدل، موفقیت در کنکور و .... ارائه شده است. در این وب سایت یک محیط کاملا اموزشی فراهم شده است و با درج تبلیغات تدریس در این وب سایت می توانید به راحتی شاگرد جذب کنید. بازدید های ایران مدرس یا برای بحث تدریس خصوصی است که مستقیما با تبلیغات مدرسین در ارتباط می باشد و یا برای مطالب آموزشی و دانلودی می باشد که در کنار این مطالب نیز آگهی های تدریس خصوصی ویژه مدرسین نمایش داده خواهد شد. (در سایت ایران مدرس بیش از 10000 مطلب آموزشی اعم از مقالات، تست کنکور، سوالات امتحانی، جزوه های آموزشی و کنکوری و .... ارائه شده است). علاوه بر موارد گفته شده در این وب سایت یک بخش کاملا مجزا برای ارائه مطالب کنکوری ارائه شده است. برای مشاهده این بخش بر روی عبارت سایت کنکور ایران مدرس کلیک کنید. در بخش مزبور هم آگهی های تدریس خصوصی مدرسین ویژه ای که درمتن آگهی خودشان ذکر کرده باشند که در زمینه کنکور هم تدریس می کنند نمایش داده خواهد شد. همین الان در گوگل عبارت "تدریس خصوصی کنکور" را جستجو کنید خواهید دید که ایران مدرس در صدر نتایج و در جایگاه اول تا سوم قرار دارد. به این ترتیب افرادی که متقاضی تدریس خصوصی کنکور هستند، به راحتی آگهی  تدریس شما را پیدا خواهند کرد (البته اگر شما در متن آگهی و یا عنوان آگهی خودتان ذکر کرده باشید که در زمینه تدریس دروس کنکوری هم فعالیت دارید).

ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و در ترمهای قبل در ایام امتحانات بازدید روزانه آن نزدیک به 30000 بازدید در روز هم شده است. در ایام عادی سال بازدید روزانه این وب سایت حدود 15000 بازدید در روز است. در ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین کل سایتهای تدریس ایران را خواهید دید و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس در این وب سایت ثبت نام خواهند کرد. ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی (مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و ....) از نظر گوگل بهینه است. به این معنی که با جستجوی این عبارتها در گوگل، سایت ایران مدرس یا بخش تدریس خصوصی آن را در صفحه اول نتایج جستجو خواهید دید. به این ترتیب افرادی که متقاضی تدریس خصوصی هستند به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند. ممکن است به ذهنتان رسیده باشد که خودتان در زمینه تدریس خصوصی سایت یا وبلاگی داشته باشید. این کار هم برای جذب شاگرد می تواند خوب باشد ولی به هر حال باید چند سال تلاش کنید و از متخصصین زیادی کمک بگیرید و هزینه کنید تا بتوانید برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج گوگل قرار بگیرید. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس انگار به صورت آنی این امکان برای شما فراهم شده است. حتما می دانید که اگر سایت یا وبلاگی برای عبارتهای تدریس خصوصی در نتایج اول گوگل قرار نگیرد توسط متقاضیان تدریس خصوصی دیده نخواهد شد. اگر می خواهید خوب نتیجه بگیرید باید آگهی تدریس خودتان را هم خوب بنویسید.



مطالعه مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده در این زمینه کاملا مفید است. برای مطالعه در زمینه انواع روشهای جذب شاگرد هم این مقاله را بخوانید.


درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در اینترنت و خصوصا در سایتهایی مانند ایران مدرس (همین سایت) که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغ تدریس خصوصی فعالیت دارند، به نسبت سایر انواع روشهای تبلیغاتی برای جذب شاگرد بسیار مفیدتر و موثر تر است. در حال حاضر استفاده از اینترنت کاملا فراگیر شده است و تقریبا همه ی افراد جامعه روی گوشی های خودشان اینترنت دارند. استفاده از اینترنت و تبلیغات اینترنتی به گونه ای توسطعه پیدا کرده است که استفاده از روزنامه و درج تبلیغات بر روی کاغذ دیگر توجیه چندانی ندارد. تبلیغات اینترنتی برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد و یا ارائه هر نوع کالا و خدمات دیگر کاملا موثر و پربازده است. تبلیغات در اینترنت محدودیت زمانی ندارد. آگهی خودتان را در هر زمانی و سریعتر از هر نوع تبلیغات دیگر می توانید منتشر کنید. آگهی شما در هر زمانی (حتی ساعت 2 نصف شب) قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات شما اینطور نیست که برای زمان محدودی باقی بماند و تا زمانی که خودتان آگهی تدریس را حذف نکرده اید در ایران مدرس و یا سایر سایتهای تبلیغاتی باقی می ماند. پس اگر دقت کرده باشید، تبلیغات اینترنتی به لحاظ زمانی هیچ محدودیتی ندارد. به لحاظ مکانی هم آگهی اینترنتی به نسبت انواع تبلیغات دیگر کاملا دارای مزیت است. شما ممکن است ساکن تبریز باشید و برای اموزش (به عنوان مثال) و تدریس خصوصی تری دی مکس از تهران، کرج، اصفهان، مشهد و یا هر جای دیگر ایران شاگرد جذب کنید و به صورت آنلاین تدریس کنید. این مزیت را نه تبلیغات روزنامه دارد و نه تبلیغات تراکت و نه هیچ نوع تبلیغات دیگری.

بهترین و مهمترین مزیتی که تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی دارد این است که این نوع تبلیغات کاملا هدفمند است. شما وقتی تراکت توزیع می کنید خودتان باید سراغ مشتری بروید و از هر ده نفری که تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی را دریافت می کند ممکن است یک نفر این خدمات را لازم داشت باشد. در تبلیغات اینترنتی مشتری و شاگرد خودش سراغ شما می آید و از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی و ... را جستجو می کند و به سمت آگهی شما هدایت می شود. در تبلیغات اینترنتی افرادی آگهی تدریس خصوصی شما را مشاهده خواهند کرد که به صورت واقعی متقاضی تدریس خصوصی هستند. این ویژگی عالی است و در هیچ نوع تبلیغات دیگری وجود ندارد. یکی از بهترین ویژگیهای دیگر تبلیغات اینترنتی ارزان بودن آن است. شما در همین سایت (ایران مدرس) می توانید تبلیغات تدریس خودتان را به صورت کاملا رایگان ثبت کنید. حتی اگر آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، باز هم هزینه آن به نسبت روزنامه و تراکت و... کمتر خواهد بود. در تبلیغات اینترنتی برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد شما می توانید برای تبلیغ خودتان عکس ثبت نمائید، در متن آگهی هر مقدار توضیح که لازم است ارائه کنید، سوابق کاری و تدریس خودتان را بگوئید، برای دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه ثبت کنید (در ایران مدرس (همین سایت) این امکان فراهم است) و خلاصه اینکه به هر میزان که لازم می دانید توضیح ارائه دهید تا تبلیغ شما بازدهی بالاتری داشته باشد. در تبلیغات تراکت و روزنامه برای جذب شاگرد محدودیت تعداد کاراکتر دارید، در تبلیغات اینترنتی محدودیتی از این لحاظ وجود ندارد و اتفاقا به هر میزان توضیحات بیشتری ارائه دهید احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: نکات مهم و تاثیرگذار در تبلیغات تدریس خصوصی

همانطور که گفته شد، برای حصول بهترین نتیجه و موفقیت در جذب شاگرد باید سعی کنید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را خوب بنویسید. تبلیغات تدریس شما هر چه متقاعد کننده تر نوشته شود و توضیحات آن کاملتر باشد، برای جذب شاگرد شما موثرتر خواهد بود. در عنوان آگهی تدریس خودتان عبارتهایی مانند جلسه اول رایگان، رتبه برتر کنکور، معلم و دبیر رسمی، تدریس خصوصی تضمینی، تدریس یا قیمت توافقی و ... می تواند کاملا موثر باشد (مهمترین ویژگی خودتان که شما را از سایر مدرسین متمایز می کند و می تواند باعث شود از بین آگهی های تدریس خصوصی مختلف بر روی آگهی شما کلیک شود را در عنوان آگهی بنویسید). در عنوان آگهی اسم مهمترین دروس تدریسی را بنویسید ولی به هر حال لیست کاملتر دروس تدریسی را در متن آگهی ارائه کنید. متن آگهی باید کامل و منحصر به فرد باشد. برای حصول بهترین نتیجه در متن آگهی سوابق کاری، دانشگاهها و مدارسی که قبلا تدریس کرده اید و هر مدرک و نوشته ای که به جلب اعتماد دانش آموزان و دانشجویان یا والدین آنها کمک می کند را ارائه نمائید. برای آگهی تدریس خودتان کلمات کلیدی و عکس انتخاب کنید. یک عکس پرسنلی از خودتان می تواند بسیار خوب باشد. چون وقتی متقاضیان تدریس خصوصی عکس خودتان را ببینند بیشتر اعتماد می کنند. متن آگهی را خودتان بنویسید و از آگهی های سایر مدرسین کپی نکنید چون گوگل تشخیص می دهد و اعتبار آگهی شما کم خواهد شد. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی موثر و مفید مقاله چگونه بازدهی و اثر گذاری آگهی تدریس خودمان را برای جذب شاگرد بیشتر افزایش دهیم؟ را مطالعه نمائید.

با توجه به مطالب گفته شده، درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی کاملا رایگان با بازدهی بالا می تواند برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی کاملا مفید باشد. علاوه بر آن، ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در سایت های تخصصی آگهی تدریس مانند ایران مدرس (همین سایت) می تواند برای جذب شاگرد کاملا موثر و مفید باشد. آگهی تدریس خصوصی خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید و از مزیتهای تبلیغات اینترنتی برای پیدا کردن شاگرد خصوصی استفاده نمائید.

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت ایران مدرس مجاز است)


آمار بازدید: 1236 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image