ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله آموزش زبان نحوه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، چگونگی مدرس زبان موفقی باشیم؟

نحوه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، چگونگی مدرس زبان موفقی باشیم؟

به اشتراک گذاری

نحوه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، چگونگی مدرس زبان موفقی باشیم؟ - در این بخش در رابطه با نحوه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و چگونگی فعالیت در زمینه آموزش زبان به عنوان یک مدرس موفق مطالبی ارائه شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس زبان انگلیسی، بهترین گزینه برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

برای موفقیت در زمینه تدریس خصوصی زبان عوامل و پارامترهای مختلفی را باید در نظر بگیرید. در مرحله اول باید از سر عشق و علاقه به این کار روی بیاورید. در هر صورت، وقتی به کاری علاقه نداشته باشید بعد از مدتی زده شده و از انجام ان خسته خواهید شد. خصوصا اگر بخواهید در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت خوبی داشته باشید و درآمد بالایی کسب کنید، چون باید تعداد ساعات زیادی را تدریس کنید، اگر به این کار علاقه نداشته باشید برای شما به صورت فرسایشی درخواهد آمد. کار تدریس و تدریس خصوصی در حالت کلی کار راحتی نیست و مانند هر کار دیگری سختی های خودش را دارد. تنها در صورتی موفق خواهید بود و خواهید توانست با پشتکار تعداد ساعت بالایی تدریس کنید که به ان علاقه داشته باشید. بنابراین، به عنوان قدم اول اگر هنوز کار تدریس زبان را شروع نکرده اید خوب به این مطلب فکر کنید. آیا به تدریس زبان انگلیسی علاقه دارید؟ اگر جواب شما مثبت نیست مطمئن باشید کارهای زیاد دیگری وجود دارد که شما می توانید به انها علاقه داشته باشید و در عین حال که درامد کسب می کنید، از کار خودتان هم لذت ببرید. اگر در این مرحله اشکالی ندارید و خودتان در درس زبان انگلیسی (زبان فرانسه، آلمانی و یا هر زبان خارجی دیگری) در مدرسه و دانشگاه همیشه نمرات خوبی گرفته اید و یا حتی در دانشگاه هم در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده اید و به این کار علاقه دارید، می توانید سراغ قدم های بعدی بروید. اگر قبلا کار تدریس زبان راشروع کرده اید در این مرحله باز می توانید کار خودتان را گسترش دهید و شاگردهای بیشتری جذب نمائید.



پیشنهاد می کنیم مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین) را هم بخوانید.

برای تبدیل شدن به یک مدرس موفق زبان باید عادتهای مثبتی در خودتان ایجاد کنید. به صورت مداوم باید روی خودتان و تسلط خودتان بر دروی تدریسی مورد نظرتان کار کنید. به صورت مداوم در حال یادگیری باشید. حتی اگر همین الان مدرس زبان موفقی هستید باز هم می توانید بهتر شوید. می توانید روشهای مختلف تدریس موثر را یاد بگیرید. می توانید در سمینارها و کنفرانسهایی که در زمینه انواع روشهای موفق تدریس برگزار می شود شرکت کنید. با همکاران خودتان تبادل نظر کنید و در اینترنت و مجلات تخصصی مرتبط با رشته خودتان در زمینه نحوه تدریس موفق زبان و .... مطالعه کنید. اگر به عنوان مثال مکالمه زبان انگلیسی تدریس می کنید، می توانید به صورت مداوم لغات و اصطلاحات جدید و ضرب المثلها و .... را مرور کنید تا در کلاسهای خودتان حداکثر حضور ذهن را داشته باشید. می توانید در هفته یکی دو فیلم زبان اصلی نگاه کنید و تسلط خودتان را به صورت مداوم افزایش دهید. به عنوان مثال دیگر اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان کنکور فعالیت دارید می توانید روی انواع روشهای آموزش سریع و پایه ای کار کنید و روشهای پاسخ دادن سریع به تست های کنکور را خودتان بهتر یاد بگیرید و به شاگردهایتان انتقال دهید. خلاصه اینکه زمانی که فکر کنید که خیلی عالی هستید و از یادگیری دست بردارید روند افت شما و بازگشت به عقب شما شروع شده است. در زندگی توقفی در کار نیست. یا بهتر می شوید و یا بدتر. سعی کنید با مطالعه مداوم توانایی های خودتان را مرتبا افزایش دهید.

با در نظر گرفتن موارد گفته شده، حال باید به صورت عملی شروع به اقدام کنید. اگر در حال حاضر خودتان شاگرد دارید که چه بهتر. سعی کنید شاگردهایتان بهترین نتیجه را بگیرند تا ترمهای بعد دوباره با شما تماس بگیرند و حتی دوستان و اشنایانشان را به شما معرفی نمایند. اگر شاگرد ندارید روشهای بسیار زیادی برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان وجود دارد. برای مطالعه در این زمینه و برای آشنایی با روشهای عملی جذب شاگرد حتما این مقاله را بخوانید. سعی کنید با امتحان کردن روشهای مختلف جذب شاگرد تعداد شاگردهایتان را افزایش دهید. در جلسات اول تدریس خصوصی زبان انگلیسی عالی عمل کنید. جلسات اول تدریس کاملا تعیین کننده است. حتی برای مدرسین با سابقه زبان انگلیسی و سایر دروس پیش آمده است که چون در جلسه اول عملکرد خوبی نداشته اند کل کلاس و کل جلسات را از دست داده اند. با ارائه تدریس عالی در جلسه اول اجازه ندهید این اتفاق برای شما بیافتد. در جلسات اول تدریس خصوصی و در کل جلسات تدریس زبان سعی کنید ظاهر مرتبی داشته باشید و سر وقت در کلاسها حاضر باشید. انجام کار اضافه را فراموش نکنید. به شاگردهایتان کتاب کمک آموزشی هدیه دهید. کمی بیشتر در کلاسهای تدریس خصوصی بمانید و از هر کاری برای نتیجه گرفتن آنها دریغ نکنید. به شاگردهایتان مشاوره بدهید و در برنامه ریزی برای موفقیت در امتحان زبان، کنکور زبان، آزمونهای زبان، یادگیری بهتر مکالمه زبان و ... کمک کنید. فقط تدریس نکنید و به عنوان یک مشاور سعی کنید به گونه ای حامی و پشتیبان شاگردهایتان باشید که فکر برداشتن کلاس با یک مدرس دیگر هیچ وقت به ذهن انها خطور نکند. به کار تدریس خصوصی زبان انگلیسی متعهد باشید. نتیجه گرفتن شاگردهایتان برای شما اولویت اول باشد تا در تدریس زبان انگلیسی کاملا موفق باشید.





این مقاله را هم بخوانید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و کسب درآمد بالا

درج تبلیغات در اینترنت و ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی، بهترین و ارزانترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی، سایر زبان های خارجی و سایر دروس است. برای بدست آوردن درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان فرصت ثبت آگهی در ایران مدرس (همین سایت) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران را از دست ندهید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام کرده و تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1351 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image