ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس زبان انگلیسی، بهترین گزینه برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

تدریس زبان انگلیسی، بهترین گزینه برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

تدریس زبان انگلیسی، بهترین گزینه برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل است. اگر توانایی تدریس زبان انگلیسی را دارید و بر این درس مسلط هستید، می توانید درآمد خوبی از این کار بدست آورید. برای کسب درآمد بالا از تدریس انگلیسی مطالعه ادامه این مطلب مفید است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چرا تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین زمینه ها برای کسب درآمد است؟

زبان انگلیسی درسی است که بسیار مورد نیاز می باشد. از همان دوران ابتدایی و دبستان بعضی از دانش آموزان شروع به خواندن زبان انگلیسی می کنند و والدین چون به اهمیت این درس واقف هستند فرزندان خودشان را برای یادگیری زبان به کلاسهای آموزش زبان در آموزشگاهها می فرستند و یا برای فرزندشان کلاس خصوصی هماهنگ می کنند. در مقطع متوسطه اول و دوم هم زبان انگلیسی به صورت رسمی وارد چارت درسی می شود علاوه بر اینکه در کل لزوم برای یادگیری این زبان خارجی احساس می شود، در امتحانات پایانی ترم هم دانش آموزان سعی می کنند در این درس نمره خوبی بگیرند. در دوران دانشگاه هم حتی رشته های علوم پایه و فنی مهندسی، مهندسی مکانیک؛ کشاورزی، برق؛ عمران، صنایع، معماری و .... حداقل یک درس زبان انگلیسی عمومی و یک زبان تخصصی مربوط به رشته خودشان را دارند. فراموش نکنیم که در کنکور کارشناسی؛ ارشد و دکتری هم درس زبان انگلیسی اهمیت بسیار زیادی دارد. در کنکور کارشناسی از بین دروس مختلف درسهای زبان انگلیسی و عربی بیشتر تعیین کننده هستند. چرا که درسهای ادبیات و معارف را معمولا همه بالا می زنند و اگر دانش آموزی زبان انگلیسی و عربی را خوب بزند به راحتی می تواند تراز بالاتری بدست آورد.

در کنکور کارشناسی ارشد هم خوب زدن زبان در کنکو بسیار مهم است و برای قبولی در مقطع دکتری نیز یا باید در امتحان زبان انگلیسی دانشگاه مورد نظر قبول شد و یا مدرک بین المللی زبان مانند آیلتس و تافل داشته باشید (برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تافل و آیلتس به ترتیب روی عبارت های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی تافل و تدریس خصوصی آیلتس کلیک کنید). علاوه بر موارد گفته شده در مقطع ارشد و دکتری بلد بودن زبان انگلیسی و تسلط بر آن کاملا مهم است. برای انجام کارهای تحقیقاتی مطالعه مقالاتی که اکثر آنها به زبان انگلیسی نوشته شده است کاملا لازم است و در نتیجه بلد بودن و تسلط بر این زبان نه تنها لازم و بلکه کاملا ضروری است. در بسیاری از مصاحبه های شغلی و استخدامی و در بسیاری از مصاحبه هایی که برای پذیرش شما در دانشگاههای داخل و خارج ایران برای پذیرش در مقاطع تحصیلی بالاتر انجام می شود، تسلط بر زبان انگلیسی و داشتن مدرک معتبر زبان یک مزیت عالی و در بسیاری از موارد یک ضرورت و پیش شرط لازم برای پذیرش است. خارج از بحث درس و تحصیل و مدرسه و دانشگاه، در بسیاری از موارد برای اهداف تجاری، بحثهای مهاجرت و توریستی و .... نیز بلد بودن زبان انگلیسی کاملا لازم است. بسیاری از افراد در کلاسهای تدریس خصوصی زبان شرکت می کنند تا مکالمه زبان را خوب یاد بگیرند. بر خلاف تدریس خصوصی سایر دروس، کار تدریس خصوصی زبان انگلیسی در ایام تعطیلات و تابستان نه تنها کم نمی شود بلکه رونق بیشتری هم پیدا می کند.



مطالعه مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین) هم مفید است.





با توجه به موارد گفته شده، واضح است که چرا تدریس زبان انگلیسی، بهترین گزینه برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی در منزل است. اگر در این زمینه توانایی دارید و می توانید زبان انگلیسی را به خوبی تدریس کنید فعالیت در این زمینه می تواند درآمد بالایی را برای شما به همراه داشته باشد. البته نکته ای که وجود دارد این است که برای موفقیت در هر کاری و از جمله موفقیت در کار تدریس زبان باید مواردی را رعایت کنید و روشهای آن را یاد بگیرید. به احتمال زیاد از همکاری با موسسات و آموزشگاههای تدریس زبان درآمد بسیار زیادی عاید شما نخواهد شد. اگر در شروع راه هستید این روش هم روش بدی نیست و می توانید برای اینکه تعداد شاگرد محدودی در ابتدای کار داشته باشید با آموزشگاهها و موسسات اموزش زبان هم همکاری کنید. به تدریج که سابقه کاری شما بیشتر شود و تجربه بیشتری در این زمینه بدست آورید، اگر خوب تدریس کنید و اعتماد آموزشگاه را جلب نمائید ممکن است کلاسهای گروهی هم به شما داده شود و در این حال درآمد شما بیشتر خواهد شد. البته اشکالات کلی این نوع جذب شاگرد که باید درصد بالایی از حق التدریس را به آموزشگاه بدهید و یا قیمت کلاسهای زبان را خودتان تعیین نمی کنید و .... همچنان باقی می ماند. روشهای مختلفی برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی زبان و سایر دروس وجود دارد که با مطالعه مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت کنیم و درآمد کسب نمائیم؟ می توانید اطلاعات خوبی در این زمینه بدست آورید.

زبان انگلیسی را همه لازم دارند. یادگیری زبان انگلیسی محدود به دوران تحصیل و مدرسه و دانشگاه نمی گردد. برگزاری کلاسهای خصوصی زبان هم محدود به ایام امتحانات نمی گردد. در کل طول سال بازار کار تدریس زبان انگلیسی گرم است. همین الان در گوگل عبارت تدریس خصوصی را جستجو کنید، خواهید دید که از پیشنهادهای خود گوگل تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان آلمانی، تدریس خصوصی زبان فرانسه؛ تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم در منزل و ..... است. این نشان می دهد که در زمینه تدریس خصوصی این عبارتها به نسبت عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و ... بیشتر جستجو شده اند. طبیعی است که چنین حالتی وجود داشته باشد. درسهایی مانند ریاضی و فیزیک را فقط دانش آموزان و دانشجویان لازم دارند و آن هم بیشتر در ایام امتحانات میان ترم و پایان ترم جستجو می شود. تدریس زبان انگلیسی و شرکت در کلاسهای خصوصی زبان را همه می توانند لازم داشته باشند و در ایام امتحانات و غیر امتحانات هم برای این عبارت جستجو می شود. حتی افرادی که فارغ التحصیل شده اند بر حسب علاقه و یا برای اهداف تجاری و لازم داشتن در کسب و کارشان ممکن است بخواهند از کلاسهای خصوصی آموزش زبان استفاده کنند. بنابراین فعالیت در این زمینه می تواند درآمد خوبی برای شما به همراه داشته باشد. اگر بر درس زبان انگلیسی مسلط باشید و خوب تدریس کنید، تدریس زبان انگلیسی، بهترین گزینه برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی است.





برای فعالیت در زمینه تدریس انگلیسی و کسب درآمد از این کار، همانطور که گفته شد راهکارهای مختلفی وجود دارد. اولین راهکار همان ارتباط گرفتن با آموزشگاههای تدریس زبان است. روش دیگری که برای جذب شاگرد وجود دارد این است که خودتان به صورت مستقل شاگرد جذب کنید. می توانید تراکت چاپ کنید و در محله های مورد نظر یا در مدارس و دانشگاهها توزیع نمائید. می توانید در مدارس مختلف با هماهنگی مدیر مدرسه یکی دو جلسه به صورت رایگان کلاس آموزش گرامر زبان (به عنوان مثال) برگزار کنید و در آخر جلسه دوم کارت خودتان را توزیع نمائید. می توانید در روزنامه و بخش نیازمندیهای ان تبلیغ بدهید و در زمینه اموزش زبان شاگرد جذب کنید. می توانید برای خودتان سایت یا وبلاگی داشته باشید و در کنار ارائه مطالب آموزشی یادگیری زبان برای خدمات تدریس خصوصی خودتان هم تبلیغ کنید. می توانید در سایتهای عمومی اگهی اینترنتی مانند ایستگاه، ایران تجارت، سودایران و .... تبلیغ کنید. به عنوان بهترین راهکار، می توانید تبلیغات تدریس زبان خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است (با بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی تا سال 98) ثبت نمائید. با ثبت آگهی در این وب سایت، تبلیغات تدریس شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس خصوصی زبان انگلیسی قرار می گیرد. برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس که بازدید ان در ایام امتحانات نزدیک به 30000 بازدید در روز خواهد بود، در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام نمائید، وارد کنترل پنل شوید و آگهی تدریس زبان انگلیسی خودتان را درج کنید.



مطالعه کنید: آگهی تدریس خصوصی و نحوه درج تبلیغات تدریس خصوصی

ثبت آگهی تدریس خصوصی زبان انگلیسی در ایران مدرس به نسبت سایر انواع روشها برای جذب شاگرد مزایای بسیار زیادی دارد. درج اگهی تدریس در این وب سایت رایگان است. اما می توانید تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. اگر آگهی تدریس ویژه زبان انگلیسی داشته باشید، علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی، تبلیغ شما در کنار جزوات آموزشی مرتبط با زبان انگلیسی، جزوات آموزش قواعد زبان (مشاهده کنید: جزوات آموزش گرامر زبان)، مقالات آموزشی مرتبط با نحوه مطالعه و یادگیری انگلیسی، تست های کنکور و نمونه سوالات زبان و .... هم نمایش داده خواهد شد و بازدهی ان بیشتر و بیشتر می شود. در ضمن آگهی های تدریس ویژه در صفحه اصلی سایت ایران مدرس و در صفحات آرشیوی و کل بخش های سایت بالاتر از آگهی های تدریس رایگان نمایش داده می شوند. برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انگلیسی به عنوان بهترین زمینه کاری، فرصت درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید. ایران مدرس برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی زبان انگلیسی، مدرس خصوصی زبان انگلیسی و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول نتایج جستجو قرار دارد و متقاضیان تدریس زبان را به سمت آگهی و تبلیغ شما هدایت می کند. با ثبت آگهی تدریس در این وب سایت نه تنها در محله و شهر محل سکونت خودتان، بلکه ممکن است از کل کشور شاگرد جذب کنید و کلاسهای خصوصی زبان را می توانید به صورت آنلاین از طریق نرم افزارهایی مانند اسکایپ برگزار نمائید.

با توجه به مطالب ارائه شده، با توجه به نیاز مبرم و شدیدی که برای یادگیری و آموزش زبان انگلیسی در جامعه، چه در دوران تحصیل و چه بعد از آن، وجود دارد و با توجه به اینکه تدریس خصوصی زبان انگلیسی دارای بیشترین متقاضی به نسبت هر درس و زبان خارجی دیگری است، می توان گفت بهترین زمینه برای فعالیت در زمینه آموزش خصوصی همان آموزش خصوصی زبان است و اگر خودتان بر درس زبان مسلط باشید و روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و مداومت داشته باشید، می توانید درآمد بالایی از این کار کسب کنید.

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت ایران مدرس مجاز است)


آمار بازدید: 1118 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image