ارتباط مستقیم با 30580 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله آموزش زبان آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم و آقا در منزل با قیمت مناسب

آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم و آقا در منزل با قیمت مناسب

به اشتراک گذاری

در وب سایت حاضر (ایران مدرس) خدمات آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم و آقا در منزل با قیمت مناسب در تهران، کرج، اصفهان، مشهد و کل ایران ارائه شده است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نکات مهم در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


اگر می خواهید در درس زبان انگلیسی در امتحان نمره خوبی بگیرید .... اگر قصد دارید مکالمه زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید و کاملا روان انگلیسی حرف بزنید .... اگر در حال آمادگی برای کنکور زبان انگلیسی هستید و یا قصد دارید در کنکور زبان را بالا و حتی 100 درصد بزنید ... چنانچه قصد دارید در آزمونهای آیلتس و تافل شرکت کنید و می خواهید در این آزمونها نمره بسیار خوبی بگیرید ... چنانچه قصد دارید زبان را به صورت پایه ای و مفهومی یاد بگیرید ... اگر می خواهید برای اهداف تجاری و یا هر هدف دیگری زبان را خوب یاد بگیرید ...


در هر صورت، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی که توسط مدرسین و اساتید مجرب و با سابقه خانم و آقا در تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران برگزار می شود می تواند راه حل بسیار خوبی باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی، زبان انگلیسی را می تواند به صورت پایه ای تر و در زمان کمتری آموزش ببینید.


حتما مطالعه نمائید: معرفی و شماره تماس مستقیم 10 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی در منزل


برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) کاملترین لیست مدرسین زبان را می توانید مشاهده کنید. مدرسین ثبت نامی در این وب سایت در جزئیات آگهی تدریس خودشان اطلاعات کاملی از جمله سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، دروس تدریسی، هزینه تدریس خصوصی زبان، نحوه تدریس و .... را ارائه نموده اند و با در دست داشتن اطلاعات کامل می توانید مدرس و معلم زبان خودتان را انتخاب نمائید.



برای یادگیری زبان انگلیسی چند جلسه کلاس خصوصی لازم است؟


تعداد جلسات تدریس خصوصی برای یادگیری زبان انگلیسی به عوامل زیادی نیاز دارد. به این بستگی دارد که خودتان چقدر زبان انگلیسی را بلد هستید و همچنین به این که هدف شما چیست و می خواهید به چه میزانی بر زبان مسلط شوید. اگر پایه زبان انگلیسی خودتان قوی باشد تعداد جلسات کمتری لازم دارید. بنابراین به صورت کلی نمی توان دقیقا گفت چند جلسه کلاس خصوصی لازم است و باید با مدرس خودتان در این زمینه حرف بزنید.


مطالعه مقاله هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی – تدریس خصوصی زبان با قیمت مناسب هم مفید است.



قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان چقدر است؟


قیمت کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی هم به عوامل زیادی از جمله سابقه مدرس، مقطعی که قرار است تدریس شود، شهر محل تدریس، تعداد جلسات و .... بستگی دارد و در مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی به صورت مفصل در این زمینه بحث شده است. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی می تواند از 15 هزار توامن برای یک جلسه تا 100 هزار تومان و حتی بیشتر متغیر باشد. به عنوان مثال قیمت تدریس خصوصی زبان کنکور و یا کلاسهای تدریس آیلتس و آموزش خصوصی تافل به نسبت کلاس خصوصی زبان متوسطه بالاتر است. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) در جزئیات آگهی تدریس خودشان قیمت کلاسهای خصوصی را ذکر کرده اند.


چگونه کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی را ارزانتر هماهنگ کنیم؟


اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی زبان با قیمت پایینتر استفاده کنید، کلاسهای خصوصی را از همان ابتدای ترم هماهنگ کنید. در ایام امتحانات و ایام نزدیک به کنکور هم قیمت کلاسها بیشتر می شود و هم مدرس خوب زبان را سخت تر می توانید پیدا کنید. برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ارزان زبان می توانید با یکی از دوستانتان در کلاسهای زبان به صورت نیمه خصوصی شرکت کنید و هزینه کلاس را مشترکا پرداخت کنید. می توانید شاگردهای دیگری به مدرس زبان خودتان معرفی کنید و از ایشان برای کلاسهای خودتان تخفیف بگیرید.


مطالعه مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین در این زمینه می تواند مفید باشد.


آیا در این وب سایت جزوات کمک آموزشی زبان هم ارائه شده است؟


در سایت ایران مدرس (همین سایت) جزوات زیادی برای آموزش بهتر گرامر زبان انگلیسی به صورت مبحثی ارائه شده است که واقعا عالی می باشد. این جزوات به صورت اختصاصی برای همین سایت تهیه شده است و می توانید با استفاده از آنها قواعد زبان را خیلی خوب اموزش ببینید. برای دانلود رایگان این جزوات بر روی عبارت جزوات گرامر زبان کلیک کنید. برای مطالعه مقالات آموزشی مرتبط با زبان انگلیسی بر روی عبارت آموزش زبان کلیک کنید و برای دانلود رایگان جزوات آموزشی بیشتر، نمونه سوالات امتحانی، تست کنکور زبان و ... بر روی عبارت جزوه و سوال انگلیسی کلیک کنید. برای مشاهده مطالب کنکور مرتبط با زبان انگلیسی هم بر روی این لینک کلیک کنید.


زمان مناسب برای شرکت در کلاسهای خصوصی انگلیسی کی است؟


اگر می خواهید برای امتحان زبان انگلیسی متوسطه و دانشگاه آماده شوید بهتر است در طول ترم زبان انگلیسی را مطالعه کنید و کلاسهای تدریس خصوصی را هم در طول ترم برگزار نمائید. اگر خودتان بر درس زبان مسلط هستید، می توانید در ایام امتحانات برای رفع اشکال از این کلاسها استفاده نمائید. به هر حال، بهتر است زبان انگلیسی مانند سایر دروس در طول زمان خوانده شود و اگر در این درس اشکالات زیادی دارید مطالعه ان را به ایام امتحانات موکول نکنید. اگر قصد دارید مکالمه زبان آموزش ببینید و یا هر هدف دیگری دارید باز هم بهتر است به جای برگزاری مقطعی کلاسها در زمان کوتاه و به صورت فشرده، این کلاسها در طول زمان برگزار گردد.


این مقاله هم مفید است: 21 ویژگی معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب



بهتر است کلاسهای زبان را کجا برگزار کنیم؟


کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی معمولا در منزل برگزار می شود و اگر در منزل دانش آموز یا دانشجو یا شخصی که در حال آموزش زبان است برگزار شود احتمالا بازدهی بیشتری دارد. جو منزل معمولا راحت تر است و امکان پذیرایی مختصری هم فراهم است. در ضمن وقتی این کلاسها در منزل برگزار می شود، وقت دانش آموز یا دانشجو در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود. این مورد در ایام امتحانات بسیار مهم است. در هر صورت، اگر در منزل امکان برگزاری کلاس وجود ندارد می توان در یک آموزشگاه و یا در محلی که مدرس زبان مشخص می کند کلاسها را برگزار نمود.


آیا کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی تضمینی است؟


در حالت کلی استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی تضمین صد در صد برای قبولی شما نیست. البته اگر در کنار شرکت در این کلاسها خودتان هم درس بخوانید و مطالعه کنید و پشتکار داشته باشید به احتمال زیاد نتیجه بسیار خوبی خواهید گرفت. در حالت کلی شرکت در 100 جلسه کلاس هم نمی تواند شما را به نتیجه مطلوب برساند مگر اینکه خودتان هم تلاش کنید و در بین جلسات و کلاسهای تدریس خصوصی درس بخوانید. البته بعضی از مدرسین ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) در عنوان یا متن آگهی تدریس خودشان ممکن است عبارت تضمینی را ذکر کرده باشند و به صورت تضمینی هم تدریس کنند. در نهایت مطمئن باشید مدرسینی که به صورت تضمینی کار می کنند هم سعی خواهند کرد شما را به سمت مطالعه و درس خواندن هدایت کنند و چنین انتظاری را از شما خواهند داشت.


مطالعه این مقاله هم مفید است: سایت معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی – شماره تماس اساتید زبان


چه کار کنیم تا احتمال نتیجه گرفتن ما بیشتر شود؟


اگر در حال آمادگی برای امتحان زبان انگلیسی هستید و یا می خواهید مکالمه زبان را یاد بگیرید و یا در کنکور زبان قصد دارید درصد بالایی کسب نمائید، در هر صورت برای افزایش احتمال نتیجه گرفتن خودتان، در کنار کلاسهای اموزش و تدریس خصوصی باید تلاش کنید خودتان هم خوب درس بخوانید و به صورت پیوسته مطالعه و تمرین را در نظر داشته باشید. برای یادگیری زبان همواره مطالعه و درس خواندن مستمر و پیوسته به نسبت حالتی که به صورت مقطعی زیاد مطالعه کنید و بعد از ان برای مدت زیادی مطالعه را کنار بگذارید بهتر جواب می دهد و احتمال نتیجه گرفتن شما را افزایش می دهد.


کتاب کمک آموزشی یا فیلم آموزشی نمی تواند جایگزین کلاس خصوصی زبان باشد؟


به جرات می توان گفت بازدهی کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی به نسبت فیلم آموزشی و یا کتابهای کمک اموزشی بالاتر است. در کلاسهای تدریس خصوصی زبان شما با یک مدرس با سابقه و مجرب سر و کار دارید که درس را برایتان توضیح می دهد و به تناسب نیاز شما مطالب را ارائه می کند. در کلاسهای خصوصی زبان شما می توانید سوال بپرسید و رفع اشکال کنید. در این کلاسها درس را در زمان کوتاهی آموزش خواهید دید. از فیلم اموزشی و کتاب کمک آموزشی سوال نمی توان پرسید. اگر در مباحث پایه ای زبان اشکال داشته باشید می توانید از مدرس خودتان بپرسید. برای برنامه ریزی، نحوه مطالعه زبان انگلیسی و ... می توانید از مدرس خودتان مشاوره بگیرید. هیچ کدام از این موارد با استفاده از کتاب کمک آموزشی و فیلم آموزشی ممکن نیست.


مطالعه نمائید: مقایسه کلاسهای خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی زبان انگلیسی


برای انتخاب مدرس خوب انگلیسی چه معیارهایی در نظر بگیریم؟


در وب سایت حاضر (ایران مدرس) بیشترین تعداد مدرسین در زمینه آموزش زبان انگلیسی و سایر دروس را می توانید مشاهده کنید (بیش از 30000 مدرس تدریس خصوصی تا سال 1403). برای مشاهده لیست مدرسین زبان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. مدرسین ثبت نامی در این وب سایت آگهی تدریس خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت نموده اند. پس زمینه اگهی های ویژه به رنگ نقره ای و طلایی نشان داده شده است. توصیه می شود کلاسهای تدریس خصوصی را با مدرسین ویژه که در کار تدریس خصوصی جدی تر هستند برگزار نمائید. با مدرسین با سابقه و مجرب که رزومه کاری خوبی دارند و در عین حال قیمت مناسبی برای کلاسهای خودشان ارائه نموده اند کلاسهای خودتان را هماهنگ نمائید.


چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت کنیم؟


برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی، اگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نمائید (در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج کنید). ثبت اگهی تدریس زبان یا هر درس دیگری در همین سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی ان را افزایش دهید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و برای ثبت اگهی و تبلیغات تدریس کاملا مفید و پربازده است.


برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه جذب شاگرد و کسب درامد از تدریس زبان و سایر دروس مقاله فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و کسب درامد از آموزش زبان را مطالعه نمائید.


منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت ایران مدرس مجاز است)


آمار بازدید: 3383 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image