ارتباط مستقیم با 30602 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی بهترین سایت تدریس خصوصی + بهترین اساتید و مدرسین آموزش در منزل

بهترین سایت تدریس خصوصی + بهترین اساتید و مدرسین آموزش در منزل

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی بهترین سایت تدریس خصوصی و آموزش در منزل تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، اهواز، یزد و کل کشور هستید ....

اگر می خواهید کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را مشاهده نمائید و با مشاهده لیست اساتید و معلمان تدریس خصوصی بهترین استادی که مد نظر خودتان است را انتخاب نمائید ....

اگر قصد دارید با استفاده از خدمات تدریس خصوصی در ترم حاضر در درسهای خودتان نمرات بسیار خوب و عالی بگیرید و بسیار موفق تر از ترمهای قبل عمل نمائید ....

در هر صورت، مدرس خصوصی خودتان را از همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین، بهترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است انتخاب نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس که تا پاییز 96 به بیش از 17000 مدرس خصوصی می رسد بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.

موارد زیر نشان می دهید که ایران مدرس بهترین و معتبرترین سایت تدریس خصوصی ایران است.

1- ایران مدرس قدیمی ترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ایران است و بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای آموزش و تدریس خصوصی را دارد. در سایت ایران مدرس تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند. چون تعداد زیادی مدرس در ایران مدرس ثبت نام کرده اند با هر شرایط و هر هزینه ای و در هر جای ایران می توانید مدرس مورد نظر خودتان را در این وب سایت پیدا کنید.

(مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس آگهی تدریس خودشان را به دو صورت ویژه و رایگان درج نموده اند. آگهی های تدریس خصوصی ویژه پس زمینه طلایی و یا نقره ای رنگ دارند. توصیه می شود کلاسهای تدریس خصوصی را با مدرسین ویزه که در کار تدریس خصوصی جدی تر هستند و معمولا سابقه کاری بالاتری دارند هماهنگ نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین در ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید.)

2- مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس اطلاعات کاملی از خودشان ارائه نموده اند و بنابراین با آگاهی کامل می توانید مدرس خصوصی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. مدرسین ایران مدرس در متن آگهی تدریس خودشان سابقه کاری، مدارس و آموزشگاهها و یا دانشگاههایی که قبلا تدریس کرده اند، تعداد سالهای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی، قیمت کلاسهای تدریس خصوصی خودشان، متاهل یا مجرد بودن، دانشگاه محل تحصیل، مدرک تحصیل، دروس تدریسی و .... را ذکر نموده اند و بنابراین با در اختیار داشتن اطلاعات کامل می توانید مدرس خصوصی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. این خودش یکی از دلایلی است که باعث شده است ایران مدرس بهترین سایت تدریس خصوصی ایران باشد. مطالعه کنید:
قیمت تدریس خصوصی در سال تحصیلی 96-97

3- در ایران مدرس در هر زمینه ای می توانید مدرس مورد نظر خودتان را پیدا کنید. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس زبان انگلیسی، آموزش خصوصی زیست، تدریس خصوصی حسابان و یا هر زمینه دیگری به ارائه خدمات نیاز دارید، در ایران مدرس می توانید مدرس مورد نظر خودتان را پیدا کنید. در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، تدریس دروس ابتدایی، تدریس دروس کنکوری و .... هم در این وب سایت مدرسین زیادی ثبت نام کرده اند.

4- مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس علاوه بر ارائه سوابق کاری و رزومه کاری خودشان و علاوه بر ارائه توضیحات کامل در زمینه نحوه تدریس و شرایط کلاسهای خصوصی خودشان، بعضا برای دروس تدریسی خودشان جزوه و خلاصه جزواتی هم ثبت نموده اند. با مشاهده این جزوات و خلاصه جزوات می توانید با روند کار و نحوه تدریس مدرس تا حدودی آشنا شوید و در ضمن برای مرور دروس و آمادگی امتحان هم از این جزوات استفاده نمائید.

5- راههای ارتباطی مختلفی برای هماهنگی کلاسهای تدریس خصوصی با مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس فراهم شده است. برای تمامی مدرسین، در صورتیکه خود مدرس اطلاعات تماس را کامل وارد کرده باشد، می توانید از طریق شماره تماس همراه یا ثابت و یا از طریق ایمیل در ارتباط باشد. در ضمن در پایین صفحه آگهی تدریس هر مدرس فرمی وجود دارد و از طریق آن می توانید برای مدرس مورد نظر خودتان پیام ثبت کنید.

6- در سایت ایران مدرس (همین سایت) علاوه بر ارائه خدمات تدریس خصوصی و آموزش در منزل، هزاران مقاله آموزشی در زمینه موفقیت در تحصیل و امتحانات ارائه شده است. در کنار آن هزاران جزوه آموزشی، نمونه سوال امتحانی، تست کنکور و .... به صورت رایگان قابل دانلود است. بر روی عبارت دانلود رایگان جزوه و سوال کلیک کنید. به این ترتیب هم می توانید از خدمات تدریس خصوصی استفاده کنید و هم جزواتی را به صورت رایگان دانلود نمائید. این ویژگی هم خودش باعث شده است که ایران مدرس بهترین سایت آموزش و تدریس خصوصی ایران باشد.

7- چون در سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده است شما با هر سلیقه و با هر مقدار بودجه ای که در نظر دارید و در هر جای ایران می توانید مدرس و معلم خصوصی مورد نظر خودتان را پیدا کنید. برای یادگیری انواع نرم افزار، آموزش و تدریس خصوصی گیتار و پیانو، آموزش رشته های ورزشی، آموزش خوشنویسی، نقاشی، عکاسی و هنر و ... می توانید مدرس مورد نظر خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) پیدا کنید.

با توجه به مطالب ارائه شده، اگر در جستجوی بهترین سایت تدریس خصوصی ایران هستید و قصد دارید با مشاهده کاملترین لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی بهترین معلم و استادی که می تواند شما را به سمت موفقیت در تحصیل و امتحانات هدایت کند را انتخاب نمائید، در همین سایت (ایران مدرس) می توانید با مشاهده لیست کامل بیش از 17000 مدرس، معلم خصوصی خودتان را با آگاهی و اطلاع کامل پیدا کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 582 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سودابه هداوند چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

بسیار سایت جامع و کاملی در زمینه ارائه لیست کاملی از مدرسین در همه دروس و تخصص های متفاوت می‌باشد. باتوجه به اینکه نحوه فعالیت سایت فقط و صرفا آموزش و معرفی مدرسین در زمینه های آموزشی می‌باشد. جزو بهترین و کامل ترین سایت ها در زمینه تدریس می‌باشد و روزانه به روزرسانی می‌شود. باتشکر از مدیریت سایت