ارتباط مستقیم با 30458 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی بهترین روش جذب شاگرد خصوصی

تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی بهترین روش جذب شاگرد خصوصی

به اشتراک گذاری

ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت بهترین روش برای جذب شاگرد خصوصی، پیدا کردن شاگرد و کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی است. تبلیغات اینترنتی در حال حاضر نه تنها برای ارائه خدمات تدریس خصوصی بلکه برای معرفی بسیاری از انواع خدمات دیگر هم بهترین روش می باشد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نکات کلیدی و مهم برای جذب شاگرد با تبلیغات تدریس خصوصی

ممکن است شما در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته اید و در این زمینه سابقه کاری بالایی داشته باشید و از روشهای مختلفی شاگرد جذب کرده باشید (از طریق آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی، تبلیغات تراکتی و تبلیغات تدریس خصوصی در بخش نیازمندیهای روزنامه ها، از طریق فامیلها و آشنایان و دوستان، از طریق سایت و وبلاگ خودتان و .....). در همین سایت ایران مدرس نیز مقالات زیادی در زمینه انواع روشهای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی ارائه شده است به نحوه که وقتی در گوگل عبارت "جذب شاگرد خصوصی" را جستجوی می کنید یکی از پیشنهادهایی که گوگل در پایین صفحه اول نتایج جستجو به شما می دهد "وب سایت ایران مدرس" است. به عنوان مثال، برای مطالعه در زمینه انواع روشهای مختلف جذب شاگرد بر روی این لینک و یا این لینک کلیک نمائید. از بین روشهای مختلف جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی، ثبت تبلیغات تدریس در اینترنت و خصوصا در سایتهایی که مانند همین سایت (ایران مدرس) به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند بهترین روش و پربازده ترین روش می باشد. با درج اگهی تدریس خصوصی در این وب سایت به راحتی شاگرد جذب کنید و از کار تدریس خصوصی درآمد بالایی بدست آورید. دلایل زیر نشان می دهید که تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی بهترین روش جذب شاگرد خصوصی است.

1- ثبت آگهی تدریس خصوصی در اینترنت و در بسیاری از سایتهای عمومی و تخصصی تبلیغات اینترنتی رایگان است. در همین سایت ایران مدرس هم می توانید آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید و شاگرد جذب کنید. البته در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.



برای کسب اطلاع در زمینه تعرفه و نحوه ثبت آگهی ویزه تدریس خصوصی بر روی عبارت هزینه آگهی تدریس ویژه کلیک کنید.

(ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید این وب سایت در ایام امتحانات زدیک به 30000 بازدید در روز خواهد بود. در سایت ایران مدرس بیش از 10000 جزوه، سوال امتحانی، مقالات آموزشی، تست کنکور و .... ثبت شده است و آگهی تدریس خصوصی های ویژه در کنار این مطالب هم نمایش داده خواهد شد. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید)

2- ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در اینترنت نه به لحاظ زمانی و نه به لحاظ مکانی محددویت ندارد. آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی شما در همین سایت ایران مدرس تا وقتی که خودتان آن را حذف نکنید باقی می ماند. وقتی در روزنامه تبلیغ می دهید آگهی شما فقط همان یک روز باقی می ماند و بعد از آن کسی تبلیغ شما را نخواهد دید. تبلیغات اینترنتی در هر ساعتی از شبانه روز قابل مشاهده است و با گسترش گوشی های هوشمند همه ی افراد از کل کشور می توانند تبلیغات شما را مشاهده نمایند.

(برای درج اگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل، تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید. بعد از تایید مدیریت سایت آگهی تدریس خصوصی شما نمایش داده خواهد شد. اگر می خواهید از تدریس خصوصی و تبلیغات تدریس بهترین نتیجه را بگیرید، آگهی خودتان را باید خوب بنویسید.



تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی



در این زمینه مطالعه مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده بسیار مفید خواهد بود.

3- تبلیغات در اینترنت برای جذب شاگرد هدفمند است. وقتی شما تراکت چاپ و توزیع می کنید، از هر 10 تراکتی که توزیع می شود ممکن است 1 نفر از افرادی که آن را دریافت می کنند خدمات تدریس خصوصی لازم داشته باشد. وقتی در اینترنت آگهی تدریس خودتان را درج می کنید افراد مختلف از طریق گوگل آگهی تدریس شما را جستجو کرده و افرادی به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند که واقعا متقاضی تدریس خصوصی هستند. در نتیجه بازدهی این نوع تبلیغ بیشتر است.

(سایت ایران مدرس چون از نظر گوگل برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی بهینه است در نتیجه برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی کاملا پربازده می باشد. همین الان عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و .... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که سایت ایران مدرس در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول تا سوم قرار دارد. در نتیجه، با درج تبلیغات تدریس خصوصی در این سایت متقاضیان واقعی تدریس خصوصی به سمت تبلیغ شما هدایت خواهند شد.)

4- در تبلیغات اینترنتی امکانات زیادی برای معرفی خودتان دارید و هر مقدار که بخواهید می توانید در زمینه سوابق تدریس، رزومه کاری، مزایای کلاسهای خصوصی خودتان و ... توضیح دهید. در تبلیغات روزنامه و تراکت توضیحات مختصری می توانید ارائه کنید. در همین سایت برای آگهی های تدریس خصوصی خودتان می توانید عکس انتخاب نمائید و توضیحات کامل در زمینه سوابق تدریس خودتان ارائه کنید تا دانش آموزان و والدین آنها با اطمینان با شما تماس بگیرند. در این سایت می توانید نظرات شاگردهایتان را ثبت کنید و برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت نمائید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

با توجه به مطالب ارائه شده، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات در اینترنت برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی بهترین روش است. وقتی شما از طریق اموزشگاهها شاگرد جذب می کنید قیمت کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین نمی کنید و باید هر جلسه 30 یا 40 درصد مبلغ را هم به آموزشگاه بدهید. به نسبت سایر انواع روشهای تبلیغاتی، درج اگهی تدریس در اینترنت هم به صرفه تر است و هم بازدهی بالاتری دارد. آگهی تدریس شما در کل ایران قابل مشاهده بوده و حتی می توانید به صورت آنلاین از شهرهای دیگر غیر از محل سکونت خودتان شاگرد جذب نمائید. برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی، درج تبلیغات تدریس در اینترنت و خصوصا در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران را از دست ندهید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 863 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image