ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله بازار کار بهترین روش جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی چیست؟

بهترین روش جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی چیست؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با بهترین روش برای جذب شاگرد، پیدا کردن شاگرد خصوصی و کسب درآمد بالا از کار تدریس و پول درآوردن زیاد از تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و یا قبلا هم در این زمینه فعالیت داشته اید و قصد دارید کار خودتان را گسترش دهید و یا شاگردهای بیشتری جذب کنید ....

اگر در تهران، کرج، اصفهان،شیراز، همدان، سنندج، مشهد، کرمانشاه، تبریز، ساری، رشت، اهواز، یزد، ارومیه و یا هر جای دیگر ایران قصد دارید در قالب یک گروه آموزشی در زمینه تدریس فعالیت کنید و یا از طریق آموزشگاه خودتان شاگردهای بیشتری جذب نمائید ... اگر در زمینه تدریس خصوصی سابقه کار دارید و یا تازه کار هستید و قصد دارید این ترم به نسبت ترمهای گذشته فعالیت پربازده تری در زمینه تدریس خصوصی داشته باشید و درآمد بالاتری کسب کنید .....

در هر صورت، بدون اغراق می توان گفت که بهترین روش جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ثبت آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این زمینه که چرا بهترین روش کسب درآمد از تدریس خصوصی درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس است توضیحات کامل ارائه می گردد.



پیشنهاد می شود مقاله 20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است! را بخوانید.

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وب سایت تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس زبان انگلیسی و سایر دروس فعالیت دارند. ایران مدرس پربازدیدترین و پربیننده ترین سایت تدریس خصوصی ایران است و در ایام امتحانات در ترمهای گذشته بازدید روزانه آن به نزدیک به 30000 بازدید در روز هم رسیده است. در این وب سایت فقط آگهی های مرتبط با تدریس خصوصی و آموزش در منزل ثبت می شود و بنابراین برای ثبت تبلیغات تدریس کاملا پربازده است. شما اگر بخواهید در سایتهای آگهی عمومی تبلیغ درج کنید، آگهی تدریس شما در بین هزاران آگهی با موضوعات مختلف گم شده و دیده نخواهد شد. در ایران مدرس فقط آگهی مرتبط با تدریس ارائه شده است و به همین دلیل بازدهی بالاتری دارد و بازدید کنندگان این سایت هم اکثرا دانش آموزان، دانشجویان و یا والدین آنها هستند. در سایت معتبر www.alexa.com وقتی اطلاعات سایت ایران مدرس را مشاهده می کنید (بر روی لینک ایران مدرس در الکسا کلیک کنید)، عبارتهای زیر را به عنوان پرجستجوترین عبارتهای کلیدی سایت ایران مدرس نشان می دهد و واضح است که اکثر ورودی های این سایت برای عبارت های شامل تدریس خصوصی است. بنابراین؛ با درج اگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس متقاضیان تدریس خصوصی به سمت آگهی شما هدایت می شوند.

کلمه کلیدی        درصد ترافیک جستجو

1.  تدریس خصوصی فیزیک     5.84%

2.  تدریس خصوصی شیمی     2.55%

3.  تدریس خصوصی     1.82%

4.  تدریس خصوصی ریاضی     1.79%

5.  تدریس خصوصی زیست شناسی  1.57%



مطالعه مقاله چرا در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت کنم؟ هم می تواند مفید باشد.

مزیت درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس به نسبت همکاری با آموزشگاهها: وقتی شما از طریق آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی شاگرد جذب می کنید، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید. یعنی از هر 100 جلسه تدریس خصوصی 30 یا 40 جلسه را باید به صورت رایگان کار کنید. یا به عبارت دیگر، از هر 10 میلیون تومان باید 3 تا 4 میلیون تومان آن را به آموزشگاه پرداخت کنید. البته آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی هم برای جذب شاگرد تبلیغات می کنند و هزینه های دیگری هم دارند. ولی به هر حال، به نسبت حالتی که خودتان به صورت مستقیم بخواهید شاگرد جذب کنید، در این روش درامد کمتری خواهید داشت. با ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس به صورت مستقیم شاگرد جذب می کنید وکل مبلغ حق التدریس را برای خودتان برخواهید داشت. ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل با پرداخت هزینه مناسب می توانید اگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. وقتی خودتان به صورت مستقل و از طریق درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس شاگرد جذب می کنید، قیمت کلاسهای تدریس خصوصی را هم خودتان تعیین می کنید و با افزایش کیفیت کلاسها و تدریس درسهای مهمتر می توانید به تدریج قیمت کلاسها و در نتیجه درآمد خودتان از تدریس خصوصی را افزایش دهید. اگر خوب تدریس کنید و شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند، ترمهای بعد هم دوباره با خود شما تماس خواهند گرفت. اما اگر شاگرد را از طریق آموزشگاه تدریس خصوصی جذب کرده باشید، اگر خوب هم تدریس کنید، ترم بعد دوباره با آموزشگاه تماس گرفته می شود نه با شما. اگر به صورت مستقل در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید حد بالایی برای درآمد شما وجود نخواهد داشت و می توانید با فعالیت بهتر در زمینه تدریس خصوصی درامد بیشتری کسب نمائید.



این مقاله را هم بخوانید: چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودمان را شروع کنیم و یا موفق تر شویم؟



کسب درامد بالا از تدریس خصوصی

مزیت درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس به نسبت تبلیغات روزنامه: راهکار دیگری که برای جذب شاگرد وجود دارد این است که در روزنامه و نیازمندیهای روزنامه در بخش تدریس خصوصی آگهی ثبت نمائید. درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس و در اینترنت به نسبت روزنامه مزیتهای زیادی دارد. وقتی در سایت ایران مدرس (همین سایت) تبلیغ و آگهی درج می کنید، آگهی شما در کل کشور قابل مشاهده خواهد بود و حتی از این طریق می توانید کلاس تدریس خصوصی آنلاین هم داشته باشید. تبلیغات در روزنامه محدود به شهر محل سکونت خودتان خواهد بود. نکته دیگر اینکه وقتی در روزنامه تبلیغ تدریس ثبت می کنید، آگهی شما بیش از یکی دو روز باقی نمی ماند و از بین خواهد رفت. تبلیغات در اینترنت دائمی است و تا زمانی که آگهی تدریس را خودتان حذف نکنید، باقی خواهد ماند. تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد خصوصی محدودیت مکانی و زمانی ندارد و به صورت 24 ساعته و در کل کشور قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات تدریس در اینترنت و در سایتهای تبلیغات اینترنتی هدفمند است. متقاضیان واقعی تدریس خصوصی از طریق گوگل با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی و معلم خصوصی به سمت اگهی شما هدایت می شوند. درج آگهی و تبلیغات تدریس و تدریس خصوصی در روزنامه مستلزم پرداخت هزینه است در حالی که آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین سایت می توانید درج کنید. نکته دیگر اینکه روزنامه در دسترس همه ی افراد قرار ندارد ولی همانطور که می دانید در حال حاضر تقریبا همه ی افراد جامعه بر روی گوشی های تلفن همراه خودشان اینترنت دارند و می توانند آگهی تدریس خصوصی شما را مشاهده نمایند.

مزیت درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس به نسبت تبلیغات تراکت: شما برای جذب شاگر می توانید از تبلیغات تراکتی هم استفاده نمائید. به این ترتیب که می توانید برای تبلیغات تدریس خصوصی خودتان تراکت چاپ کنید و در محلات مورد نظر خودتان و یا در دانشگاهها و مدارس توزیع نمائید (اگر می خواهید روشهای مختلف جذب شاگرد را بدانید حتما مقاله
25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی یا راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه کنید). تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات اینترنتی مانند ایران مدرس که فقط آگهی تدریس ثبت می کند، به نسبت تبلیغات تراکتی هم مزایای زیادی دارد. تبلیغات تدریس خصوصی از طریق تراکت هزینه دارد. هم برای چاپ تراکت و هم برای توزیع آن باید هزینه پرداخت نمائید. از طرفی تبلیغات تراکت هدفمند نیست. از هر 10 نفر که تراکت شما را دریافت می کند ممکن است یک نفر به خدمات تدریس خصوصی نیاز داشته باشد. تبلیغات تراکتی برای جذب شاگرد محدود است. هم به لحاظ زمانی محدودیت دارد و هم به لحاظ مکانی. تبلیغات تدریس خصوصی از طریق تراکت را در محدوده کمی می توانید توزیع نمائید.

علاوه بر روشهای بررسی شده، راهکارهای دیگری هم برای جذب شاگرد وجود دارد که در مقالات معرفی شده می توانید با آن روشها آشنا شوید. تبلیغات در سایت ایران مدرس بدون اغراق به نسبت همه ی این روشها بازدهی بهتری دارد به شرطی که آگهی و تبلیغات خودتان را خوب بنویسید (برای مطالعه در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس موثر مقاله
20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید). ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. در این وب سایت بیش از 10000 سوال امتحانی، تست کنکور، جزوات آموزشی و کنکوری، مقالات آموزشی در زمینه موفقیت در تحصیل و موفقیت در کنکور، نحوه مطالعه دروس و .... ثبت شده است و آگهی های تدریس خصوصی ویژه در کنار این مطالب هم نمایش داده خواهد شد. ایران مدرس یک بخش تخصصی برای مطالب کنکوری دارد و تبلیغات تدریس در این بخش هم نمایش داده می شود. برای کسب اطلاعات در زمینه نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خودتان مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد یا آگهی تدریس خصوصی، نمونه متن تبلیغات تدریس خصوصی را مطالعه کنید. سایت ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهنیه است. همین الان عبارتهایی مانند تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی کنکور، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زیست شناسی و .... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در صدر نتایج (جایگاه اول تا سوم) قرار دارد. به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت اگهی تدریس شما هدایت می شوند.

برای درج اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید، ثبت نام نمائید و بعد از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خصوصی خودتان را درج کنید. بهترین روش جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ثبت اگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1116 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image