ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی چرا تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل و امتحانات مفید است؟

چرا تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل و امتحانات مفید است؟

به اشتراک گذاری

کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در امتحانات و درس و تحصیل کاملا می تواند مفید و موثر باشد. در این بخش در رابطه با مزایا و فواید کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل مطالبی ارائه شده است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: دلایل پربازده بودن کلاس های تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل

کلاسهای تدریس خصوصی در بسیاری از موارد برای بازگرداندن دانش آموزان و دانشجویانی که در ترمهای قبل در درس و تحصیل موفق نبوده اند و انگیزه ای برای ادامه تحصیل ندارند می تواند مفید و موثر باشد. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان به عنوان مثال در درس ریاضی اشکالات اساسی دارند. این اشکالات می تواند به دلایل متعددی ایجاد شده باشد. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای رفع اشکال کاملا مفید است. در ترمهای گذشته ممکن است اساتید و معلمان درس ریاضی را در مدرسه و دانشگاه خوب ارائه نکرده باشند. دلیل دیگر ان می تواند تنبلی خود دانش آموز و دانشجو و درس نخواندن ایشان باشد. با توجه به تعداد زیاد دانش آموزان و دانشجویان در کلاس های مدرسه و دانشگاه، یادگیری درس در این کلاسها می تواند سخت باشد. خصوصا برای افرادی که در ردیف های عقب نشسته اند در بسیاری از موارد یادگیری درس سخت است. در این کلاسها معمولا صندلی های جلوی کلاس زودتر توسط بعضی از دانش اموزان و دانشجویان گرفته شده و برای بقیه ردیفهای عقب کلاس باقی می ماند. در کلاسی که 40 یا 45 نفر دانش آموز یا دانشجو حضور دارد متوجه شدن درس راحت نیست. پس همانطور که گفته شده، به عنوان مثال، برای درس ریاضی یکی از دلایلی که می تواند منجر به عدم یادگیری شود تعداد زیاد افراد حاضر در کلاس است و عامل دیگر می تواند تدریس نامناسب مدرس ریاضی باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی خود دانش آموز یا دانشجو یا والدین آنها مدرس را انتخاب می کند (برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و انتخاب مدرس مورد نظر خودتان بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید) و اگر از نحوه تدریس معلم یا مدرس خصوصی راضی نباشد می تواند مدرس دیگری را جایگزین ایشان کند. این امکان در کلاسهای گروهی مدرس و دانشگاه وجود ندارد. در کلاسهای تدریس خصوصی خبری از تعداد زیاد دانشجو و دانش آموز نیست و کلاسها به صورت اختصاصی برای فرد حاضر در کلاس تنظیم می شود.



تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل



پیشنهاد می شود مقاله مزایای استفاده از خدمات تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس را هم بخوانید.

به عنوان مثال اگر شخصی که در کلاس خصوصی حاضر است سطح درسی و تحصیلی بسیار پایینی دارد و اشکالات زیاد و مطالب خوانده نشده زیادی دارد، مدرس خصوصی می تواند کلاس را مطابق با شرایط ایشان برگزار نماید و اگر خیلی دیر کلاسها شروع نشده باشد، هر تعداد جلسه کلاس خصوصی می تواند برگزار شود. در این کلاسها می توان تمامی اشکالاتی که از ترمهای قبل باقی مانده است را بررسی نموده و پایه درس ریاضی، فیزیک، شیمی و ... را کاملا قوی کرد. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و کلاسهای تدریس خصوصی شیمی هم مانند کلاسهای ریاضی برای موفق شدن در درس و تحصیل می تواند موثر باشد. شیمی و فیزیک هم جزو دروس مهم به حساب می آیند. در دوران متوسطه دوم دروس شیمی و فیزیک برای شرکت در کنکور و برای موفقیت در امتحانات دروس مهمی هستند. در کلاسهای تدریس خصوصی زبان هم می توان هر کدام از زبانهای انگلیسی، آلمانی و فرانسه را به خوبی آموزش دید. کلاسهای تدریس خصوصی در کل به نسبت کلاسهای گروهی مدارس و دانشگاهها و کلاسهایی که به صورت گروهی و یا نیمه خصوصی در آموزشگاهها برگزار می شوند بازدهی بالاتری دارد. در کلاسهای گروهی وقتی یک دانش آموز یا دانشجو در درس ریاضی یا هر درس دیگری ضعف پایه ای دارد، مدرس به هر میزان خوب تدریس کند باز هم مطالب را نخواهد فهمید. وقتی دانش آموزی معنی اولیه و پایه ای انتگرال را بلد نباشد و فرمولهای مشتق گری را یاد نگرفته باشد، روش جزء به جزء یا تغییر متغیر را هم نمی تواند متوجه شود. بر طرف کردن این اشکالات و بازگرداندن دانش آموزان و دانشجویانی که در دروس مختلف ضعف پایه ای دارند فقط در کلاسهای تدریس خصوصی ممکن است.





مطالعه این مقاله هم مفید است: راهکارهای عالی برای گرفتن بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی

شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کتابهای کمک آموزشی، فیلم های آموزشی و .... برای موفقیت در تحصیل مفید تر است. در کلاسهای تدریس خصوصی دانش آموز یا دانشجو با یک مدرس مجرب و با سابقه سر وکار دارد. مدرسین خصوصی با تجربه در همان یکی دو جلسه اول اشکالات پایه ای را تشخیص داده و برطرف می کنند. این مدرسین برای شاگردهای خودشان برنامه ریزی می کنند و به آنها مشاوره می دهند. کتاب آموزشی و فیلم آموزشی فقط مباحث درسی را ارائه می کند. در کلاسهای تدریس خصوصی راهنمایی، مشاوره و پشتیبانی مدرس اگر مهمتر از ارائه خود مباحث درسی نباشد کم اهمیت تر از آن هم نیست. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان باهوش هستند و فقط در نحوه درس خواندن، چگونگی مطالعه، نحوه برخورد با تمرینات و مسائل و .... اشکال دارند. در کنار داشتن یک مدرس تدریس خصوصی خوب می تواند باعث موفقیت هر چه بیشتر این افراد گردد. در طول ترم برای آموزش عمقی دروس می توان از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کرد و در ایام امتحانات برای رفع اشکال و جمع بندی و حل سوالات امتحانی. بنابراین اگر می خواهید درس را پایه ای یاد بگیرید و تعداد جلسات زیادی لازم دارید، زودتر شروع کنید و اگر در حد رفع اشکال می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید همان ایام فرجه ها و ایام امتحانات هم خوب است.



مزیت تدریس خصوصی



برای کسب اطلاعات در زمینه هزینه و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی بر روی عبارت قیمت تدریس خصوصی کلیک کنید.

با توجه به مطالب ارائه شده، با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی حسابان و .... می توانید در امتحانات موفق تر بوده و در درس و تحصیل نیز نتایج خوبی بگیرید. کلاسهای تدریس خصوصی به شرطی که همراه با مطالعه و تحقیق و حل تمرین و مسئله توسط خود شما باشد، می تواند برای موفقیت در تحصیل کاملا موثر باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 562 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image